Τα boutique ξενοδοχεία του Μέσι εντάσσονται στη Meliá Collection

Ο Μέσι μετατρέπει το όραμά του για τη φιλοξενία σε διεθνές luxury brand, μέσα από στρατηγική συνεργασία με τη Meliá Hotels International

Το MiM Hotel, ιδιοκτησίας Μέσι, στην 'Ιμπιζα © MiM Hotels

Όπως στο γήπεδο, έτσι και στη φιλοξενία, ο Λιονέλ Μέσι φαίνεται να γνωρίζει καλά πώς να ξεχωρίζει. Το επόμενο μεγάλο «παιχνίδι» του Αργεντινού θρύλου δεν παίζεται στα γήπεδα της Βαρκελώνης ή του Μαϊάμι, αλλά στα lobby και τις βεράντες έξι πολυτελών boutique ξενοδοχείων που φέρουν την υπογραφή του. Από την 1η Νοεμβρίου, τα MiM Hotels, ιδιοκτησίας Μέσι, περνούν στη διαχείριση της Meliá Hotels International και εντάσσονται στο luxury brand Meliá Collection, μια συνεργασία που συνδυάζει την αίγλη του ποδοσφαιρικού συμβόλου με την τεχνογνωσία ενός κορυφαίου ξενοδοχειακού ομίλου.

Από τη Βαρκελώνη στα Πυρηναία: το χαρτοφυλάκιο MiM

Το brand MiM Hotels δημιουργήθηκε ως προσωπικό project του Μέσι, με στόχο να μεταφράσει τις αξίες του -αριστεία, πάθος, προσοχή στη λεπτομέρεια- σε εμπειρία φιλοξενίας. Το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει έξι ξενοδοχεία σε κορυφαίους προορισμούς της Ισπανίας (Sitges, Sotogrande, Mallorca, Ibiza, Baqueira Beret) και της Ανδόρας.

Κάθε ένα από αυτά φέρει στοιχεία της προσωπικής του ταυτότητας: από τη “Messi Suite” μέχρι signature αναμνηστικά, όπως ένα υπογεγραμμένο αντίγραφο του Ballon d’Or. Τα ξενοδοχεία ξεχωρίζουν για τον εκλεπτυσμένο σχεδιασμό τους, αποτέλεσμα συνεργασίας με διεθνώς αναγνωρισμένους designers όπως οι Luis Bustamante και Lázaro Rosa-Violán, και για την προσεγμένη αρχιτεκτονική που συνδυάζει τοπικά υλικά με μοντέρνα αισθητική.

Η φιλοσοφία τους κινείται στο τρίπτυχο πολυτέλεια – βιωσιμότητα – ευεξία, με όλα τα ακίνητα να διαθέτουν πιστοποίηση LEED, διεθνές πρότυπο βιώσιμης δόμησης. Οι χώροι ευεξίας περιλαμβάνουν hydrotherapy zones, εξατομικευμένες θεραπείες και συνδέονται με υπαίθριες δραστηριότητες όπως σκι, γκολφ και πεζοπορία.

Ο Μέσι της γαστρονομίας: Nandu Jubany και η υπογραφή HINCHA

Η συνεργασία με τον σεφ Nandu Jubany, βραβευμένο με αστέρι Michelin, δίνει μια επιπλέον διάσταση στα MiM Hotels. Στα εστιατόρια των ξενοδοχείων σε Baqueira, Ανδόρα και Sotogrande, ο Jubany υπογράφει τα menu του concept HINCHA, εμπνευσμένου από την αργεντίνικη γαστρονομία, τις τοπικές πρώτες ύλες και το χαλαρό, αυθεντικό πνεύμα των οπαδών («hinchas») που έδωσε το όνομά του.

Η Meliá προσθέτει παγκόσμια εμβέλεια

Για τη Meliá Hotels International, η ένταξη των MiM Hotels στη Meliá Collection αποτελεί στρατηγικό βήμα επέκτασης στο premium boutique segment. Η συλλογή αριθμεί ήδη 26 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 12 χώρες, τα οποία διατηρούν τη δική τους ταυτότητα αλλά επωφελούνται από τη διεθνή διανομή, τα loyalty προγράμματα και τα υψηλά πρότυπα λειτουργίας του ισπανικού ομίλου.

Όπως δήλωσε ο Gabriel Escarrer Jaume, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Meliá Hotels International, «η δύναμη αυτής της συνεργασίας βασίζεται στον αρμονικό συνδυασμό των μοναδικών στοιχείων των MiM Hotels με τη Meliá Collection. Και οι δύο πλευρές μοιράζονται κοινή φιλοσοφία και προσφέρουν μια ισχυρή πρόταση αξίας για τους πιο απαιτητικούς ταξιδιώτες».

Boutique πολυτέλεια με προσωπικότητα

Τα MiM Sitges, MiM Mallorca και MiM Ibiza λειτουργούν αποκλειστικά για ενήλικες, προσφέροντας ατμόσφαιρα χαλάρωσης δίπλα στη θάλασσα, ενώ τα MiM Sotogrande, MiM Baqueira και MiM Andorra απευθύνονται σε οικογένειες, λάτρεις της φύσης και των αθλητικών δραστηριοτήτων. Παράλληλα, αρκετά διαθέτουν μικρές αίθουσες εκδηλώσεων και meeting spaces για εταιρικές ή ιδιωτικές συναντήσεις.

Η αισθητική τους κινείται ανάμεσα στη μεσογειακή απλότητα και τη διακριτική πολυτέλεια, συνδυάζοντας τη λειτουργικότητα με τον συναισθηματικό σχεδιασμό. Δεν είναι τυχαίο ότι τα MiM Hotels έχουν αναδειχθεί σε σύγχρονα καταφύγια “low-profile luxury”, προσελκύοντας κοινό που επιζητά εμπειρία, όχι επίδειξη.

Από την μπάλα στο brand

Για τον Μέσι, που εδώ και χρόνια επενδύει μεθοδικά σε real estate και lifestyle projects, η συνεργασία με τη Meliá επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία του να δημιουργήσει ένα διαχρονικό hospitality brand πέρα από τα όρια του αθλητισμού. Αν η ποδοσφαιρική του καριέρα χαρακτηρίστηκε από συνέπεια, τελειότητα και πάθος, τα MiM Hotels μοιάζουν να αποτελούν το φυσικό του «επόμενο βήμα» — μια ήσυχη, αλλά ουσιαστική, μεταφορά του προσωπικού του στυλ ζωής στη σφαίρα της τέχνης της φιλοξενίας.