Η έκθεση «Units of Attention» συγκεντρώνει το έργο τεσσάρων καλλιτεχνών που χρησιμοποιούν τη γλώσσα της αφαίρεσης.
Ο καθένας τους αξιοποιεί την αφαίρεση με προκλητικό και σύγχρονο τρόπο. Σε αντίθεση με μεγάλο μέρος της μοντερνιστικής αφαίρεσης, τα έργα τους δεν αποσύρονται από τον κόσμο, αλλά επιδιώκουν να εμπλακούν ενεργά μαζί του. Επανατοποθετούν με λεπτότητα τα οπτικά χαρακτηριστικά της παλαιότερης μοντερνιστικής αφαίρεσης — την κυριαρχία του χρώματος, της χειρονομίας και της φόρμας — για να σχολιάσουν τη σύγχρονη ζωή.

Daniel Sturgis
Με αυτόν τον τρόπο, οι πίνακες και οι γλυπτικές εγκαταστάσεις τους αμφισβητούν τις παραδοσιακές ιεραρχίες. Δεν πρόκειται για μια αφαίρεση που στηρίζεται στην
καθαρότητα, τον αποκλεισμό ή τη βεβαιότητα· αντιθέτως, τα έργα αυτά αγκαλιάζουν υποδόρια την αμφιβολία και την ελαφρότητα, υφαίνοντας τις τολμηρές αποχρώσεις και μορφές του σύγχρονου design με ζωγραφικά ίχνη αντλημένα από το αστικό περιβάλλον του σήμερα.
Στις γλυπτικές συνθέσεις του Concreto-Concreto 2025, το ακατέργαστο, έντονα κορεσμένο χρώμα φαίνεται να διαποτίζει τις τραχιές, εύθραυστες τσιμεντένιες φόρμες του David Batchelor (γεν. 1955).
Αυτά τα ατελή μπλοκ από μπετό, σε ισορροπία μεταξύ τους, λειτουργούν ως δομή που ενώνει καθαρά σύγχρονα χρώματα. Τα τσιμεντένια θραύσματα του Batchelor δεν έχουν την αυτοπεποίθηση των μοντερνιστικών αρχιτεκτονικών μορφών — δεν είναι όμως ούτε κατεστραμμένα ούτε εγκαταλειμμένα.