Ο Αντώνης Ρέμος ετοιμάζεται για μια ξεχωριστή συναυλία στη Θεσσαλονίκη, γιορτάζοντας τρεις δεκαετίες επιτυχημένης καλλιτεχνικής πορείας. Μέσα από ένα συγκινητικό βίντεο, ο δημοφιλής τραγουδιστής προσκάλεσε το κοινό να μοιραστεί μαζί του αυτή τη σημαντική στιγμή.
Το συγκινητικό μήνυμα του Αντώνη Ρέμου και το κάλεσμα στην συναυλία του για τα 30 χρόνια πορείας
Με ένα συγκινητικό βίντεο γεμάτο αναμνήσεις, ο Αντώνης Ρέμος έδωσε ραντεβού στη Θεσσαλονίκη για τη μεγάλη συναυλία των 30 χρόνων της καλλιτεχνικής του πορείας. «Με βάλατε στα σπίτια σας και στις καρδιές σας, είστε οι φίλοι μου», είπε ο αγαπημένος καλλιτέχνης, προσκαλώντας το κοινό σε μια ξεχωριστή μουσική βραδιά στις 12 Σεπτεμβρίου, στην πόλη που αγάπησε και τον αγάπησε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
