Γ.Δ.
1452.87 -0,15%
ACAG
+0,15%
6.61
CENER
-0,53%
7.53
CNLCAP
-0,61%
8.2
DIMAND
+0,10%
9.55
OPTIMA
-0,94%
10.58
TITC
+0,69%
29
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,80%
1.51
ΑΒΕ
0,00%
0.471
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-2,70%
0.9
ΑΛΜΥ
+0,71%
2.82
ΑΛΦΑ
-0,49%
1.64
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+1,15%
12.28
ΑΣΚΟ
+0,77%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
+1,80%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
+2,08%
2.45
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,23%
5.74
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
2.64
ΒΙΟΣΚ
-0,78%
1.27
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
+3,25%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,09%
16.68
ΔΑΑ
0,00%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,87%
11.38
ΔΟΜΙΚ
+0,75%
4.695
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,13%
0.359
ΕΒΡΟΦ
+1,49%
1.7
ΕΕΕ
+0,20%
30
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.54
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+3,29%
2.51
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,38%
2.61
ΕΛΠΕ
-0,30%
8.35
ΕΛΣΤΡ
+1,23%
2.47
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.78
ΕΛΧΑ
+0,73%
1.942
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.28
ΕΤΕ
-0,36%
7.672
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,87%
5.8
ΕΥΡΩΒ
-0,05%
2.019
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.17
ΙΑΤΡ
+3,41%
1.67
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.735
ΙΝΚΑΤ
+1,98%
5.15
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
5
ΙΝΛΟΤ
+1,06%
1.146
ΙΝΤΕΚ
+1,75%
6.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+1,55%
3.595
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,31%
1.595
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.552
ΚΟΥΑΛ
-1,13%
1.4
ΚΟΥΕΣ
+0,50%
6.03
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,37%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
+0,23%
0.862
ΛΑΜΔΑ
+0,29%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,74%
4.09
ΜΕΝΤΙ
+1,00%
3.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,74%
4.1
ΜΙΝ
0,00%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,28%
26.96
ΜΟΝΤΑ
+7,49%
3.3
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,91%
28.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,05%
38.02
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+1,45%
1.05
ΞΥΛΚ
+1,06%
0.286
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
-1,82%
24.3
ΟΛΥΜΠ
-0,69%
2.88
ΟΠΑΠ
-2,74%
15.97
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,56%
0.897
ΟΤΕ
-0,21%
14.31
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.8
ΠΑΙΡ
-0,82%
1.21
ΠΑΠ
+0,77%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,23%
3.971
ΠΕΤΡΟ
+0,70%
8.68
ΠΛΑΘ
+0,73%
4.12
ΠΛΑΚΡ
+1,30%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,43%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+2,20%
1.625
ΣΑΡ
+1,70%
11.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+2,00%
2.04
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.84
ΣΠΙ
+3,38%
0.734
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,66%
18.35
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,05%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.322
ΦΡΛΚ
+1,23%
4.12
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Ο βασιλιάς της pop art Λίχτενσταϊν τώρα και σε γραμματόσημο

Το ταλέντο και τον πρωτοποριακό τρόπο σκέψης του διάσημου καλλιτέχνη Ρόι Λίχτενσταϊν τιμά και η Ταχυδρομική Υπηρεσία των ΗΠΑ, με σειρά νέων γραμματοσήμων προς τιμήν του. Τα γραμματόσημα θα είναι διαθέσιμα στο Μουσείο Αμερικανικής Τέχνης Γουίτνεϊ, στη Νέα Υόρκη, και έχουν ήδη ενθουσιάσει τους εκατομμύρια θαυμαστές του.

Τα «Forever Stamps» δημιουργήθηκαν με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη γέννηση του Ρόι Λίχτενσταϊν και παρουσιάζουν πέντε από τα πιο εμβληματικά έργα του καλλιτέχνη.

«Η Ταχυδρομική Υπηρεσία χρησιμοποιεί το πρόγραμμα γραμματοσήμων της για να τιμήσει τους ανθρώπους που αντιπροσωπεύουν τους καλύτερους του έθνους μας» δήλωσε ο Τόμας Μάρσαλ, γενικός σύμβουλος και εκτελεστικός αντιπρόεδρος του οργανισμού.

«Ο Ρόι Λίχτενσταϊν σίγουρα αξίζει αυτήν την αναγνώριση, λόγω της αξιοσημείωτης δημιουργικότητας και της καινοτομίας που επέδειξε σε όλη την καριέρα του», συμπλήρωσε.

Γνωστός για τα έργα ποπ αρτ τέχνης-παρωδίες, ο καλλιτέχνης άφησε πίσω του περισσότερες από 5.000 συνθέσεις, που συνεχίζουν να επηρεάζουν και να εμπνέουν μέχρι σήμερα.

Τα γραμματόσημα σχεδιάστηκαν από τον Ντέρι Νόις, καλλιτεχνικό διευθυντή της Ταχυδρομικής Υπηρεσίας, και σε αυτά αποτυπώνονται τα έργα «Standing Explosion (Red)» (1965), «Modern Painting I» (1966), «Still Life With Crystal Bowl» (1972), «Still Life With Goldfish» (1972) και «Portrait of a Woman».

Ρόι Λίχτενσταϊν: Πάνω απ’ όλα χρώματα

Ο Ρόι Λίχτενσταϊν αντλούσε έμπνευση από ετερόκλητες πηγές, όπως τα κόμικς, οι διαφημίσεις και η ιστορία της τέχνης και το εργαστήριό του ήταν γεμάτο από τετράδια με κολάζ που έφταχνε από εικόνες που έκοβε από περιοδικά και εικονογραφημένα βιβλία.

Τα έργα του, παρά τη φαινομενική απλότητά τους, απαιτούσαν πολλή εργασία, καθώς, όπως δήλωνε ο ίδιος, ήθελε να δίνουν την εντύπωση ότι έχουν φτιαχτεί από μηχανή, χωρίς ίχνος ανθρώπινης χειρονομίας.

Ξεκινούσε με ένα αρχικό σχέδιο με μολύβι, το οποίο απλοποιούσε στο μέγιστο, για να βρει την πιο δυναμική εκδοχή του. Κατόπιν επεξεργαζόταν ξανά αυτό το σχέδιο σε ένα μεγαλύτερο καμβά για να αποφασίσει για τις γραμμές, τα χρώματα και τη σύνθεση, το οποίο και μετέφερε στον τελικό καμβά.

Εφάρμοζε το χρώμα σε μεγάλες συμπαγείς επιφάνειες με τη βοήθεια χαρτοταινίας και καθώς ζωγράφιζε, γύριζε τον πίνακα προς διάφορες κατευθύνσεις, ώστε να επικεντρώνει αποκλειστικά στη σύνθεση και όχι στο θέμα. Με αυτόν τον τρόπο απέκλειε κάθε αίσθηση αυθορμητισμού και το τελικό αποτέλεσμα έμοιαζε με προϊόν μηχανικής διαδικασίας, ενώ στην πραγματικότητα προερχόταν από την ακρίβεια της δεξιοτεχνίας του.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!