Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

McDonald’s: Πώς σκοπεύει να κερδίσει τη μάχη του burger

Η McDonald’s αναβάθμισε τα burger της και μένει να φανεί αν αυτό θα δώσει ώθηση στις πωλήσεις της. Ο γίγαντας του fast-food έχει ξεπεράσει τους ανταγωνιστές του τα τελευταία τρίμηνα, με ώθηση από τις αυξήσεις τιμών σε όλο το μενού, αλλά και χάρη στους πελάτες με υψηλότερο εισόδημα, οι οποίοι προτιμούν τα McNuggets και τα Big Macs. Παρόλα αυτά, η επισκεψιμότητα των McDonald’s στις ΗΠΑ υποχώρησε το τρίτο τρίμηνο, καθώς οι πελάτες με χαμηλό εισόδημα μείωσαν τις επισκέψεις τους.

Κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της για το τέταρτο τρίμηνο του 2023 τη Δευτέρα, οι αναλυτές αναμένουν αύξηση των πωλήσεων στα καταστήματα στις ΗΠΑ κατά μόλις 4,4%, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της StreetAccount. Αυτή είναι μια προφανής πτώση σε σύγκριση με την αύξηση των πωλήσεων στα καταστήματα στις ΗΠΑ κατά 8,1% το τρίτο τρίμηνο, σχολιάζεται σε ρεπορτάζ του CNBC.

Η McDonald’s και οι αντίπαλες αλυσίδες fast-food θα αντιμετωπίσουν πίεση για αύξηση της κίνησης φέτος. Οι θαμώνες δεν θα αντέξουν τις διψήφιες αυξήσεις τιμών που τροφοδότησαν τις περσινές πωλήσεις και οι αλυσίδες πρέπει να πείσουν τους πελάτες τους ότι τα φαγητά και τα αναψυκτικά τους αξίζουν τις τιμές τους, αλλά και τις συχνότερες επισκέψεις στα καταστήματα.

McDonald’s: Πού κυριαρχεί ήδη το Best Burger

«Ο στόχος μας ήταν να βελτιώσουμε την ποιότητα και τη γεύση και τη συνολική διατροφική εμπειρία των βασικών μας μπιφτεκιών, αλλά θέλαμε να παραμείνουμε πιστοί στις γεύσεις που όλοι αγαπούν», δήλωσε ο Mason Smoot, επικεφαλής εστιατορίων της McDonald’s στις ΗΠΑ, σε εκδήλωση για τα μέσα ενημέρωσης τη Δευτέρα. Η McDonald’s άρχισε να κυκλοφορεί τα Best Burgers πριν από περίπου ένα χρόνο, αλλά τελικά τα λάνσαρε σε όλες τις τοποθεσίες σε εθνικό επίπεδο.

Ορισμένες από τις σημαντικότερες διεθνείς αγορές της εταιρείας, όπως η Αυστραλία και ο Καναδάς, έχουν ήδη εφαρμόσει το «Best Burger». Η Αυστραλία και ο Καναδάς έχουν σημειώσει καλύτερες επιδόσεις από ορισμένες από τις άλλες μεγάλες διεθνείς αγορές της McDonald’s, γεγονός που μπορεί να αποδοθεί τουλάχιστον εν μέρει στις βελτιώσεις των burgers, δήλωσε ο Kalinowski.

Στην ημέρα επενδυτών της McDonald’s τον Δεκέμβριο, ο διευθύνων σύμβουλος Chris Kempczinski δήλωσε ότι το «Best Burger» είναι σε καλό δρόμο για να φτάσει σε 70 αγορές μέχρι το τέλος του 2023. Μέχρι το 2026, η εταιρεία αναμένει ότι σχεδόν όλες οι αγορές της θα σερβίρουν τα αναβαθμισμένα μπιφτέκια. «Με πρωτοβουλίες όπως το Best Burger, κάνουμε μικρές αλλαγές που αθροίζουν σε μεγάλες διαφορές που οι πελάτες μας πραγματικά παρατηρούν», δήλωσε στους επενδυτές.

Οι αλλαγές αφορούν όλα τα μπιφτέκια McDonald’s εκτός από το quarter pounder. Η αλυσίδα έχει ήδη κάνει τη δική της ανανέωση σε αυτό το βασικό προϊόν του μενού το 2018, όταν πέρασε από κατεψυγμένο σε φρέσκο βοδινό κρέας. Αυτή η αλλαγή είχε ως αποτέλεσμα η McDonald’s να κερδίσει μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των burger για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια.

Διίστανται οι απόψεις για την αποτελεσματικότητα του μέτρου

Αλλά η Wall Street έχει ανάμεικτες απόψεις σχετικά με το αν το «Best Burger» μπορεί να τροφοδοτήσει σημαντική ανάπτυξη. Σε ένα ερευνητικό σημείωμα τον περασμένο μήνα, ο αναλυτής της Wells Fargo Zachary Fadem ονόμασε το «Best Burger» ως «οδηγό ανόδου» για τη McDonald’s το 2024. Ωστόσο, δεν είναι ακόμη σαφές πόσο μεγάλη είναι η ώθηση που αναμένει η εταιρεία να δει από την πρωτοβουλία. Ο Kalinowski εκτιμά ότι οι αλλαγές θα μπορούσαν να αυξήσουν τις συνολικές πωλήσεις του 2024′ κατά 0,5%. «Πιστεύω ότι το καθαρό αποτέλεσμα αυτού θα είναι θετικό, αλλά είναι κάπως διακριτικό», δήλωσε ο Kalinowski.

Άλλοι είναι πιο επιφυλακτικοί. «Αμφιβάλλω αν αυτό θα αυξήσει την κίνηση (στα καταστήματα)», δήλωσε ο αναλυτής της BTIG Peter Saleh. «Νομίζω ότι αυτό είναι πιθανώς απλώς μέρος της διαδικασίας αναβάθμισης του παιχνιδιού σας με την πάροδο του χρόνου. Πολλές από αυτές τις έννοιες πρέπει να βελτιώσουν την ποιότητα του φαγητού τους με την πάροδο του χρόνου».

Αλλά υπάρχουν κάποια ελπιδοφόρα πρώτα σημάδια ότι οι πελάτες θέλουν να δοκιμάσουν τα βελτιωμένα μπιφτέκια μόνοι τους. «Παρά το γεγονός ότι δεν έλαβε καμία διαφήμιση σε τοπικό επίπεδο μέχρι μόλις αυτή την εβδομάδα, οι επαφές μας έδειξαν ότι το Better Burger οδήγησε σε αύξηση 10% κατά μέσο όρο στις συναλλαγές burger μέχρι σήμερα», έγραψε ο αναλυτής της Loop Capital Alton Stump σε σημείωμα προς τους πελάτες τον Μάιο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!