Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Super Bowl 2024: Τα τρέιλερ ταινιών που (ίσως) μονοπωλήσουν

Το Super Bowl, ο σημαντικότερος και δημοφιλέστερος ετήσιος αγώνας του αμερικανικού ποδοσφαίρου, αποτελεί ένα μεγάλο γεγονός και για τους οπαδούς του κινηματογράφου, οι οποίοι δεν ασχολούνται με το ποδόσφαιρο. Αυτό γιατί, όπως συμβαίνει τακτικά τα τελευταία χρόνια, στη διάρκεια του μεγάλου αυτού αθλητικού γεγονότος τα κραταιά κινηματογραφικά στούντιο επιλέγουν να παρουσιάσουν τα πρώτα τρέιλερ μερικών από τις δημοφιλέστερες ταινίες της χρονιάς.

Έτσι και φέτος, αυτό θα συμβεί ξανά με αρκετές από τις πολυαναμενόμενες ταινίες του 2024, τα ολοκληρωμένα τρέιλερ των οποίων θα προβληθούν, πιθανότατα, στο Super Bowl. Για αρκετές, μάλιστα, από αυτές τις ταινίες δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα ούτε μία εικόνα.

Σημειώνεται ότι περισσότεροι από 100 εκατομμύρια άνθρωποι αναμένεται να συντονιστούν στις 11 Φεβρουαρίου για να παρακολουθήσουν το Super Bowl LVIII, όπου θα αναμετρηθούν οι Kansas City Chiefs με τους San Francisco 49ers. Η αγορά μιας διαφήμισης 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του τηλεοπτικού γεγονότος της χρονιάς με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση δεν είναι φθηνή: ένα προνομιακό σποτ στο πρώτο ημίχρονο θα μπορούσε να κοστίσει περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια φέτος. Καθώς το box office παλεύει να επιστρέψει στην προ-πανδημίας δύναμή του, το Χόλιγουντ ελπίζει ότι αυτές οι τεράστιες δαπάνες μάρκετινγκ θα μεταφραστούν σε σημαντικές πωλήσεις εισιτηρίων για τα επερχόμενα blockbusters.

Σύμφωνα, λοιπόν, με το Variety, οι 10 πιο αναμενόμενες ταινές, των οποίων πιθανολογείται να δούμε τρέιλερ φέτος στο Super Bowl, είναι:

  1. Deadpool 3
  2. Inside Out 2
  3. Kingdom of the Planet of the Apes
  4. A Quiet Place: Day One
  5. IF
  6. Bob Marley: One Love
  7. Wicked
  8. The Fall Guy
  9. Kung Fu Panda 4
  10. Twisters

Super Bowl 2024: Πιθανώς 12 τρέιλερ από την Paramount

Στο φετινό Super Bowl ένα στούντιο θα κυριαρχήσει, σύμφωνα με το Variety, προβάλλοντας σχεδόν δώδεκα τρέιλερ για τις επερχόμενες και τις υπάρχουσες κυκλοφορίες του. Η Paramount αναμένεται να διαφημίσει το μετα-αποκαλυπτικό prequel τρόμου «A Quiet Place: Day One», τη βιογραφική ταινία reggae «Bob Marley: One Love» και το «IF», την κωμωδία φαντασίας ζωντανής δράσης που σκηνοθετεί ο Τζον Κραζίνσκι και πρωταγωνιστεί ο Ράιαν Ρέινολντς. Η υπερμεγέθης παρουσία του στούντιο είναι λογική, επειδή το μεγάλο παιχνίδι θα μεταδοθεί από το CBS, αδελφή εταιρεία της Paramount.

Η Paramount στο Super Bowl, πέρα από τις κινηματογραφικές δημιουργίες του στούντιο, θα χρησιμοποιήσει διαφημιστικό χώρο και για το Paramount+. Η υπηρεσία streaming του στούντιο θα προβάλει οκτώ διαφημίσεις για τίτλους όπως το spinoff «Knuckles» του «Sonic» (μια σειρά που το στούντιο παρήγαγε για το Paramount+), την περιπέτεια κινουμένων σχεδίων «The Tiger’s Apprentice», το ριάλιτι «The Family Stallone», με επικεφαλής τον Sylvester Stallone, και την επόμενη σεζόν του «The Chi», σε σποτ που θα προβληθούν πριν από τη σέντρα. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού η εταιρεία θα προβάλλει τίτλους που βρίσκονται ήδη στη streaming πλατφόρμα, όπως οι σειρές επιστημονικής φαντασίας «Halo», «Mission: Impossible – Dead Reckoning». Η γενική διαφήμιση της Paramount+ που έτρεξε κατά τη διάρκεια του περσινού πρωταθλήματος παρουσιάζει τις ποικίλες προσφορές του streamer, από το «Survivor» μέχρι το franchise «Star Trek».

Super Bowl 2024: Η εμφάνιση της Disney

Η Disney είναι πιθανό να προωθήσει αρκετές από τις καλοκαιρινές της ταινίες κατά τη διάρκεια της πιο «καυτής» βραδιάς του ποδοσφαίρου, αν και το στούντιο δεν έχει γνωστοποιήσει ποια τρέιλερ θα προβληθούν. Είναι πιθανό ότι οι θεατές θα απολαύσουν μια πρώτη ματιά στο «Deadpool 3», το οποίο ενώνει τον Ράιαν Ρέινολντς με τον Χιου Τζάκμαν στην πολυσυζητημένη περιπέτεια κόμικς, καθώς και στο αναμενόμενο sequel της Pixar «Inside Out 2». Το «Kingdom of the Planet of the Apes», το οποίο κυκλοφορεί τον Μάιο και έχει ήδη διαφημιστεί έντονα, μπορεί επίσης να κερδίσει μια θέση.

Super Bowl 2024: Τα τρέιλερ της Universal

Η Universal τείνει, επίσης, να ξοδεύει πολλά χρήματα την Κυριακή του Super Bowl, αλλά προσπαθεί να κρατήσει τα τρέιλέρ της ως έκπληξη. Υπάρχει περίπτωση το κοινό να πάρει μια γεύση απ’ όλη τη «ροζ και πράσινη μαγεία» στη μεγάλη διασκευή του «Wicked» του σκηνοθέτη Τζον Μ. Τσου, με πρωταγωνίστριες τις Αριάνα Γκράντε και Σίνθια Ερίβο. Άλλες ταινίες που θα μπορούσαν να κερδίσουν μια στιγμή στο προσκήνιο είναι το «The Fall Guy», μια κωμωδία δράσης με πρωταγωνιστές τον Ράιαν Γκοσλινγκ και την Έμιλι Μπλαντ, το «Kung Fu Panda 4» της DreamWorks Animation, με τον Τζακ Μπλακ να επιστρέφει για να δώσει τη φωνή του Po, και το «Twisters», ένα είδος συνέχειας του έπους καταστροφών «Twister» του 1996.

Super Bowl 2024: Οι απουσίες μεγάλων studios

Θα υπάρξουν και κάποιες απουσίες από τα μεγάλα στούντιο. Η Warner Bros., η Sony, το Netflix και η Amazon δεν αναμένεται να προβάλουν κανένα τρέιλερ, παρά το γεγονός ότι όλα έχουν πολλές επερχόμενες ταινίες στο ημερολόγιο πρεμιερών τους. Ωστόσο, τα σχέδια μπορεί πάντα να αλλάξουν πριν από τη «σέντρα». Η Sony, η απουσία της οποίας δεν αποτελεί έκπληξη, επειδή συνήθως δεν συμμετέχει στο Super Bowl, δεν θα προσφέρει στους θαυμαστές μια ματιά στο «Bad Boys 4» ή στο επόμενο «Ghostbusters». Η Warner πιθανόν να έχει ήδη κάνει την αρχή, παρουσιάζοντας το «Dune: Part Two» κατά τη διάρκεια των πρωταθλημάτων AFC και NFC στις 28 Ιανουαρίου.

Είναι κάπως περίεργο το γεγονός ότι η Amazon δεν θα προωθήσει τίτλους, όπως η επερχόμενη ρομαντική κομεντί της Αν Χάθαγουεϊ «The Idea of You», καθώς ο τεχνολογικός κολοσσός ενισχύει την κινηματογραφική του παρουσία. Πέρυσι η Amazon διέθεσε περισσότερα από 7 εκατομμύρια δολάρια για ένα σποτ 60 δευτερολέπτων για την ταινία «Air», των Μπεν Άφλεκ και Ματ Ντέιμον, βασισμένη στην αληθινή προέλευση του εμβληματικού αθλητικού παπουτσιού Air Jordan. Η αθλητική διαφήμιση, η οποία έτρεξε κατά τη διάρκεια του τρίτου δεκαλέπτου του Super Bowl, εκμεταλλεύτηκε τα εκατομμύρια -και πλέον- θεατών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!