Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Η Beyoncé “φόρεσε” Levi’s και προκάλεσε φρενίτιδα για τζινς

«Denim on denim on denim on denim on denim», τραγουδά η Beyoncé στο Levii’s Jeans, ένα από τα τραγούδια που ξεχωρίζουν από το νέο της άλμπουμ, Cowboy Carter, και φαίνεται ότι οι εκατομμύρια fans της σε όλο τον κόσμο πήραν πολύ σοβαρά τον στίχο αυτόν.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον Guardian, την εβδομάδα μετά την κυκλοφορία του άλμπουμ η εταιρεία ένδυσης Levi Strauss & Co σημείωσε 20% αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα στις ΗΠΑ και 20% αύξηση της τιμής της μετοχής της. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η John Lewis ανέφερε ότι οι αναζητήσεις για «γυναικεία τζιν Levi’s» αυξήθηκαν κατά 263% μετά την ανακοίνωση του δίσκου.

Η Beyoncé υποστηρίζει επίσης το διπλό -ή, σύμφωνα με τους στίχους της, το τετραπλό- denim. Η ίδια δημοσίευσε στο Instagram μια εικόνα που τη δείχνει να φοράει ένα τζιν παντελόνι με τζιν πουκάμισο και μια τζιν τσάντα. Ο λογαριασμός Instagram @databutmakeitfashion, ο οποίος ασχολείται με τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε σχέση με το στυλ, τονίζει ότι οι αναφορές του διπλού denim αυξήθηκαν κατά 14% στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από την κυκλοφορία του Cowboy Carter.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beyoncé (@beyonce)

Το double denim -που μερικές φορές είναι γνωστό ως καναδικό σμόκι- είναι εδώ και καιρό ένα διχαστικό look. Θεωρείται είτε ως η επιτομή του κακού γούστου είτε ως το τέλειο καουμπόικο στυλ. Η Beyoncé κλίνει προς το τελευταίο. Ο Lil Nas X, ο Lizzo και ο Harry Styles έχουν επίσης πειραματιστεί με το καουμπόικο στυλ, ενώ η τελευταία συλλογή του Pharrell Williams για τη Louis Vuitton είχε θέμα το γουέστερν. Το cowboy-core, εν τω μεταξύ, έχει γίνει μια αισθητική στο TikTok.

Η Levi Strauss αγκάλιασε το «νεύμα» της Beyoncé, αλλάζοντας προσωρινά το όνομά της στο Instagram σε Levii’s ως φόρο τιμής. Μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη την περασμένη εβδομάδα, η διευθύνουσα σύμβουλος, Μισέλ Γκας, τόνισε τη θέση της μάρκας στην καρδιά της μόδας. «Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη απόδειξη από το να έχουμε κάποιον όπως η Beyoncé, που διαμορφώνει τάσεις, να δίνει πραγματικά το όνομά μας σε ένα τραγούδι», δήλωσε η ίδια.

Αναμφισβήτητα, τόσο η τραγουδίστρια όσο και το τζιν είναι «κλασικά» στην Αμερική. «Η Levi’s, η αυθεντική αμερικανική μάρκα, μοιάζει να ταιριάζει φυσικά με τον στίχο της Beyoncé», δήλωσε η Σίνα Μπάτλερ-Γιανγκ, ανταποκρίτρια στην πλατφόρμα The Business of Fashion. «Έχει… ακριβώς το σωστό μείγμα του κλασικού και του προσιτού -αλλά όχι του φθηνού».

Η Νάταλι Ντίκσον είναι η επικεφαλής των συνεργασιών πολυτελών γυναικείων εμπορικών σημάτων στη Flannels, μια εταιρεία λιανικής πώλησης με την οποία η τραγουδίστρια συνεργάστηκε στην περιοδεία 2023 «Renaissance».

«Η Beyoncé έχει μια πραγματικά μοναδική ικανότητα να επηρεάζει τις τάσεις με τη δουλειά της», δήλωσε η Ντίκσον. «Οι μάρκες μπορούν πραγματικά να επωφεληθούν “καβαλώντας το κύμα” της επιρροής της Beyoncé -όπως βλέπουμε αυτήn τη στιγμή με τη Levi’s».

Η Μπατλερ-Γιανγκ προειδοποιεί ότι το φαινόμενο της Beyoncé δεν θα διαρκέσει για πάντα για τη Levi’s. Για να συνεχιστεί η «επιτυχία των εσόδων», είπε, ένα βασικό καθήκον είναι «να ενθουσιάσει και να “φλερτάρει” τους νεότερους αγοραστές με το μάρκετινγκ και τα προϊόντα (κάτι στο οποίο η Beyoncé σίγουρα βοηθάει) και να διευρύνει την απήχησή της πέρα από ένα μοναδικό βασικό προϊόν. Η Beyoncé, με πολλούς τρόπους, “έστειλε την μπάλα στο γήπεδό της”, εναπόκειται στη Levi’s να “εκτελέσει”».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!