Γ.Δ.
1407.14 0,00%
ACAG
0,00%
5.61
BOCHGR
0,00%
4.29
CENER
0,00%
8.62
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.23
NOVAL
0,00%
2.505
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
32.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.442
ΑΒΕ
0,00%
0.488
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
3.15
ΑΛΦΑ
0,00%
1.438
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.34
ΑΣΚΟ
0,00%
2.61
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
0,00%
125
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.51
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.78
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.35
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.36
ΔΑΑ
0,00%
7.55
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
0,00%
11.7
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.287
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.47
ΕΕΕ
0,00%
33.34
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.544
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.798
ΕΛΠΕ
0,00%
6.97
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.796
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.165
ΕΤΕ
0,00%
7.324
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.62
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.8905
ΕΧΑΕ
0,00%
4.35
ΙΑΤΡ
0,00%
1.475
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.289
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.87
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.4
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.13
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.31
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.412
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.1
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΙ
0,00%
13.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.777
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.298
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.29
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
0,00%
3.68
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.215
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
0,00%
2.61
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
28.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.45
ΟΠΑΠ
0,00%
15.76
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.812
ΟΤΕ
0,00%
15.73
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.29
ΠΕΙΡ
0,00%
3.71
ΠΕΡΦ
0,00%
6.14
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
0,00%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.61
ΣΑΡ
0,00%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.28
ΣΠΙ
0,00%
0.584
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.65
ΤΖΚΑ
0,00%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.765
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.615

Σχεδόν κάθε ταξιδιώτης διαβάζει κριτικές πριν από την κράτηση σε ξενοδοχείο

Πριν κάνετε κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, διαβάζετε τις κριτικές των προηγούμενων επισκεπτών του; Αν ναι, δεν είστε οι μόνοι. Ένα εντυπωσιακό 97% των επισκεπτών ενός ξενοδοχείου έχει συμβουλευτεί κριτικές άλλων επισκεπτών όταν θέλει να κάνει κράτηση για διαμονή σε ξενοδοχείο ή resort, σύμφωνα με νέα έκθεση της Accor.

Η έρευνα διεξήχθη σε 5.000 ταξιδιώτες από πέντε ευρωπαϊκές χώρες που έμειναν σε ξενοδοχείο ή resort τον τελευταίο χρόνο. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι σχεδόν τέσσερις στους δέκα (38%) επισκέπτες διαβάζουν κριτικές κάθε φορά που κάνουν κράτηση, ενώ άλλο ένα 38% τις διαβάζει τις περισσότερες φορές.

Οι κριτικές και οι αξιολογήσεις κατατάσσονται ως ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία απόφασης κράτησης, αμέσως μετά τα δωμάτια και τις ανέσεις. Ξεπερνούν κριτήρια όπως οι επιλογές φαγητού, η σύνδεση Wi-Fi/internet και τα πρότυπα υγείας και υγιεινής.

Καθαριότητα και σχέση ποιότητας-τιμής οι κύριες προτεραιότητες

Το ζήτημα της καθαριότητας αναδεικνύεται ως ο πιο σημαντικός παράγοντας για τους ταξιδιώτες, με το 52% των ερωτηθέντων να το τοποθετεί στην κορυφή της λίστας τους. Ακολουθούν η σχέση ποιότητας-τιμής (27%), τα υπνοδωμάτια (26%), η τοποθεσία (21%) και η φιλική συμπεριφορά του προσωπικού (19%).

Οι κριτικές φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη σημασία για τα ζευγάρια και τις οικογένειες παρά για τους solo ταξιδιώτες. Το 85% αυτών που ταξιδεύουν με τον σύντροφό τους και το 82% αυτών που ταξιδεύουν με την οικογένειά τους θεωρούν ότι οι κριτικές είναι σημαντικές. Ακόμη και στους μοναχικούς ταξιδιώτες, το 66% συμφωνεί με αυτή την άποψη, ενώ το 55% των επαγγελματιών ταξιδιωτών θεωρεί τις κριτικές σημαντικές.

Οι κριτικές πρέπει να είναι πρόσφατες

Περισσότεροι από τα δύο τρίτα (67%) των ταξιδιωτών αγνοούν κριτικές που είναι παλαιότερες των έξι μηνών, γεγονός που επιβεβαιώνει τη σημασία των πρόσφατων κριτικών. Επιπλέον, οι περισσότεροι προσπαθούν να διαβάζουν τόσο θετικές όσο και αρνητικές κριτικές, με τους Βρετανούς να προτιμούν αυτήν την ισορροπημένη προσέγγιση περισσότερο από άλλους.

Οι Πολωνοί ταξιδιώτες γράφουν τις περισσότερες κριτικές

Μετά τη διαμονή τους, σχεδόν έξι στους δέκα ταξιδιώτες (57%) γράφουν κριτικές για τουλάχιστον τις μισές από τις διαμονές τους. Το 10% το κάνει μετά από κάθε διαμονή, ενώ το 30% το κάνει τις περισσότερες φορές. Οι Πολωνοί ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να γράψουν κριτικές, με το 95% να το έχει κάνει. Ακολουθούν οι ταξιδιώτες από την Ισπανία (94%), τη Γερμανία (85%) και τη Γαλλία (84%), με τους Βρετανούς να είναι οι λιγότερο πιθανό να γράψουν (79%).

Τα μέλη των προγραμμάτων επιβράβευσης είναι πιο πιθανό να ολοκληρώσουν τη διαμονή τους σε ένα ξενοδοχείο γράφοντας μια κριτική, με το 94% να το κάνει, σε αντίθεση με το 79% όσων δεν είναι μέλη σε κάποιο σχετικό πρόγραμμα.

Η σημασία της απόκρισης στις κριτικές

Σύμφωνα με την έρευνα, το 71% των ερωτηθέντων εκτιμά τα ξενοδοχεία που απαντούν στις κριτικές, θεωρώντας ότι έτσι δείχνουν ότι λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τις απόψεις των πελατών τους. Το ποσοστό αυτό ήταν υψηλότερο στην Ισπανία (78%) και χαμηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο (59%). Ωστόσο, το 12% εξέφρασε ότι δεν είναι υπέρ των ξενοδοχείων ή resorts που απαντούν στις κριτικές των επισκεπτών, θεωρώντας ότι αυτό μπορεί να φαίνεται μη ειλικρινές ή να είναι απλώς μια υποχρέωση.

Διαβάστε επίσης:

Γιατί οι ψαγμένοι ταξιδιώτες επιλέγουν το Reddit για συμβουλές

Lunchbox: Τα μυστικά ενός τέλειου γεύματος στο γραφείο

Φωτοβολταϊκά: Στο 8,2% η παγκόσμια παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας τον Ιούνιο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!