Γ.Δ.
1464.96 +0,58%
ACAG
0,00%
5.4
BOCHGR
+0,67%
4.54
CENER
-1,85%
9
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
-1,09%
8.19
NOVAL
+2,19%
2.335
OPTIMA
-0,16%
12.78
TITC
-0,63%
39.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+2,17%
1.51
ΑΒΕ
-0,66%
0.454
ΑΔΜΗΕ
-0,82%
2.425
ΑΚΡΙΤ
+0,72%
0.7
ΑΛΜΥ
+0,72%
4.2
ΑΛΦΑ
+0,33%
1.6485
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,29%
10.18
ΑΣΚΟ
+1,84%
2.77
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
0.684
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.3
ΒΙΟ
+2,22%
5.53
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.915
ΒΙΟΣΚ
+2,82%
1.46
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,87%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,32%
18.66
ΔΑΑ
+0,57%
8.146
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+0,51%
11.93
ΔΟΜΙΚ
-2,88%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,58%
0.32
ΕΒΡΟΦ
+1,36%
1.495
ΕΕΕ
-1,81%
33.6
ΕΚΤΕΡ
+0,40%
1.52
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
+4,41%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,23%
1.832
ΕΛΠΕ
+3,41%
7.135
ΕΛΣΤΡ
+1,50%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.848
ΕΛΧΑ
0,00%
1.928
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,32%
1.155
ΕΤΕ
+3,83%
7.746
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-1,19%
5.83
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.5
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
+2,17%
0.3295
ΙΛΥΔΑ
-1,03%
1.92
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.77
ΙΝΛΙΦ
+0,91%
4.44
ΙΝΛΟΤ
+0,62%
0.974
ΙΝΤΕΚ
+0,85%
5.94
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.045
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.91
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.245
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.424
ΚΟΥΑΛ
+7,86%
1.208
ΚΟΥΕΣ
+0,87%
5.79
ΚΡΙ
+0,66%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.98
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.757
ΛΑΜΔΑ
+2,39%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.3
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.55
ΜΕΝΤΙ
+0,97%
2.09
ΜΕΡΚΟ
+4,00%
41.6
ΜΙΓ
-2,02%
2.905
ΜΙΝ
-6,67%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,29%
20.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.63
ΜΟΤΟ
+1,13%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,46%
26.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.72
ΜΠΡΙΚ
+0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,80%
32.86
ΝΑΚΑΣ
-2,48%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,46%
0.872
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.364
ΟΛΘ
+0,46%
22
ΟΛΠ
-0,66%
30.1
ΟΛΥΜΠ
+0,85%
2.37
ΟΠΑΠ
+0,31%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.79
ΟΤΕ
-0,73%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+0,57%
10.52
ΠΑΙΡ
-3,96%
0.97
ΠΑΠ
+0,85%
2.36
ΠΕΙΡ
+1,11%
3.919
ΠΕΡΦ
-0,19%
5.29
ΠΕΤΡΟ
+1,26%
8.02
ΠΛΑΘ
+1,05%
3.865
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-5,06%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,68%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
+9,68%
6.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.65
ΣΑΡ
+1,12%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,29%
0.34
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.59
ΣΠΕΙΣ
+0,68%
5.92
ΣΠΙ
-2,90%
0.536
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.51
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,74%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-4,85%
7.85
ΦΡΙΓΟ
+6,25%
0.238
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.745
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Το Halloween τελείωσε και οι Disneyland φορούν τα γιορτινά τους

Παραδοσιακά οι πρώτες μέρες του Νοεμβρίου αποτελούν μια περίοδο μαγικής μεταμόρφωσης για τις Disneyland σε όλον τον κόσμο.

Τα πάρκα της Disney, λοιπόν, στις αρχές Νοεμβρίου αλλάζουν θεματική και από το Halloween πάνε στη χριστουγεννιάτικη περίοδο. Κάθε χρόνο αυτό το εντυπωσιακό «μεταμορφωτικό» εγχείρημα διαρκεί περίπου έξι εβδομάδες και απαιτεί τη συνεργασία πολλών τμημάτων, από το τεχνικό προσωπικό μέχρι τους ειδικούς στην κηπουρική και τους σεφ, ενώ οι περισσότερες αλλαγές γίνονται κατά τη διάρκεια της νύχτας, όταν το πάρκο είναι κλειστό.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Disneyland Resort, Κεν Ποτρόκ, οι χριστουγεννιάτικες γιορτές, όπως και το Halloween, αποτελούν «ιδιαίτερες περιόδους» για την Disney, προσελκύοντας επισκέπτες που επιστρέφουν κάθε χρόνο για να απολαύσουν τις εορταστικές εμπειρίες.

Στο Walt Disney World στη Φλόριντα οι εορτασμοί ξεκινούν στις 8 Νοεμβρίου και περιλαμβάνουν χριστουγεννιάτικα δέντρα, λαμπερά κοστούμια για τους χαρακτήρες και ειδικές εκδηλώσεις. Η Disneyland στην Καλιφόρνια ακολουθεί στις 15 Νοεμβρίου, με ανάλογες διακοσμήσεις και εκδηλώσεις. Σύμφωνα με το CNBC, η εορταστική περίοδος είναι ιδιαίτερα επικερδής για την Disney, καθώς οι επισκέπτες ενισχύουν τα έσοδα αγοράζοντας προϊόντα και απολαμβάνοντας περιορισμένες εκδηλώσεις και προσφορές.

Οι μήνες Οκτώβριος και Δεκέμβριος είναι από τους πιο δημοφιλείς για τις Disneyland, καθώς οι επισκέπτες απολαμβάνουν ειδικές εκδηλώσεις που προσελκύουν πλήθος κόσμου. Αυτή η τάση αντικαθιστά την παραδοσιακή περίοδο του καλοκαιριού, αφού πλέον η Disney προσφέρει επιπλέον θεματικές εμπειρίες αυτούς τους μήνες. Η στρατηγική της εταιρείας, «Disney vault», παρουσιάζει περιορισμένες εκδηλώσεις που προκαλούν ενθουσιασμό στους επισκέπτες, κάτι που τονώνει τη ζήτηση. Σύμφωνα με το CNBC, το τμήμα εμπειριών της Disney, που περιλαμβάνει πάρκα, κρουαζιέρες και ξενοδοχεία, παρήγαγε έσοδα ύψους 9,13 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο του 2023.

Η προετοιμασία για την εορταστική περίοδο αρχίζει σχεδόν δύο εβδομάδες πριν από το Halloween, όταν το προσωπικό της Disney τοποθετεί τις πρώτες αόρατες εγκαταστάσεις, όπως φωτιστικά συστήματα. Μέχρι το τέλος του χρόνου η Disney διατηρεί σταθερή τη ροή επισκεπτών, ειδικά με τις γιορτές, που έχουν αποκτήσει πλέον χαρακτήρα παράδοσης για τους επισκέπτες. Οι επισκέπτες ανυπομονούν να επισκεφθούν τα πάρκα για τις νέες εκδοχές των χαρακτήρων, τη θεματική διακόσμηση και τις αποκλειστικές επιλογές σε φαγητό και ποτό, κάτι που δίνει μια φρέσκια διάσταση στις επισκέψεις τους κάθε χρόνο.

Για τη χριστουγεννιάτικη περίοδο, τα πάρκα προσθέτουν ειδικά χριστουγεννιάτικα θέματα στις δημοφιλείς διαδρομές, όπως στο κάστρο της Ωραίας Κοιμωμένης στο Disneyland, στο «It’s a Small World» και στο «Haunted Mansion». Ο Άγιος Βασίλης κάνει επίσης την εμφάνισή του στο Redwood Creek Challenge Trail στην Disneyland, ενώ οι επισκέπτες θα απολαύσουν θεματικές παρελάσεις και πυροτεχνήματα. Στο Walt Disney World στη Φλόριντα, το Mickey’s Very Merry Christmas Party ξεκινάει στις 8 Νοεμβρίου, ενώ η εκδήλωση Jollywood Nights στις 9 Νοεμβρίου. Επιπλέον, διάφορες διαδρομές θα αποκτήσουν εορταστικό χαρακτήρα, όπως το Space Mountain και το Jungle Cruise, το οποίο προσωρινά μετονομάζεται σε Jingle Cruise.

Η συντονισμένη προσπάθεια της Disney να προετοιμάσει τα πάρκα για τη χριστουγεννιάτικη περίοδο δείχνει τη δέσμευσή της να παρέχει αξέχαστες εμπειρίες, που θα προσελκύσουν νέους και επαναλαμβανόμενους επισκέπτες. Σύμφωνα με το CNBC, η επιτυχημένη αυτή στρατηγική συνδέεται με τα ιδιαίτερα στοιχεία της χριστουγεννιάτικης περιόδου και την ικανότητα της Disney να προσφέρει αποκλειστικές εμπειρίες, όπως θεματικές παρελάσεις, διακόσμηση και ειδικά προϊόντα, ενισχύοντας την επιθυμία των επισκεπτών να επιστρέψουν.

Διαβάστε επίσης

Adidas Hellas: Το “κενό” της Reebok και η διαταραχή λόγω Σουέζ

Πού επενδύουν οι μεγάλοι κατασκευαστές της Ευρώπης

Ο γρίφος των κορεσμένων δικτύων και των υψηλών τιμών ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!