Η Βlack Friday 2025 πλησιάζει (στις 28 Νοεμβρίου), ωστόσο οι προσφορές ξεκίνησαν ήδη στα καταστήματα αθλητικών ειδών και ειδικότερα σε Nike, Intersport, Zakcret και Cosmos Sport. Στην Ελλάδα, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια, η «Black Friday» έχει εξελιχθεί σε «Black Week», με τις προσφορές να ξεκινούν αρκετές ημέρες νωρίτερα. Έτσι, οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να επωφεληθούν από τις προσφορές καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας που θα προηγηθεί.
Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι, όπως και τις προηγούμενες χρονιές, δεν θα πραγματοποιηθούν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου, κάτι που αναμένεται να επιτρέψει στις επιχειρήσεις να προχωρήσουν σε μεγαλύτερες προσφορές κατά τη διάρκεια της «Black Week».
Ειδικότερα, στο σάιτ της Interspost έχουν ξεκινήσει ήδη οι προσφορές για την ημέρα των μεγάλων εκπτώσεων. Kάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στο σάιτ της Nike , την αμερικανική πολυεθνική εταιρεία που σχεδιάζει, αναπτύσσει και πωλεί αθλητικά παπούτσια, ρούχα, αξεσουάρ και εξοπλισμό, όπως και στο σάιτ της Cosmos Sport.
Οι προσφορές έχουν ξεκινήσει και στη Zakcret, την ελληνική εταιρεία που διαθέτει αλυσίδα φυσικών καταστημάτων (Zakcret Sports) και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (www.zakcret.gr) με αθλητικά και casual ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, τόσο από επώνυμα brands όσο και τη δική της συλλογή.
Τι θα ψωνίσουν οι Έλληνες στην Black Friday 2025
Στο μεταξύ, αισθητά αυξημένη σε σχέση με πέρυσι είναι η πρόθεση των Ελλήνων καταναλωτών για αγορές την περίοδο των Black Friday και Cyber Monday. Αυτό προκύπτει από την πρώτη επεξεργασία των ευρημάτων της μεγάλης έρευνας της ΕΥ Ελλάδος σε συνεργασία με την MRB και την Choose Communications, με τίτλο, EY Future Consumer Index Ελλάδα 2025, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί τον Δεκέμβριο.
Συγκεκριμένα, σχεδόν δύο στους τρεις συμμετέχοντες στην έρευνα (63% το 2025, από 50% πέρσι) δήλωσαν ότι σκοπεύουν να κάνουν αγορές, εκμεταλλευόμενοι τις εκπτώσεις των Black Friday και Cyber Monday, που «πέφτουν» φέτος 28 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου, αντίστοιχα.
Τι σχεδιάζουν να αγοράσουν οι καταναλωτές στη Black Friday;Κυρίως είδη τεχνολογίας και ηλεκτρονικές συσκευές (68% συνολικά και 77% οι άνδρες) και ρούχα και αξεσουάρ (61% συνολικά και 68% οι γυναίκες) σκοπεύουν να αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές. Σε μικρότερο βαθμό, οι αγορές θα κατευθυνθούν σε προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς (32%), είδη σπιτιού και κουζίνας (26%), τρόφιμα και ποτά (11%), αλλά και εμπειρίες (φαγητό έξω, συναυλίες, κ.λπ. – 9%).
Black Friday 2025: Τι πρέπει να προσέχουμε όταν ψωνίζουμε
H Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με την ευκαιρία της Black Friday έχει δημιουργήσει τον «χρυσό δεκάλογο» των καταναλωτών για τη συγκεκριμένη ημέρα.
Αναλυτικά:
- Δείξτε προσοχή στους επίδοξους απατεώνες και στις απατηλές πρακτικές.
- Διαβάστε τους όρους χρήσης στα ηλεκτρονικά καταστήματα και ρωτήστε για τις εγγυήσεις στα φυσικά καταστήματα.
- Προσέξτε την παρορμητική αγοραστική συμπεριφορά προτού προβείτε σε συναλλαγή.
- Προσοχή στις άγνωστες ή πρωτοεμφανιζόμενες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις.
- Προσοχή στις παραπλανητικές προσφορές.
- Δείξτε μεγάλη προσοχή στην παροχή ευαίσθητων προσωπικών πληροφοριών.
- Μην παρασύρεστε από ασυνήθιστα χαμηλές τιμές ή προσφορές.
- Κουπόνια προσφορών και giftcards.
- Ελέγξτε την πολιτική ασφάλειας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.
- Συμφωνήστε την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος.