Υψηλή προσαρμοστικότητα των Ελλήνων στο click away

Στον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων προσαρμόστηκαν οι Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα

Στις επιπτώσεις της πανδημίας στην συμπεριφορά των καταναλωτών από 16 χώρες, εστιάζει έρευνα που δημοσίευσε το Παγκόσμιο Κέντρο Αριστείας Πελατών (Global Customer Center of Excellence) της KPMG International.

Τα ευρήματα της έρευνας “Me, My life, My Wallet”, σε δείγμα 18.567 καταναλωτών, αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την προσέγγισή τους. Ώστε να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών τους, εκεί που είναι σήμερα αλλά και εκεί που θα βρίσκονται στο μέλλον.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι Έλληνες καταναλωτές προσαρμόστηκαν στον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων, στις νέες μεθόδους click away και click n’collect, αλλά και στο νέο τρόπο εργασίας και μάθησης.

Τα advantage της νέας εταιρικής κουλτούρας

Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας, για την μετά Lock down συμπεριφορά των καταναλωτών, συνοψίζονται στα εξής:

  • Ποσοστό 85% θεωρούν ότι ο τρόπος και η ευκολία παράδοσης των προϊόντων, όταν η αγορά γίνεται ηλεκτρονικά, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπειρία τους
  • 80% θεωρούν ότι η προσωποποιημένη πληροφόρηση ενισχύει την πιστότητα και ενδυναμώνει τη σχέση με την εταιρεία καθώς πλέον δε γίνεται με φυσικό τρόπο
  • 70% δοκίμασαν νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, και ειδικότερα προϊόντα και υπηρεσίες που προωθούν την υγεία και την ευεξία
  • 90% εκτιμούν τις εταιρείες οι οποίες προάγουν την εταιρική υπευθυνότητα και των οποίων οι ενέργειες ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους πεποιθήσεις και αξίες

Τα pros and cons του ηλεκτρονικού εμπορίου

  • Ποσοστό 36% των καταναλωτών επιθυμούν από τις εταιρείες να περιορίσουν – επιλύσουν τα προβλήματα/ καθυστερήσεις που σχετίζονται με την παράδοση προϊόντων
  • 49% των καταναλωτών έχουν περιορίσει τις αγορές (έναντι αποταμίευσης) λόγω της αβεβαιότητας και της αναστολής εργασίας που ισχύει σε πολλές χώρες
  • 80% των καταναλωτών προτιμούν να αγοράζουν από εταιρείες των οποίων οι δράσεις συμπίπτουν με τις απόψεις και τις αξίες τους
  • 90% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να αγοράσουν ακριβότερα το ίδιο προϊόν από εταιρείες που συνεισφέρουν στην κοινωνία
  • 55% των καταναλωτών θέτουν την προστασία των δεδομένων τους σημαντική προτεραιότητα, με 47% να περιμένουν ότι οι εταιρείες δεν θα χρησιμοποιήσουν – διαμοιράσουν τα δεδομένα τους με τρίτους
  • 44% ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν περισσότερες (και διαφορετικές) τεχνολογίες όπως εφαρμογές κινητών ή ψηφιακούς βοηθούς (φωνητικά ελεγχόμενες συσκευές), σε σύγκριση με την προ-COVID-19 περίοδο.
ΟΛΘ
0.00%
0.00
ΑΣΤΑΚ
0.00%
0.00
ΞΥΛΠ
0.00%
0.00
ΜΠΕΛΑ
0.00%
0.00
ΟΛΥΜΠ
0.00%
0.00
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.00%
0.00
ΧΑΙΔΕ
0.00%
0.00
ΚΟΥΕΣ
0.00%
0.00
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.00%
0.00
ΜΥΤΙΛ
0.00%
0.00
ΑΤΡΑΣΤ
0.00%
0.00
ΚΡΙ
0.00%
0.00
ΡΕΒΟΙΛ
0.00%
0.00
ΠΛΑΘ
0.00%
0.00
ΑΤΤ
0.00%
0.00
ΦΛΕΞΟ
0.00%
0.00
CNLCAP
0.00%
0.00
ΒΙΟΚΑ
0.00%
0.00
ΔΟΜΙΚ
0.00%
0.00
ΑΚΡΙΤ
0.00%
0.00
AEM
0.00%
0.00
ΟΡΙΛΙΝΑ
0.00%
0.00
ΣΠΙ
0.00%
0.00
CENER
0.00%
0.00
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΑΒΑΞ
0.00%
0.00
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
ΕΛΤΟΝ
0.00%
0.00
ΕΚΤΕΡ
0.00%
0.00
OPTIMA
0.00%
0.00
ΜΑΘΙΟ
0.00%
0.00
EVRR
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
0.00%
0.00
ΙΛΥΔΑ
0.00%
0.00
ΕΤΕ
0.00%
0.00
ΠΑΙΡ
0.00%
0.00
ΚΕΠΕΝ
0.00%
0.00
ΤΡΑΣΤΟΡ
0.00%
0.00
ΙΝΛΟΤ
0.00%
0.00
ΓΕΒΚΑ
0.00%
0.00
ΕΛΧΑ
0.00%
0.00
ΕΛΠΕ
0.00%
0.00
ΕΛΣΤΡ
0.00%
0.00
ΠΕΤΡΟ
0.00%
0.00
ΛΑΝΑΚ
0.00%
0.00
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΕΥΔΑΠ
0.00%
0.00
ΜΕΒΑ
0.00%
0.00
ΦΑΙΣ
0.00%
0.00
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΚΕΚΡ
0.00%
0.00
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0.00%
0.00
ΑΤΕΚ
0.00%
0.00
ΕΛΙΝ
0.00%
0.00
ΝΑΥΠ
0.00%
0.00
ΣΑΡ
0.00%
0.00
ΕΒΡΟΦ
0.00%
0.00
ΕΛΛ
0.00%
0.00
ΔΡΟΜΕ
0.00%
0.00
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
0.00
ΦΡΙΓΟ
0.00%
0.00
BOCHGR
0.00%
0.00
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0.00%
0.00
ΟΠΑΠ
0.00%
0.00
ΒΙΟΤ
0.00%
0.00
ΠΡΕΜΙΑ
0.00%
0.00
ΒΙΟΣΚ
0.00%
0.00
ΙΚΤΙΝ
0.00%
0.00
ΜΠΡΙΚ
0.00%
0.00
ΑΛΜΥ
0.00%
0.00
ΑΝΔΡΟ
0.00%
0.00
ΑΒΕ
0.00%
0.00
ΣΕΝΤΡ
0.00%
0.00
ΛΟΓΟΣ
0.00%
0.00
ΠΕΡΦ
0.00%
0.00
ΙΝΛΙΦ
0.00%
0.00
ΕΛΒΕ
0.00%
0.00
ΙΑΤΡ
0.00%
0.00
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΚ
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΤ
0.00%
0.00
ΑΤΤΙΚΑ
0.00%
0.00
ΞΥΛΚ
0.00%
0.00
ΛΑΒΙ
0.00%
0.00
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΜΟΝΤΑ
0.00%
0.00
ΟΤΟΕΛ
0.00%
0.00
ΣΙΔΜΑ
0.00%
0.00
ΑΣΚΟ
0.00%
0.00
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
NOVAL
0.00%
0.00
ΦΡΛΚ
0.00%
0.00
ΕΥΑΠΣ
0.00%
0.00
ΝΑΚΑΣ
0.00%
0.00
ΕΧΑΕ
0.00%
0.00
DIMAND
0.00%
0.00
ΠΛΑΚΡ
0.00%
0.00
ΤΖΚΑ
0.00%
0.00
ΔΑΑ
0.00%
0.00
QLCO
0.00%
0.00
ΜΙΓ
0.00%
0.00
ΚΤΗΛΑ
0.00%
0.00
ΒΟΣΥΣ
0.00%
0.00
ΠΡΔ
0.00%
0.00
ΔΕΗ
0.00%
0.00
ΙΝΤΚΑ
0.00%
0.00
ΜΕΡΚΟ
0.00%
0.00
ΠΡΟΦ
0.00%
0.00
ΚΥΡΙΟ
0.00%
0.00
ΛΟΥΛΗ
0.00%
0.00
TITC
0.00%
0.00
ΕΣΥΜΒ
0.00%
0.00
ACAG
0.00%
0.00
ΣΠΕΙΣ
0.00%
0.00
ΑΡΑΙΓ
0.00%
0.00
ΚΑΡΕΛ
0.00%
0.00
ΑΔΜΗΕ
0.00%
0.00
ΜΕΝΤΙ
0.00%
0.00
ΟΤΕ
0.00%
0.00
ΛΕΒΚ
0.00%
0.00
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ΒΙΟ
0.00%
0.00
ΕΥΡΩΒ
0.00%
0.00
ΑΑΑΚ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
AKTR
0.00%
0.00
ΜΟΤΟ
0.00%
0.00
ΕΕΕ
0.00%
0.00
EVR
0.00%
0.00
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΜΟΗ
0.00%
0.00
ΜΙΝ
0.00%
0.00
ΠΑΠ
0.00%
0.00
ΛΑΜΔΑ
0.00%
0.00
ΟΛΠ
0.00%
0.00
ΚΟΡΔΕ
0.00%
0.00
ΚΟΥΑΛ
0.00%
0.00
ΠΕΙΡ
0.00%
0.00