Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

ΕΦΚΑ: Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων μέσω chat room και ειδικού app

Νέα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης δημιουργεί ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης προκειμένου να διευκολύνει τους ασφαλισμένους και να βάλει τέλος στα άσκοπα πήγαινε-έλα στις κατά τόπους υπηρεσίες του ταμείου. Μετά την εξομάλυνση του τηλεφωνικού κέντρου και τη καθιέρωση του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης, του 1555, το υπερταμείο ασφάλισης δημιουργεί μια σύγχρονη ψηφιακή «βεντάλια» που θα δώσει τη δυνατότητα στους πολίτες να παίρνουν τις απαραίτητες πληροφορίες και απαντήσεις εξ αποστάσεως.

Ήδη η διοίκηση του Ταμείου έχει αναμορφώσει την ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ, η οποία πλέον εξυπηρετεί πάνω 1,3 εκατ. συναλλαγές μηνιαίως και σίγουρα είναι πιο εύχρηστη και φιλικότερη για τους χρήστες. Παράλληλα, έχει τεθεί σε λειτουργία το My EFKA Live, το οποίο επιτρέπει στους ασφαλισμένους να εξυπηρετούνται από τους υπαλλήλους του ταμείου μέσω βιντεοκλήσης. Ασφαλισμένοι από τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες (σε πρώτη φάση) εξυπηρετούνται μέσω των… τηλεραντεβού για μια σειρά υπηρεσιών και έτσι γλιτώνουν την πολύωρη αναμονή στα γκισέ και τις υπηρεσίες του υπερταμείου.

Την ίδια στιγμή, οι τεχνικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ εργάζονται πυρετωδώς, προκειμένου να «χτίσουν» και τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες. Στην κορυφή της ατζέντας βρίσκεται η δημιουργία ειδικού ψηφιακού χώρου εξυπηρέτησης, γνωστού και ως «chat room», μέσω του οποίου οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να λαμβάνουν αυτόματα απαντήσεις για μια σειρά από δημοφιλείς υπηρεσίες που παρέχει το ταμείο. Το chat room θα φιλοξενείται στο σαιτ του 1555, το οποίο ήδη λειτουργεί πιλοτικά (https://1555.gov.gr/) και θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο με αλγόριθμο, δίνοντας τις απαραίτητες κατευθύνσεις στο κοινό. Παράλληλα, δουλεύεται από ειδική ομάδα εργασίας , η νέα σύγχρονη εφαρμογή (APP) του 1555, η οποία θα παρέχει πληροφορίες για τις υπηρεσίες του φορέα, κυρίως υπό την μορφή ερωτοαπαντήσεων.

Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα το υπερταμείο ασφάλισης θα μπει και κάτω από την ομπρέλα του Support.gov.gr, μέσω της οποίας οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να στέλνουν email και να λαμβάνουν απευθείας απαντήσεις από τις υπηρεσίες του υπερταμείου. Μέσω της νέας υπηρεσίας, οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να υποβάλλουν στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) αιτήματα υποστήριξης και μετά από την επεξεργασία των αιτημάτων από τον ΕΦΚΑ, οι πολίτες θα παραλαμβάνουν τις απαντήσεις τους στο ενιαίο αποθετήριο απαντήσεων. Σε πρώτη φάση θα μπουν κάποιες υπηρεσίες, ενώ σταδιακά θα επεκτείνονται με στόχο να καλυφθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερο από το εύρος των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ.

Στην συνολική στρατηγική του υπουργείο Εργασίας που υλοποιείται για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών περιλαμβάνεται η συνεχής διεύρυνση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ταμείου. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι σήμερα ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ έχουν περί τις 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες ο καθένας εξασφαλίζοντας 4,5 εκατομμύρια λιγότερες επισκέψεις στα υποκαταστήματα.

Τέλος, δρομολογείται η περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας με τα ΚΕΠ με την προσθήκη νέων υπηρεσιών του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ, η αναβάθμιση των ιστοσελίδων του υπουργείου και των υπολοίπων φορέων, η δημιουργία του My OPEKA Live, αλλά και η αναβάθμιση του Πληροφοριακού Συστήματος ΕΡΓΑΝΗ με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης που θα διευκολύνει την εργασία χιλιάδων επαγγελματιών, ασφαλισμένων αλλά και των υπαλλήλων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!