Γ.Δ.
1471.18 -0,33%
ACAG
-0,65%
6.16
CENER
+0,73%
8.32
CNLCAP
+1,86%
8.2
DIMAND
-0,11%
9.49
OPTIMA
-0,35%
11.46
TITC
-3,52%
30.15
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,25%
1.586
ΑΒΕ
+0,62%
0.49
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,23%
0.875
ΑΛΜΥ
+1,82%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,12%
1.61
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.76
ΑΡΑΙΓ
+0,30%
13.34
ΑΣΚΟ
+0,75%
2.68
ΑΣΤΑΚ
-1,11%
7.12
ΑΤΕΚ
+2,43%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.28
ΑΤΤ
-3,11%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,50%
5.96
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
+1,06%
1.425
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
-0,83%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-3,25%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,44%
16.38
ΔΑΑ
-0,24%
8.33
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,69%
11.46
ΔΟΜΙΚ
+0,87%
4.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,20%
0.333
ΕΒΡΟΦ
-2,38%
1.64
ΕΕΕ
+0,95%
31.8
ΕΚΤΕΡ
+1,75%
4.355
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,82%
2.45
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,45%
2.72
ΕΛΠΕ
+0,75%
8.675
ΕΛΣΤΡ
+1,74%
2.34
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.858
ΕΛΧΑ
-1,00%
1.978
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,66%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,76%
1.38
ΕΤΕ
+0,69%
8.126
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,68%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-2,41%
2.026
ΕΧΑΕ
-0,38%
5.3
ΙΑΤΡ
+2,99%
1.72
ΙΚΤΙΝ
-0,49%
0.4075
ΙΛΥΔΑ
+1,10%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,29%
5.36
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.96
ΙΝΛΟΤ
-0,53%
1.134
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.14
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,47%
4.28
ΙΝΤΕΤ
-0,40%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+0,70%
3.59
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-1,64%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,92%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.53
ΚΟΥΑΛ
+0,48%
1.266
ΚΟΥΕΣ
-1,66%
5.93
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,44%
10.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+0,36%
1.39
ΛΑΒΙ
+1,12%
0.9
ΛΑΜΔΑ
-1,27%
6.98
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
-3,77%
1.02
ΛΕΒΚ
+6,45%
0.33
ΛΕΒΠ
0,00%
0.394
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,68%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-1,86%
2.64
ΜΑΘΙΟ
-3,92%
0.98
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
+0,67%
2.99
ΜΕΡΚΟ
+2,94%
49
ΜΙΓ
+0,25%
4.025
ΜΙΝ
0,00%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,73%
27.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.15
ΜΟΤΟ
-1,15%
3.01
ΜΟΥΖΚ
-2,78%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+0,74%
27.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.35
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.96
ΜΠΤΚ
-8,51%
0.43
ΜΥΤΙΛ
-1,35%
37.96
ΝΑΚΑΣ
-1,41%
2.8
ΝΑΥΠ
-0,85%
0.932
ΞΥΛΚ
+1,47%
0.276
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.356
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-4,44%
21.5
ΟΛΠ
0,00%
25.25
ΟΛΥΜΠ
-1,43%
2.76
ΟΠΑΠ
+0,39%
15.48
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.927
ΟΤΕ
+0,35%
14.14
ΟΤΟΕΛ
-1,40%
12.7
ΠΑΙΡ
-0,84%
1.185
ΠΑΠ
-1,17%
2.54
ΠΕΙΡ
+0,47%
3.888
ΠΕΤΡΟ
-0,85%
9.32
ΠΛΑΘ
+1,37%
4.06
ΠΛΑΚΡ
-0,62%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,18%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,33%
5.26
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
+0,53%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-1,04%
0.38
ΣΙΔΜΑ
-0,78%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-1,96%
8
ΣΠΙ
-0,28%
0.708
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-2,21%
18.12
ΤΖΚΑ
-0,95%
1.565
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,16%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.274
ΦΡΛΚ
-1,55%
4.135
ΧΑΙΔΕ
+5,34%
0.69

Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Χρονιάς το 1555

Σημαντική διάκριση απέσπασε ο νέος Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 για εργασιακά και ασφαλιστικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, που απονεμήθηκαν την Τρίτη 21 Δεκεμβρίου από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Συγκεκριμένα, το 1555 έλαβε το πρώτο Βραβείο στην κατηγορία Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς. Η διάκριση αυτή αποτυπώνει τη μέχρι τώρα επιτυχημένη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά και τη νέα κουλτούρα που εκφράζει και υπηρετεί, σε θέματα εξυπηρέτησης του πολίτη.

Χατζηδάκης:Το 1555 αποτελεί ένα έργο τομή

«Το 1555 αποτελεί ένα έργο τομή στην εξυπηρέτηση των πολιτών από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και τους εποπτευόμενους φορείς ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ, καταργώντας οριστικά τις συνθήκες ταλαιπωρίας που βίωναν μέχρι πρότινος. Θυμίζω τις εικόνες με τα κατεβασμένα τηλέφωνα και τις αναμονές στο ακουστικό μέχρι να βρεθεί υπάλληλος στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής.

»,Εικόνες που δεν τιμούσαν κανέναν και πρωτίστως Οργανισμούς όπως ο ΕΦΚΑ, που ασκούν κοινωνική πολιτική και οφείλουν να ανταποκρίνονται άμεσα στις ανάγκες των πολιτών. Ήδη έχουν εξυπηρετηθεί πάνω από 770.000 κλήσεις μέσα σε 5 μήνες λειτουργίας, δωρεάν και με ελάχιστο χρόνο αναμονής.

»,Μέχρι τώρα έχει γίνει κατορθωτό το 85% όσων καλούν να παίρνουν άμεση απάντηση και να κλείνει το θέμα τους. Ωστόσο και οι υπόλοιποι, με πιο περίπλοκες υποθέσεις, λαμβάνουν απάντηση μετά από κάποιο, σύντομο σχετικά, χρονικό διάστημα. Διαβεβαιώνω όλους όσους περιμένουν αυτή τη στιγμή απάντηση ότι θα τη λάβουν. Και ότι οι προσπάθειες όλων των ειδικών και των υπαλλήλων που εμπλέκονται με το θέμα έχουν στραφεί στην αντιμετώπιση των εκκρεμών αυτών υποθέσεων. Η σημερινή βράβευση είναι μία απάντηση σε όσους έσπευσαν να αμφισβητήσουν αυτή την προσπάθεια, αλλά και μία ακόμη απόδειξη ότι έγινε ένα μεγάλο βήμα μπροστά», δήλωσε ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης.

Αντικαθιστώντας επτά διαφορετικά τηλεφωνικά κέντρα και γραμμές που υπήρχαν μέχρι πρότινος, το 1555 αποτελεί πλέον το ενιαίο σημείο επαφής του πολίτη με τις υπηρεσίες του Υπουργείου. Λειτουργεί σε 24ωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα και είναι δωρεάν για όσους καλούν.

Έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία μια πιλοτική περίοδο 100 ημερών, καλύπτει σήμερα το σύνολο των εποπτευόμενων φορέων και των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και συγκεκριμένα: ΕΦΚΑ, ΟΠΕΚΑ, ΟΑΕΔ, Υπηρεσίες Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Εργασιακά Θέματα (ΕΡΓΑΝΗ), Ισότητα Φύλων και Δημογραφική Πολιτική, καθώς και τα θέματα Βίας Κατά των Γυναικών, όπου οι κλήσεις παραπέμπονται στο ειδικό τηλεφωνικό κέντρο 15900.

Οι κύριες δραστηριότητες του τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν την υποδοχή των αιτημάτων των πολιτών, την παροχή πληροφόρησης, την καταγραφή και επίλυση εξατομικευμένων θεμάτων, μέσω συστήματος ticketing. Η λειτουργία του υποστηρίζεται από ομάδα 1.000 συνολικά ατόμων, στελεχών του Υπουργείου, των εποπτευόμενων φορέων και εταιριών του ιδιωτικού τομέα με υψηλή τεχνογνωσία και εξειδίκευση στο σχεδιασμό και την παροχή υπηρεσιών.

Η λειτουργία του 1555 ήρθε να καλύψει κενά και χρόνια προβλήματα στην επικοινωνία με τον πολίτη, όπως η ύπαρξη διαφορετικών τηλεφωνικών κέντρων, με ωράριο λειτουργίας δημοσίων υπηρεσιών και περιορισμένες δυνατότητες εξυπηρέτησης.

Μέχρι πρότινος, η δυνατότητα υποδοχής κλήσεων από τις διάφορές υπηρεσίες δεν ξεπερνούσε τις 1.500 ημερησίως και ο μέσος χρόνος αναμονής ήταν 15 λεπτά. Σήμερα, το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρετεί καθημερινά πάνω από 8.000 κλήσεις κατά μέσο όρο, ενώ οι πολίτες λαμβάνουν άμεσα απάντηση στο 85% των υποθέσεων που τους αφορούν.

Στο αμέσως επόμενο διάστημα, η λειτουργία του 1555 θα ενισχυθεί περαιτέρω, με δράσεις που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη όπως η αναβάθμιση της ιστοσελίδας και η δημιουργία ειδικής ψηφιακής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, καθώς και η ανάπτυξη νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!