Γ.Δ.
1435.19 -0,93%
ACAG
-0,61%
6.56
CENER
-0,66%
7.52
CNLCAP
+13,67%
7.9
DIMAND
-0,72%
9.61
OPTIMA
-3,56%
10.28
TITC
-0,35%
28.1
ΑΑΑΚ
-0,71%
6.95
ΑΒΑΞ
-1,62%
1.46
ΑΒΕ
-5,47%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-1,35%
2.2
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.94
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.631
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,33%
12.26
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.64
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
-1,78%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
-1,26%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,14%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+2,86%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+9,89%
0.2
ΒΟΣΥΣ
+2,50%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+3,12%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,09%
16.26
ΔΑΑ
-0,47%
8.418
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.3
ΔΟΜΙΚ
+1,10%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
-0,59%
1.68
ΕΕΕ
-0,14%
29.46
ΕΚΤΕΡ
+4,47%
4.56
ΕΛΒΕ
+1,23%
4.94
ΕΛΙΝ
-0,41%
2.4
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,12%
2.54
ΕΛΠΕ
-0,18%
8.265
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.46
ΕΛΤΟΝ
-1,28%
1.844
ΕΛΧΑ
-2,36%
1.904
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+0,64%
0.158
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.23
ΕΤΕ
-1,25%
7.56
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,34%
1.99
ΕΧΑΕ
-0,78%
5.09
ΙΑΤΡ
-1,52%
1.615
ΙΚΤΙΝ
-2,01%
0.438
ΙΛΥΔΑ
-2,81%
1.555
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
-1,23%
1.126
ΙΝΤΕΚ
-0,48%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-0,78%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-1,56%
3.47
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,28%
1.585
ΚΟΡΔΕ
-3,04%
0.51
ΚΟΥΑΛ
-0,72%
1.37
ΚΟΥΕΣ
-1,25%
5.52
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,90%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,10%
1.4
ΛΑΒΙ
-1,89%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,45%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
1.13
ΛΕΒΚ
-0,57%
0.35
ΛΕΒΠ
-8,70%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-6,03%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-2,71%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,89%
3.985
ΜΙΝ
-0,77%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,49%
26.6
ΜΟΝΤΑ
+1,32%
3.06
ΜΟΤΟ
-0,67%
2.98
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-1,28%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,51%
37.72
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,97%
1.025
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,23%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-2,61%
24.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
-1,81%
16.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,57%
0.883
ΟΤΕ
-0,42%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-1,24%
12.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-1,98%
3.921
ΠΕΤΡΟ
-0,70%
8.54
ΠΛΑΘ
-1,11%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
-1,33%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,06%
4.46
ΡΕΒΟΙΛ
-2,76%
1.585
ΣΑΡ
-2,53%
11.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
-1,98%
1.98
ΣΠΕΙΣ
+4,47%
7.94
ΣΠΙ
-2,70%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.1
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
+6,25%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,27%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
+5,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
-1,26%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,96%
4.135
ΧΑΙΔΕ
+4,48%
0.7

Περισσότερες από 2 εκατ. απαντημένες κλήσεις σε 10 μήνες το 1555

Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στους πρώτους 10 μήνες της λειτουργίας του έχει ανταποκριθεί σε περισσότερες από 2 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών σχετικά με αιτήματα που αφορούν τις υπηρεσίες του, αλλά και τους εποπτευόμενους φορείς e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου, ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 1,53 λεπτά, ενώ ο όγκος των κλήσεων «επιβεβαιώνει ότι καλύπτει πλέον αποτελεσματικά την ανάγκη των πολιτών για ταχύτερη και φιλική εξυπηρέτηση, σε σχέση με τα θέματα που τους απασχολούν». Ο μέσος χρόνος συνομιλίας είναι τα 4,44 λεπτά, ενώ το υπουργείο αναφέρει ότι «το το 99,3% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων έχουν απαντηθεί είτε άμεσα, κατά τη διάρκεια της κλήσης, είτε μέσα σε λίγες μέρες» και το υπόλοιπο «0,67% αφορά σύνθετα προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία έχουν ανατεθεί σε ειδικές ομάδες στελεχών» και αντιμετωπίζονται κατά προτεραιότητα, ώστε να απαντηθούν σύντομα.

8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από την λειτουργία του

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το αρμόδιο υπουργείο, από το σύνολο των κλήσεων, πάνω από 1,4 εκατ. απευθυνόταν προς τον e-ΕΦΚΑ, με το ποσοστό των επιλυμένων ερωτημάτων να αγγίζει το 99,5%. Προς την ΔΥΠΑ απευθύνονταν 239 χιλιάδες κλήσεις με απόλυτη επιτυχία στην επίλυση, σε ποσοστό 100%. Σχετικές με αρμοδιότητες του ΟΠΕΚΑ ήταν 227 χιλιάδες κλήσεις, ενώ 61 χιλιάδες κλήσεις αφορούσαν ζητήματα εργασιακών σχέσεων, 12.063 ζητήματα αρμοδιότητας του ΣΕΠΕ, 7.376 θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης και, τέλος, 3.260 κλήσεις αφορούσαν ζητήματα ισότητας των φύλων. Αντίστοιχα, η γραμμή SOS 15.900 για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη γυναικών που έχουν υποστεί βία δέχτηκε 2.935 κλήσεις.

Επιπλέον, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου «η διαρκώς αυξανόμενη χρήση του 1555 συνοδεύεται και από την αναγνώριση της προστιθέμενης αξίας των υπηρεσιών του από τους πολίτες» αφού, «όπως αποτυπώθηκε σε πρόσφατη έρευνα, σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από το 1555 για θέματα ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ, δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρείχε».

Μάλιστα, με στόχο την ανταπόκριση στις ανάγκες των πολιτών και την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών, το 1555 από τον περασμένο Φεβρουάριο συμπλήρωσε τις υπηρεσίες του με την ιστοσελίδα 1115.gov.gr, «η οποία επιτρέπει στον πολίτη να βρίσκει άκρη και διαδικτυακά, υποβάλλοντας τα ερωτήματα του ηλεκτρονικά και χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555».

Συγκεκριμένα, μέσω του Οδηγού του Πολίτη, μπορεί κάθε χρήστης να συνδέεται και να χρησιμοποιεί τις ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, ενώ μπορεί, επίσης, να υποβάλει αιτήματα που δεν αφορούν ψηφιακές υπηρεσίες, αλλά και να παρακολουθεί την πορεία της διεκπεραίωσής τους.

«Εκφράζοντας μια νέα, σύγχρονη φιλοσοφία για την εξυπηρέτηση του πολίτη, το 1555 συνεχίζει να αναβαθμίζει τη λειτουργία του και να κερδίζει την εμπιστοσύνη και την αναγνώριση της ελληνικής κοινωνίας» καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!