Γ.Δ.
1454.98 0,00%
ACAG
0,00%
6.6
CENER
0,00%
7.57
CNLCAP
0,00%
8.25
DIMAND
0,00%
9.54
OPTIMA
0,00%
10.68
TITC
0,00%
28.8
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.498
ΑΒΕ
0,00%
0.471
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.648
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.14
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.28
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.5
ΔΑΑ
0,00%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.48
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.355
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.675
ΕΕΕ
0,00%
29.94
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.62
ΕΛΠΕ
0,00%
8.375
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.44
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.78
ΕΛΧΑ
0,00%
1.928
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.27
ΕΤΕ
0,00%
7.7
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.02
ΕΧΑΕ
0,00%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.72
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.05
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.98
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.134
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.32
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.59
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.552
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.416
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
0,00%
0.86
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.97
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
4.06
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
4.07
ΜΙΝ
0,00%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.62
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.07
ΜΟΤΟ
0,00%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
1.035
ΞΥΛΚ
0,00%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
0,00%
24.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.9
ΟΠΑΠ
0,00%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
0,00%
14.34
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
3.98
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.62
ΠΛΑΘ
0,00%
4.09
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.59
ΣΑΡ
0,00%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.84
ΣΠΙ
0,00%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.322
ΦΡΛΚ
0,00%
4.07
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

1555: Πάνω από 7 εκατ. απαντημένες κλήσεις σε 27 μήνες

Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει, στους 27 μήνες λειτουργίας του, το 1555, ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, αλλά και η εξυπηρέτησή τους αναβαθμίζεται ραγδαία, όπως αποδεικνύεται.

Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με τον μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα, με βάση τον τελευταίο μήνα.

Από αυτές τις κλήσεις (7.010.544), το 99,65% έχει απαντηθεί είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,35% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.

Ο e-ΕΦΚΑ καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς, μέχρι τώρα, έχουν εξυπηρετηθεί 4.880.375 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,73%.

Για τα θέματα αρμοδιότητας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 1.054.493 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,88%.

Για θέματα αρμοδιότητας του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχουν απαντηθεί 785.046 κλήσεις, για θέματα εργασιακών σχέσεων 197.134 κλήσεις, για θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης 28.214 κλήσεις και για θέματα ισότητας φύλων/δημογραφικής πολιτικής 12.761 κλήσεις.

Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 7.364 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900 για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες-θύματα βίας, καθώς και 12.338 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 9.707 κλήσεις οι οποίες αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.

Τηλεφωνικό κέντρο 1555. υπουργείο Εργασίας @ΔΤ
Τηλεφωνικό κέντρο 1555. υπουργείο Εργασίας @ΔΤ

Παράλληλα, ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αύξηση που σημειώνεται στη χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και να υποβάλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.

Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2023, είχαν υποβληθεί 42.696 αιτήματα, μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr.

Αναφορικά με τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης πολιτών 1555, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «Είναι πλέον ολοφάνερο πως το 1555 έχει αναδειχθεί σε ένα εξαιρετικά πολύτιμο και επιτυχημένο “εργαλείο” εξυπηρέτησης των πολιτών. Τα τελευταία στοιχεία, που έχουμε στη διάθεσή μας, το αποδεικνύουν άλλωστε περίτρανα. Ήδη, ξεπεράσαμε τις 7 εκατομμύρια κλήσεις σε μόλις 27 μήνες λειτουργίας του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως το 99,65% των κλήσεων αυτών διεκπεραιώθηκε, κάτι που υπογραμμίζει και την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών που ακολουθούνται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το ανθρώπινο δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου του 1555 και βέβαια τους πολίτες που “αγκάλιασαν”, αλλά και εμπιστεύτηκαν τόσο την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!