Γ.Δ.
1604.29 +0,21%
ACAG
+0,33%
6.01
AEM
+1,08%
4.498
AKTR
+5,75%
5.33
BOCHGR
+0,79%
5.08
CENER
-0,94%
9.46
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
+0,24%
8.5
EVR
+0,68%
1.49
NOVAL
+0,78%
2.6
OPTIMA
+3,29%
13.8
TITC
-0,23%
43
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+1,18%
2.15
ΑΒΕ
-1,32%
0.45
ΑΔΜΗΕ
+2,15%
2.85
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.755
ΑΛΜΥ
-1,19%
4.15
ΑΛΦΑ
+1,19%
1.8695
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.54
ΑΡΑΙΓ
+0,19%
10.75
ΑΣΚΟ
+3,13%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-2,67%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.8
ΑΤΤ
+0,55%
0.73
ΑΤΤΙΚΑ
-1,22%
2.43
ΒΙΟ
+1,03%
5.86
ΒΙΟΚΑ
+3,34%
1.855
ΒΙΟΣΚ
+0,99%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+1,03%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,42%
19.06
ΔΑΑ
+0,36%
8.44
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.46
ΔΕΗ
+0,73%
13.8
ΔΟΜΙΚ
+3,80%
2.865
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,17%
0.375
ΕΒΡΟΦ
-0,49%
2.05
ΕΕΕ
+0,47%
38.68
ΕΚΤΕΡ
+3,22%
2.245
ΕΛΒΕ
+1,98%
5.15
ΕΛΙΝ
0,00%
2.22
ΕΛΛ
0,00%
14.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,44%
2.285
ΕΛΠΕ
+1,46%
7.985
ΕΛΣΤΡ
+1,31%
2.32
ΕΛΤΟΝ
+1,09%
1.85
ΕΛΧΑ
+0,24%
2.065
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.15
ΕΤΕ
-2,14%
8.416
ΕΥΑΠΣ
+1,80%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+0,66%
6.12
ΕΥΡΩΒ
-0,65%
2.444
ΕΧΑΕ
+1,40%
5.07
ΙΑΤΡ
+3,80%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,22%
0.3635
ΙΛΥΔΑ
+0,28%
1.82
ΙΝΛΙΦ
+1,23%
4.92
ΙΝΛΟΤ
-0,18%
1.112
ΙΝΤΕΚ
+0,67%
5.99
ΙΝΤΕΤ
+0,88%
1.15
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.13
ΚΑΡΕΛ
-0,62%
320
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
+6,01%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-0,89%
0.448
ΚΟΥΑΛ
+3,67%
1.356
ΚΟΥΕΣ
+0,62%
6.48
ΚΡΙ
-0,90%
16.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,21%
0.962
ΛΑΒΙ
+0,12%
0.836
ΛΑΜΔΑ
-0,43%
6.97
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.244
ΛΟΓΟΣ
-0,57%
1.75
ΛΟΥΛΗ
+0,31%
3.22
ΜΑΘΙΟ
-3,84%
0.702
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
-0,43%
2.33
ΜΕΡΚΟ
0,00%
37.4
ΜΙΓ
-1,04%
2.845
ΜΙΝ
-4,07%
0.472
ΜΟΗ
+1,98%
22.64
ΜΟΝΤΑ
-0,54%
3.67
ΜΟΤΟ
+1,76%
2.895
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
-1,44%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,53%
3.81
ΜΠΡΙΚ
+0,84%
2.39
ΜΠΤΚ
-0,76%
0.65
ΜΥΤΙΛ
+0,39%
36.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.24
ΝΑΥΠ
0,00%
0.778
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.267
ΞΥΛΠ
0,00%
0.328
ΟΛΘ
-1,05%
28.2
ΟΛΠ
+1,36%
33.6
ΟΛΥΜΠ
+2,34%
2.62
ΟΠΑΠ
-1,17%
16.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.799
ΟΤΕ
+2,38%
15.07
ΟΤΟΕΛ
-0,55%
10.94
ΠΑΙΡ
+0,90%
1.005
ΠΑΠ
+0,37%
2.68
ΠΕΙΡ
+0,26%
4.672
ΠΕΡΦ
+1,70%
5.39
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.94
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.09
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.268
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.296
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,81%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
-0,88%
1.69
ΣΑΡ
+0,66%
12.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,85%
0.349
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.57
ΣΠΕΙΣ
+2,11%
5.8
ΣΠΙ
+0,68%
0.594
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-1,31%
1.505
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,65%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,48%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
+9,80%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,23%
4.3
ΧΑΙΔΕ
-8,27%
0.61

e ΕΦΚΑ: Η “Θάλεια”, η νέα ψηφιακή βοηθός απαντά στις απορίες μας

Ο e-ΕΦΚΑ για την περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών ρίχνει στη «μάχη» την Τεχνητή Νοημοσύνη, με τη λειτουργία ενός νέου εργαλείου, με την ονομασία «Θάλεια», στοχεύοντας στην άμεση ανταπόκριση στα ερωτήματα των ασφαλισμένων.

Η «Θάλεια», η οποία έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2024, είναι ένα ψηφιακό avatar, που δημιούργησε ο e-ΕΦΚΑ. Είναι μια ψηφιακή βοηθός, η οποία παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις των πολιτών σχετικά με θέματα κοινωνικής ασφάλισης, συντάξεων, εισφορών και άλλων υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ.

Επιδίωξη της νέας υπηρεσίας, η οποία εντάχθηκε στο πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης του φορέα και στο σύνολο των 110 ηλεκτρονικών υπηρεσιών του, είναι ο πολίτης να ενημερώνεται γρήγορα και εύκολα, αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες, τις οποίες παρέχει η τεχνολογία.

Τα πρώτα δείγματα γραφής αξιολογούνται θετικά από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες του φορέα. Στην παρούσα φάση, οι ερωτήσεις, που απαντώνται, κατηγοριοποιούνται ως εξής: ερωτήσεις γενικά για τον e-ΕΦΚΑ, την ασφάλιση και τις εισφορές, τις παροχές και τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), τις συντάξεις, τον έλεγχο ασφάλισης και εισφορών, τους οφειλέτες (ΚΕΑΟ) και τη διακρατική κοινωνική ασφάλιση.

Ωστόσο, η διαδικασία είναι δυναμική και αναβαθμίζεται διαρκώς, καθώς η «Θάλεια», η οποία απαντά σε ερωτήσεις που έχουν προκύψει από την επικοινωνία των πολιτών με τον φορέα, τροφοδοτείται συνεχώς με πρόσθετο υλικό, εξασφαλίζοντας απαντήσεις σε περισσότερα πεδία ερωτήσεων. Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την ανατροφοδότηση διαδραματίζει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών 1555, από το οποίο ο e-ΕΦΚΑ αντλεί τα νέα ερωτήματα.

Τα οφέλη από τη χρήση της «Θάλειας»

Σύμφωνα με στελέχη του e-ΕΦΚΑ, η «Θάλεια» έχει ως στόχο να καλύψει τα τρία «α» που απασχολούν τους ασφαλισμένους, την «απορία» τους, την «αμφιβολία» τους και την «ανησυχία» τους.

Είναι ένα ακόμα μέσο εξυπηρέτησης του πολίτη, που μπορεί με οπτικό και ακουστικό τρόπο, σε συνδυασμό με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, να απαντήσει δυναμικά σε ερωτήσεις του.

Πρόκειται για μια υπηρεσία του φορέα, που έρχεται να προστεθεί για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα εύκολης πλοήγησης με σαφείς οδηγίες, καθώς ο σχεδιασμός των απαντήσεων εξασφαλίζει ότι είναι κατανοητές για άτομα με προβλήματα όρασης, άτομα με προβλήματα ακοής, ακόμα και για άτομα με γνωστικές ή άλλες δυσκολίες.

Σημειώνεται ότι η «Θάλεια» είναι διαθέσιμη, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ, κάνοντας την πληροφορία άμεσα προσβάσιμη για όλους.

Διαβάστε επίσης

Γιατί το 2025 θα είναι χρονιά ρεκόρ για τα μεγάλα deals

Μετ’ εμποδίων οι τουριστικές επενδύσεις στα μικρά νησιά των Κυκλάδων

Γερμανική βιομηχανία ΙΧ: Πράσινη μετάβαση και ελπίδες ανάκαμψης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!