Γ.Δ.
1451.23 +1,12%
ACAG
+0,91%
6.62
CENER
+0,53%
7.56
CNLCAP
+3,16%
8.15
DIMAND
0,00%
9.61
OPTIMA
+2,33%
10.52
TITC
+0,53%
28.25
ΑΑΑΚ
0,00%
6.95
ΑΒΑΞ
+2,19%
1.492
ΑΒΕ
+1,71%
0.475
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
+0,71%
2.82
ΑΛΦΑ
+1,53%
1.656
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.82
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
12.28
ΑΣΚΟ
0,00%
2.64
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+2,26%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,98%
5.66
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+0,40%
1.265
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,86%
16.4
ΔΑΑ
+0,40%
8.452
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,77%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+2,18%
4.695
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
+0,60%
1.69
ΕΕΕ
+1,02%
29.76
ΕΚΤΕΡ
+1,75%
4.64
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.4
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,97%
2.59
ΕΛΠΕ
+0,91%
8.34
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.46
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.878
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,26%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.158
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,66%
1.275
ΕΤΕ
+0,66%
7.61
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+1,01%
2.01
ΕΧΑΕ
+1,18%
5.15
ΙΑΤΡ
+3,10%
1.665
ΙΚΤΙΝ
-0,46%
0.436
ΙΛΥΔΑ
+9,32%
1.7
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
+0,83%
4.84
ΙΝΛΟΤ
+1,24%
1.14
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
-4,55%
4.2
ΙΝΤΕΤ
+3,56%
1.31
ΙΝΤΚΑ
+1,73%
3.53
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+0,93%
1.62
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,95%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+4,31%
0.532
ΚΟΥΑΛ
+3,65%
1.42
ΚΟΥΕΣ
+5,62%
5.83
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,86%
1.36
ΛΑΒΙ
+2,41%
0.85
ΛΑΜΔΑ
+0,73%
6.87
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+4,32%
1.45
ΛΟΥΛΗ
+2,64%
2.72
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+1,26%
4.01
ΜΕΝΤΙ
+2,79%
2.95
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,63%
4.01
ΜΙΝ
+0,78%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,50%
27
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.06
ΜΟΤΟ
+1,01%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,14%
28.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,90%
38.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.03
ΞΥΛΚ
-1,01%
0.294
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+1,03%
24.5
ΟΛΥΜΠ
+1,39%
2.91
ΟΠΑΠ
+1,54%
16.53
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,45%
0.887
ΟΤΕ
+0,42%
14.28
ΟΤΟΕΛ
+1,10%
12.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
+0,38%
2.62
ΠΕΙΡ
+1,02%
3.961
ΠΕΤΡΟ
+1,64%
8.68
ΠΛΑΘ
+1,00%
4.035
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,04%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
-7,69%
7.2
ΠΡΟΦ
+1,23%
4.515
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.6
ΣΑΡ
+1,90%
11.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,79%
0.382
ΣΙΔΜΑ
+2,53%
2.03
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.94
ΣΠΙ
+4,17%
0.75
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,66%
18.22
ΤΖΚΑ
-3,61%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,35%
1.714
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,85%
4.1
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.7

ΕΦΚΑ: Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης ασφαλισμένων σε 24ωρη βάση

Ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο που θα λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως, επτά ημέρες την εβδομάδα, θα λειτουργήσει μέσα στο καλοκαίρι ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης με στόχο να βάλει οριστικά τέλος στα «σπασμένα» αλλά και στα κατεβασμένα τηλέφωνα του δημοσίου. Η ελλιπής εξυπηρέτηση δια τηλεφώνου είναι ένα μεγάλο και διαχρονικό πρόβλημα που ταλαιπωρεί του πολίτες που έρχονται σε επαφή με το δημόσιο. Δυστυχώς, λόγω έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού και οργάνωσης αρκετοί ασφαλισμένοι που επιχειρούν καθημερινά να βρουν σημείο επαφής με τις υπηρεσίες του υπερταμείου, βλέπουν την κλήση τους να… προωθείται.

Τόσο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, όσο και η νέα διοίκηση του ΕΦΚΑ εμφανίζονται έτοιμοι να λύσουν οριστικά αυτό τον γόρδιο δεσμό και να δημιουργήσουν τις απαραίτητες υποδομές που θα επιτρέψουν στις υπηρεσίες του υπερταμείου ασφάλισης να λειτουργήσουν εύρυθμα προς όφελος των ασφαλισμένων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, οι κλήσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο θα είναι δωρεάν, ενώ στόχος του ΕΦΚΑ είναι πετύχει και την «μηδενική αναμονή» στο ακουστικό. Υπηρεσιακοί παράγοντες του ταμείου εξηγούν ότι οι ασφαλισμένοι θα μιλούν απευθείας με εκπαιδευμένους υπαλλήλους, οι οποίοι θα έχουν την ευθύνη να παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες, χωρίς καθυστερήσεις. «Τα τηλέφωνα δεν θα είναι πλέον.. κατεβασμένα και οι ασφαλισμένοι δεν θα παραπέμπονται από τον Άννα στον Καϊάφα για να βρουν μια απάντηση. Ο βασικός στόχος είναι ο πολίτης να έχει την πληροφορία που χρειάζεται μετά το τέλος της κλήσης του, η οποία θα είναι δωρεάν», εξηγεί υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Εργασίας στο powergame.gr.

Τηλεφωνικό κέντρο ΕΦΚΑ: Πώς θα λειτουργεί

Το τηλεφωνικό κέντρο θα έχει απαντήσεις για οτιδήποτε αφορά τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ προς τους ασφαλισμένους. Στο «λυσάρι» των υπαλλήλων θα υπάρχουν θέματα εργοδοτών, εργαζομένων, αγροτών, ελεύθερων επαγγελματιών, αυτοαπασχολούμενων και ΑμεΑ. Αυτό σημαίνει ότι το προσωπικό που θα στελεχώνει το τηλεφωνικό κέντρο θα έχει απαντήσεις για ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών που έχουν να κάνουν με εισφορές, παροχές, συντάξεις, μητρώα, οφειλές, οργανωτικά ζητήματα και διευθύνσεις.

Μάλιστα, σε περίπτωση που κάποιος υπάλληλος δεν έχει πλήρη ενημέρωση για το θέμα ενός ασφαλισμένου, τότε θα ενεργοποιείται μια ομάδα back office, η οποία θα λειτουργεί ως δεξαμενή εκκρεμών αιτημάτων που χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης. Θα δέχεται όλα τα εκκρεμή ερωτήματα, θα «τρέχει» με τις υπηρεσίες του υπερταμείου για να αντλήσει τις απαιτούμενες πληροφορίες και στη συνέχεια θα επικοινωνεί με τον πολίτη προκειμένου να τον ενημερώσει για την εξέλιξη της υπόθεσης του.

Το τηλεφωνικό κέντρο θα αποτελεί μια σύμπραξη του ΕΦΚΑ με ιδιώτες, καθώς σε αυτό θα απασχολούνται τόσο εργαζόμενοι του υπερταμείου όσο και εκπαιδευμένο προσωπικό του ιδιωτικού τομέα με εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών (client services). Σύμφωνα με εκτιμήσεις υψηλόβαθμων στελεχών του ΕΦΚΑ θα μπορεί να δέχεται σε ημερήσια βάση περίπου 25.000 κλήσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!