Αύξηση για έναν ακόμα μήνα κατέγραψαν τα υβριδικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα, καθώς σχεδόν ένα στα δύο οχήματα που κυκλοφόρησαν τον Ιούνιο στους δρόμους της χώρας διέθετε υβριδική τεχνολογία. Το ποσοστό ήταν αυξημένο κατά 3,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα το 2024, με το μερίδιο αγοράς το α’ εξάμηνο να κυμαίνεται στο 48,4%, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν 35,1%.
Πολύ καλή πορεία πραγματοποίησαν και τα plug in υβριδικά, τα οποία πλέον έχουν αυτονομίες που μπορούν να καλύψουν άνετα τις καθημερινές ανάγκες ενός οδηγού αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Άλλωστε αυτή η κατηγορία αποτελεί την αναγκαία γέφυρα προς το δρόμο της ηλεκτροκίνησης, αλλά και την προσπάθεια των εταιρειών να μειώσουν σημαντικά τις εκπομπές ρύπων, ώστε να αποφύγουν τα βαριά πρόστιμα. Ωστόσο, παρά την αναμονή για την έναρξη του νέου προγράμματος «κινούμαι ηλεκτρικά», αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το ποσοστό στην Ελλάδα τον προηγούμενο μήνα άγγιξε το 5,9%, καταγράφοντας μέσο όρο πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο 5,5%, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι 15,4%.
Για άλλον έναν μήνα ανοδική ήταν η τάση στην κατηγορία των αυτοκινήτων διπλού καυσίμου που εκπροσωπείται από την Renault και την Dacia. Το σύνολο των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα άγγιξε το 4,3%, με το ποσοστό του πρώτου εξαμήνου να βρίσκεται στο 2,9%, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρισκόταν στο 3,3%.
Τα αμιγώς βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα μείωσαν το μερίδιο αγοράς τους. Τον προηγούμενο μήνα τα βενζινοκίνητα οχήματα κατέγραψαν μείωση 4,9%, ενώ ακόμη μεγαλύτερη μείωση είχαν τα πετρελαιοκίνητα (5,3%). Μετά την νέα μείωση των πωλήσεων, τα αμιγώς βενζινοκίνητα οχήματα κατείχαν το 32,1% και τα πετρελαιοκίνητα μόλις το 2%.
Η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων παρέμεινε η «Β» με το 55,5% να την επιλέγει. Από αυτό το ποσοστό τα SUV κατέλαβαν το 31,1% δείχνοντας την μεγάλη δυναμική που έχουν στην ευρύτερη αγορά, ενώ η αμέσως επόμενη αγαπημένη κατηγορία ήταν η «C» καταλαμβάνοντας το 22,2% με τα SUV να κατέχουν το 17,3%. Τέλος η αμέσως επόμενη αγαπημένη κατηγορία ήταν η «Α» με το αντίστοιχο ποσοστό να βρίσκεται στο 11,5% (τα SUV 2,4%).