Dacia Bigster: Στην Ελλάδα η νέα έκδοση βενζίνης – LPG, oι τιμές

To C-SUV της Dacia αποκτά το νέο ήπια υβριδικό μοτέρ διπλού καυσίμου, με 140 ίππους και συνολική αυτονομία έως και 1.450 χιλιόμετρα

Dacia Bigster © Motorone

H είσοδος της Dacia στην C-SUV κατηγορία είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς το νέο Bigster ξεκινά την εμπορική του πορεία στην χώρα μας και ανταγωνίζεται ονόματα best-sellers, όπως το Peugeot 3008, το Nissan Qashqai και το Toyota C-HR.

Η γκάμα κινητήρων του Bigster εμπλουτίζεται, με το υβριδικό μοτέρ διπλού καυσίμου mild hybrid-G 140.

To συγκεκριμένο σύνολο λειτουργεί με δύο ανεξάρτητες δεξαμενές καυσίμου (50 λίτρα βενζίνη και 50 λίτρα LPG), προσφέροντας συνολική αυτονομία έως και 1.450 χιλιόμετρα.

Το ρεζερβουάρ υγραερίου είναι τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητά του, ενώ ένας διακόπτης στο ταμπλό επιτρέπει την άμεση και ομαλή εναλλαγή καυσίμου.

Κατά τη λειτουργία με υγραέριο, το Bigster mild hybrid-G 140 αποδίδει 140 ίππους, ενώ εκπέμπει κατά μέσο όρο 10% λιγότερο CO2 σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα, χωρίς υβριδική υποβοήθηση.

Στην βάση της υπόλοιπης γκάμας κινητήρων του Bigster βρίσκεται η έκδοση TCe 140. Αυτή αξιοποιεί έναν τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα των 1,2 λίτρων, ο οποίος αξιοποιεί ήπια υβριδική τεχνολογία και παράγει συνολικά 140 ίππους και 230 Nm ροπής. Η μέση κατανάλωση, σύμφωνα με την Dacia, φτάνει τα 5,6 λίτρα/100 χλμ..

Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr

googlenews
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!