Οδηγούμε στη Φλωρεντία το ανανεωμένο Toyota Aygo X Hybrid

Με υβριδικές αρετές και φρεσκαρισμένο σχεδιασμό, το Toyota Aygo X έρχεται με πληθώρα επιχειρημάτων για να τοποθετηθεί στην κορυφή των αυτοκινήτων πόλης

Toyota Aygo X 2026 © Motorone.gr

To Aygo X (προφέρεται «Cross») ξεκίνησε την εμπορική του πορεία το 2022, ως ένα μοντέλο – απάντηση από την Toyota στην παγκόσμια τάση της αγοράς που θέλει στην κορυφή των πωλήσεων τα crossover-SUV μοντέλα.

Ο δυναμικός σχεδιασμός του Aygo X μαζί με το μικρό του αποτύπωμα στους δρόμους (με μήκος μόλις 3,7 μέτρα) κατάφεραν να το κάνουν ένα αρκετά επιτυχημένο μοντέλο, καταγράφοντας μέχρι σήμερα πάνω από 287.000 πωλήσεις στην Ευρώπη.

Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά από το ντεμπούτο του στην αγορά, τo Aygo X ανανεώνεται και στοχεύει ακόμα πιο ψηλά, καθώς γίνεται το πρώτο πλήρως υβριδικό μοντέλο στο segment A. Ως MotorOne βρεθήκαμε στη Φλωρεντία, μαζί με άλλα ελληνικά και ξένα μέσα, στην παρουσίαση του μοντέλου, ενώ το οδηγήσαμε στους δρόμους της Τοσκάνης.

Toyota Aygo X 2026

Toyota Aygo X 2026 © Motorone.gr

Σχεδιασμός: Κομψή ανανέωση με premium αισθητική

Το Aygo X αποκτά στοχευμένες τροποποιήσεις στον σχεδιασμό, οι οποίες προέκυψαν εν μέρει από την ενσωμάτωση του υβριδικού συστήματος. Αυτές εντοπίζονται κυρίως στο μπροστινό μέρος, το οποίο μεγαλώνει κατά 7,6 εκατοστά, χάρη στον καινούργιο μπροστινό προφυλακτήρα, ο οποίος αποπνέει premium χαρακτήρα και αναδεικνύει τον crossover προσανατολισμό του. Την εικόνα συμπληρώνουν οι νέες ζάντες 17 ή 18 ιντσών, οι μαύροι προτεταμένοι θόλοι τροχών, το νέο καπό και τα φώτα.

Οι εκδόσεις με διχρωμία παραμένουν στο Aygo X, χαρίζοντάς του στυλ, ενώ στη χρωματική παλέτα προστίθενται νέες αποχρώσεις Cinnamon, Jasmin, Tarragon και Lavandula. Διαθέσιμη είναι επίσης και μια υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή, στα πλαίσια του προαιρετικού εξοπλισμού.

Toyota Aygo X 2026

Toyota Aygo X 2026 © Motorone.gr

Παρά τον μεγαλύτερο όγκο του συστήματος κίνησης, οι χώροι στο εσωτερικό επηρεάζονται ελάχιστα, καθώς για πρώτη φορά σε υβριδικό Toyota, οι δύο σειρές κυψελών της μπαταρίας τοποθετούνται σε διαμήκη διάταξη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Σε άλλα υβριδικά μοντέλα της Toyota χρησιμοποιείται παράλληλη διάταξη, που απαιτεί περισσότερο χώρο κατά μήκος. Στην καμπίνα μπορούν να φιλοξενηθούν έως 4 επιβάτες, ενώ το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 231 λίτρα.

Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr