Γ.Δ.
1438.44 -0,88%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-1,84%
9.05
CNLCAP
-0,66%
7.5
DIMAND
-0,12%
8.21
NOVAL
+0,65%
2.788
OPTIMA
+0,84%
12.06
TITC
+0,49%
30.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
+0,55%
1.476
ΑΒΕ
-3,63%
0.451
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.155
ΑΚΡΙΤ
+22,45%
0.9
ΑΛΜΥ
+2,36%
2.825
ΑΛΦΑ
-0,03%
1.6175
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
-1,20%
11.54
ΑΣΚΟ
+0,76%
2.64
ΑΣΤΑΚ
-0,87%
6.82
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.44
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.35
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,96%
6.2
ΒΙΟΚΑ
+0,40%
2.5
ΒΙΟΣΚ
+0,37%
1.345
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-1,01%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,44%
16.48
ΔΑΑ
-0,52%
8.112
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
-1,26%
10.97
ΔΟΜΙΚ
-7,24%
4.1
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,67%
0.328
ΕΒΡΟΦ
-1,59%
1.545
ΕΕΕ
-0,87%
31.8
ΕΚΤΕΡ
-4,84%
4.33
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-3,81%
2.27
ΕΛΛ
+1,09%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,62%
2.39
ΕΛΠΕ
-0,78%
8.26
ΕΛΣΤΡ
-3,91%
2.21
ΕΛΤΟΝ
+0,81%
1.736
ΕΛΧΑ
-0,32%
1.884
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12
ΕΣΥΜΒ
-2,90%
1.34
ΕΤΕ
-2,42%
7.978
ΕΥΑΠΣ
-0,95%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-0,42%
2.148
ΕΧΑΕ
-0,39%
5.05
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
-0,94%
0.3675
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.69
ΙΝΚΑΤ
-0,40%
5.03
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.79
ΙΝΛΟΤ
-1,77%
1.108
ΙΝΤΕΚ
-2,01%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,30%
4.66
ΙΝΤΕΤ
-2,46%
1.19
ΙΝΤΚΑ
-4,60%
3.32
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-4,01%
1.315
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
-0,79%
0.502
ΚΟΥΑΛ
-6,25%
1.2
ΚΟΥΕΣ
-0,74%
5.36
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,37%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
-4,51%
1.165
ΛΑΒΙ
-0,88%
0.899
ΛΑΜΔΑ
-0,75%
6.6
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.955
ΛΕΒΚ
-10,39%
0.276
ΛΕΒΠ
+0,69%
0.292
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-0,74%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.928
ΜΕΒΑ
+0,52%
3.9
ΜΕΝΤΙ
-3,47%
2.78
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-0,26%
3.775
ΜΙΝ
+0,81%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,95%
25.12
ΜΟΝΤΑ
-2,87%
3.39
ΜΟΤΟ
+0,35%
2.89
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,59%
3.4
ΜΠΡΙΚ
-0,27%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
-2,08%
35.84
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
-1,63%
0.964
ΞΥΛΚ
-1,52%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
-2,78%
21
ΟΛΠ
-0,98%
25.35
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.54
ΟΠΑΠ
+1,50%
14.92
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.93
ΟΤΕ
-0,29%
13.68
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.58
ΠΑΙΡ
-0,46%
1.085
ΠΑΠ
+0,81%
2.49
ΠΕΙΡ
-1,57%
3.76
ΠΕΤΡΟ
+1,21%
8.38
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.915
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
+9,52%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,45%
4.75
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.655
ΣΑΡ
+0,72%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.35
ΣΙΔΜΑ
-0,54%
1.83
ΣΠΕΙΣ
-1,18%
6.72
ΣΠΙ
-2,02%
0.68
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,85%
18.76
ΤΖΚΑ
-4,33%
1.435
ΤΡΑΣΤΟΡ
+2,70%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,82%
1.69
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-10,00%
0.216
ΦΡΛΚ
+0,88%
4.03
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.66

VW: Επιπλέον επενδύσεις 17 δισ. για να προσπεράσει την Tesla

Η διοίκηση της Volkswagen (VW) αυξάνει τις επενδύσεις της στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα από τα 35 στα 52 δισ. ευρώ για να ανταγωνιστεί την αμερικανική Tesla αλλά και να καθησυχάσει τους εργαζομένους της που αντέδρασαν σε σχέδια για την περικοπή θέσεων εργασίας στη χώρα. «Ήμασταν προβληματισμένοι για το εάν η διοίκηση ήταν αρκετά αποφασισμένη για να κάνει αυτήν τη μετάβαση στο εργοστάσιο του Βόλφμπουργκ, αλλά πιστεύω πως ξεπεράσαμε αυτό το πρόβλημα», δήλωσε η Ντανιέλα Καβάλο, εκπρόσωπος των εργαζομένων της Volkswagen σε κοινή συνέντευξη Τύπου που έδωσε τέλη της εβδομάδας με τον διευθύνοντα σύμβουλο, Χέρμπερτ Ντις. 

Η διοίκηση της Volkswagen ανακοίνωσε πως η παραγωγή του ID.3, το οποίο πρωταγωνιστεί στα σχέδια της για την ηλεκτροκίνηση, θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο του Βόλφμπουργκ. Είχαν προηγηθεί ολόκληρες εβδομάδες με έντονες διαβουλεύσεις μεταξύ της διοίκησης και των συνδικαλιστικών εκπροσώπων της Volkswagen αφού ο Ντις άφησε να εννοηθεί πως θα πρέπει να καταργηθούν περίπου 30.000 θέσεις εργασίας από το προσωπικό της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανία. 

Αλλά η αντίδραση του συμβουλίου εργασίας, το οποίο εκπροσωπεί τους περισσότερους από τους 290.000 υπαλλήλους της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανίας, ήταν άμεση. Σε πρόσφατη συνάντηση, με τη διοίκηση, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων προειδοποίησαν τον Ντις πως «ένας προπονητής που δεν έχει πρόσβαση στην ομάδα του χάνει αυτόματα». 

Μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων, ο Ντες είπε πως η εταιρεία και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων μοιράζονται ένα «κοινό όραμα» για την επόμενη ημέρα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Στο παρελθόν, όμως, έχει τονίσει την ανάγκη για να προωθηθούν αλλαγές. Όπως είχε δηλώσει ο Έλον Μασκ, επικεφαλής της Tesla, η VW καταναλώνει τριπλάσιο χρόνο για την κατασκευή ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου συγκριτικά με την εταιρεία του. 

Ο Ντις αποχώρησε το 2015 από την BWN για να αναλάβει την Volkswagen σε μια ταραχώδη περίοδο για την τελευταία αυτοκινητοβιομηχανία μετά το σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει για την παραποίηση των ελέγχων εκπομπής ρύπων στα οχήματα με κινητήρες ντίζελ. Λίγα χρόνια μετά και ειδικότερα πέρσι το φθινόπωρο η Volkswagen χάραξε επενδυτική στρατηγική 73 δισ ευρώ αποκλειστικά για την ηλεκτροκίνηση και την κατασκευή έξι εργοστασίων που θα εξειδικεύονται στην παραγωγή μπαταριών λιθίου για αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

Ο Ντις φαίνεται αποφασισμένος να κερδίσει αυτήν την μάχη. Προκειμένου να θέσει σε εγρήγορση όλους τους μηχανισμούς της ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας, κάλεσε τον Έλον Μασκ τον Οκτώβριο για να μιλήσει σε διευθυντικά στελέχη της VW. Απώτερος στόχος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να επιτύχει λειτουργικά  περιθώρια 8% με 9% μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας. Μέχρι τότε θα πρέπει ένα στα τέσσερα μοντέλα να είναι ηλεκτροκίνητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!