Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

VW: Επιπλέον επενδύσεις 17 δισ. για να προσπεράσει την Tesla

Η διοίκηση της Volkswagen (VW) αυξάνει τις επενδύσεις της στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα από τα 35 στα 52 δισ. ευρώ για να ανταγωνιστεί την αμερικανική Tesla αλλά και να καθησυχάσει τους εργαζομένους της που αντέδρασαν σε σχέδια για την περικοπή θέσεων εργασίας στη χώρα. «Ήμασταν προβληματισμένοι για το εάν η διοίκηση ήταν αρκετά αποφασισμένη για να κάνει αυτήν τη μετάβαση στο εργοστάσιο του Βόλφμπουργκ, αλλά πιστεύω πως ξεπεράσαμε αυτό το πρόβλημα», δήλωσε η Ντανιέλα Καβάλο, εκπρόσωπος των εργαζομένων της Volkswagen σε κοινή συνέντευξη Τύπου που έδωσε τέλη της εβδομάδας με τον διευθύνοντα σύμβουλο, Χέρμπερτ Ντις. 

Η διοίκηση της Volkswagen ανακοίνωσε πως η παραγωγή του ID.3, το οποίο πρωταγωνιστεί στα σχέδια της για την ηλεκτροκίνηση, θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο του Βόλφμπουργκ. Είχαν προηγηθεί ολόκληρες εβδομάδες με έντονες διαβουλεύσεις μεταξύ της διοίκησης και των συνδικαλιστικών εκπροσώπων της Volkswagen αφού ο Ντις άφησε να εννοηθεί πως θα πρέπει να καταργηθούν περίπου 30.000 θέσεις εργασίας από το προσωπικό της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανία. 

Αλλά η αντίδραση του συμβουλίου εργασίας, το οποίο εκπροσωπεί τους περισσότερους από τους 290.000 υπαλλήλους της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανίας, ήταν άμεση. Σε πρόσφατη συνάντηση, με τη διοίκηση, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων προειδοποίησαν τον Ντις πως «ένας προπονητής που δεν έχει πρόσβαση στην ομάδα του χάνει αυτόματα». 

Μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων, ο Ντες είπε πως η εταιρεία και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων μοιράζονται ένα «κοινό όραμα» για την επόμενη ημέρα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Στο παρελθόν, όμως, έχει τονίσει την ανάγκη για να προωθηθούν αλλαγές. Όπως είχε δηλώσει ο Έλον Μασκ, επικεφαλής της Tesla, η VW καταναλώνει τριπλάσιο χρόνο για την κατασκευή ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου συγκριτικά με την εταιρεία του. 

Ο Ντις αποχώρησε το 2015 από την BWN για να αναλάβει την Volkswagen σε μια ταραχώδη περίοδο για την τελευταία αυτοκινητοβιομηχανία μετά το σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει για την παραποίηση των ελέγχων εκπομπής ρύπων στα οχήματα με κινητήρες ντίζελ. Λίγα χρόνια μετά και ειδικότερα πέρσι το φθινόπωρο η Volkswagen χάραξε επενδυτική στρατηγική 73 δισ ευρώ αποκλειστικά για την ηλεκτροκίνηση και την κατασκευή έξι εργοστασίων που θα εξειδικεύονται στην παραγωγή μπαταριών λιθίου για αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

Ο Ντις φαίνεται αποφασισμένος να κερδίσει αυτήν την μάχη. Προκειμένου να θέσει σε εγρήγορση όλους τους μηχανισμούς της ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας, κάλεσε τον Έλον Μασκ τον Οκτώβριο για να μιλήσει σε διευθυντικά στελέχη της VW. Απώτερος στόχος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να επιτύχει λειτουργικά  περιθώρια 8% με 9% μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας. Μέχρι τότε θα πρέπει ένα στα τέσσερα μοντέλα να είναι ηλεκτροκίνητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!