Γ.Δ.
1033.44 +0,37%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
-0,81%
3.68
CNLCAP
-1,95%
7.55
DIMAND
+7,06%
13.65
TITC
-0,55%
14.54
ΑΑΑΚ
0,00%
9.5
ΑΑΑΠ
0,00%
6.2
ΑΒΑΞ
+1,08%
0.94
ΑΒΕ
+3,38%
0.55
ΑΔΜΗΕ
-0,31%
1.94
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.585
ΑΛΜΥ
-1,20%
2.465
ΑΛΦΑ
-0,40%
1.255
ΑΝΔΡΟ
+1,54%
6.6
ΑΝΕΚ
-2,73%
0.178
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.264
ΑΡΑΙΓ
+3,82%
6.8
ΑΣΚΟ
+1,38%
2.2
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.6
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
4.82
ΑΤΤ
+30,00%
0.182
ΑΤΤΙΚΑ
-10,23%
1.975
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.18
ΒΙΟ
+1,33%
4.56
ΒΙΟΚΑ
+3,07%
1.68
ΒΙΟΣΚ
-0,77%
0.645
ΒΙΟΤ
0,00%
0.26
ΒΙΣ
-9,71%
0.186
ΒΟΣΥΣ
+2,80%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,62%
1.255
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,13%
11.94
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.18
ΔΕΗ
+0,33%
7.525
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-2,27%
0.774
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,56%
0.36
ΕΒΡΟΦ
+4,94%
0.808
ΕΕΕ
+0,27%
22.18
ΕΚΤΕΡ
+0,64%
1.57
ΕΛΒΕ
0,00%
5.15
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+1,23%
0.41
ΕΛΙΝ
+2,43%
2.11
ΕΛΛ
-0,29%
17.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+6,34%
2.18
ΕΛΠΕ
+0,52%
7.73
ΕΛΣΤΡ
-1,19%
2.5
ΕΛΤΟΝ
-1,32%
2.25
ΕΛΧΑ
+0,23%
1.73
ΕΝΤΕΡ
-0,73%
4.09
ΕΠΙΛΚ
-1,48%
0.133
ΕΠΣΙΛ
+0,87%
6.94
ΕΣΥΜΒ
+4,25%
0.638
ΕΤΕ
-2,56%
4.38
ΕΥΑΠΣ
+0,86%
3.52
ΕΥΔΑΠ
+0,84%
7.2
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.32
ΕΧΑΕ
-1,50%
3.94
ΙΑΤΡ
+1,83%
1.665
ΙΚΤΙΝ
+1,51%
0.605
ΙΛΥΔΑ
+1,71%
1.19
ΙΝΚΑΤ
+4,00%
1.666
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.368
ΙΝΛΙΦ
+0,53%
3.82
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.635
ΙΝΤΕΚ
+1,11%
3.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
-3,82%
6.3
ΙΝΤΕΤ
+2,43%
1.055
ΙΝΤΚΑ
+5,37%
1.924
ΚΑΜΠ
-0,40%
2.48
ΚΑΡΕΛ
+2,67%
308
ΚΕΚΡ
+4,67%
1.254
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+4,55%
0.92
ΚΟΡΔΕ
-2,55%
0.536
ΚΟΥΑΛ
-2,00%
0.49
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.2
ΚΡΕΚΑ
-1,96%
0.2
ΚΡΙ
-2,52%
6.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
+7,14%
1.2
ΛΑΒΙ
+1,65%
0.43
ΛΑΜΔΑ
-0,94%
6.3
ΛΑΜΨΑ
0,00%
21.2
ΛΑΝΑΚ
+0,43%
0.944
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.29
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
-0,94%
1.05
ΛΟΥΛΗ
+2,40%
2.56
ΛΥΚ
+0,79%
2.54
ΜΑΘΙΟ
+6,92%
0.695
ΜΕΒΑ
-0,73%
2.72
ΜΕΝΤΙ
-0,27%
3.74
ΜΕΡΚΟ
+4,00%
46.8
ΜΙΓ
+4,83%
0.076
ΜΙΝ
+6,38%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,61%
22.76
ΜΟΝΤΑ
-2,32%
0.674
ΜΟΤΟ
0,00%
2.31
ΜΟΥΖΚ
+0,57%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+1,88%
16.81
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,52%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.69
ΜΥΤΙΛ
-0,50%
24
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.36
ΝΑΥΠ
-1,35%
1.095
ΞΥΛΚ
+0,84%
0.24
ΞΥΛΠ
0,00%
0.244
ΟΛΘ
+1,71%
23.8
ΟΛΠ
+0,35%
17.3
ΟΛΥΜΠ
+0,49%
2.07
ΟΠΑΠ
+4,03%
14.46
ΟΤΕ
+0,97%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+1,75%
10.48
ΠΑΙΡ
+1,03%
0.98
ΠΑΠ
+0,82%
2.46
ΠΕΙΡ
-0,86%
1.9
ΠΕΤΡΟ
+1,31%
6.18
ΠΛΑΘ
+0,46%
4.39
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.9
ΠΡΔ
+1,85%
0.55
ΠΡΕΜΙΑ
+6,19%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
-0,96%
3.08
ΡΕΒΟΙΛ
+2,36%
1.3
ΣΑΡ
+1,43%
7.81
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.026
ΣΕΝΤΡ
-0,33%
0.299
ΣΙΔΜΑ
-0,38%
2.59
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.62
ΣΠΙ
+0,65%
0.624
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,07%
18.9
ΤΖΚΑ
+3,23%
1.915
ΤΡΑΣΤΟΡ
+2,86%
1.08
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.236
ΦΙΕΡ
0,00%
0.42
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+12,12%
0.111
ΦΡΛΚ
+1,40%
3.63
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-0,95%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Γιατί να επιλέξω το Jazz Crosstar;

Η Honda έχει γράψει τη δική της ιστορία στην αυτοκίνηση και εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν τιμήσει την ιαπωνική φίρμα αγοράζοντας την.

Το επόμενο μοντέλο των Ιαπώνων ακούει στο όνομα Honda Jazz Crosstar και έρχεται με φόρα. Το νέο μοντέλο είναι η πραγμάτωση του αδρότερου στυλ στη φόρμα που έχει υιοθετηθεί για τη νέα γενιά του μοντέλου.

Στόχος των δημιουργών του ήταν να παραπέμπει στη γενικότερη αισθητική ενός SUV οχήματος. Βεβαίως, το Jazz Crosstar είναι η crossover εκδοχή του νέου μοντέλου και, υπό αυτό το πρίσμα, στη Honda είχαν μεγαλύτερη ελευθερία να προσαρτήσουν στο αμάξωμά του στοιχεία που θα το κάνουν να ξεχωρίζει.

Συγκριτικά, τα μαύρα προστατευτικά περιμετρικά αυτού, η διαμόρφωση ευρύτερων ανοιγμάτων στον εμπρός προφυλακτήρα, η ογκωδέστερη εμφάνιση του πίσω, αντιστοίχως, η διχρωμία στο αμάξωμα, οι μπάρες οροφής και η αποκλειστικής (για την εκδοχή) σχεδίασης τροχοί το κάνουν να ξεχωρίζει και να δείχνει ψηλότερο απ’ όσο είναι.

Το νέο Jazz, και στις δύο εκδοχές του, σχεδιάστηκε με γνώμονα τη φιλοσοφία «γιου νόμπι». Βάσει αυτής, το αποτέλεσμα πρέπει να είναι τέτοιο, ώστε ο καθένας να αναγνωρίζει την ενυπάρχουσα ομορφιά σε κάθε αντικείμενο.

Πέραν των ορατών διαφοροποιήσεων, το αμάξωμα του Jazz Crosstar είναι κατά 4,6 cm μεγαλύτερο σε μήκος, κατά 3,1 cm πιο πλατύ και κατά 3,0 cm πιο ψηλό από το έδαφος συγκριτικά με αυτό του απλού μοντέλου.

Επίσης, βάσει των στοιχείων που ανακοινώνει η Honda, το μεταξόνιό του είναι ελάχιστα μεγαλύτερο, μόλις κατά τρία χιλιοστά. Αντιθέτως, ο χώρος αποσκευών του είναι μικρότερος κατά έξι λίτρα.

Γιατί το Jazz Crosstar;

Τι περισσότερο θα έχει κάποιος που θα επιλέξει το Jazz Crosstar σε σχέση με το Jazz; Εντονότερο χαρακτήρα και πιο αδρή εικόνα είναι η απάντηση. Το χρηματικό κόστος για αυτά τα δύο στοιχεία είναι σημαντικό και εναπόκειται στην επιλογή τού καθενός.

Ουσιαστικές, δηλαδή δομικές, διαφορές δεν υπάρχουν μεταξύ των δύο εκδόσεων. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που υπάρχουν στο Jazz συναντώνται και στο Jazz Crosstar. Η επιλογή μεταξύ των δύο έγκειται περισσότερο σε επίκτητες προσωπικές παραμέτρους και όχι σε αντικειμενοποιημένα κριτήρια.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!