Γ.Δ.
1381.07 +1,14%
ACAG
+1,11%
6.37
CENER
-0,57%
6.94
CNLCAP
-1,46%
6.75
DIMAND
-0,10%
9.71
OPTIMA
+0,20%
10
TITC
+1,34%
26.4
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
+2,66%
1.39
ΑΒΕ
-3,39%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.19
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.905
ΑΛΜΥ
+1,78%
2.57
ΑΛΦΑ
+0,94%
1.55
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.82
ΑΡΑΙΓ
+2,71%
11.77
ΑΣΚΟ
+1,55%
2.62
ΑΣΤΑΚ
+0,55%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+1,09%
7.44
ΑΤΤ
+0,93%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.28
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,95%
5.33
ΒΙΟΚΑ
-2,63%
2.59
ΒΙΟΣΚ
+0,43%
1.155
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+1,14%
0.178
ΒΟΣΥΣ
-1,64%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-1,56%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+3,35%
16.06
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,18%
10.91
ΔΟΜΙΚ
-0,11%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,59%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+5,44%
1.55
ΕΕΕ
+1,22%
28.3
ΕΚΤΕΡ
+2,69%
4.01
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+1,74%
2.34
ΕΛΛ
-4,00%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,00%
2.52
ΕΛΠΕ
+0,80%
8.19
ΕΛΣΤΡ
+0,42%
2.39
ΕΛΤΟΝ
+0,65%
1.86
ΕΛΧΑ
+0,99%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+3,93%
9.51
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.205
ΕΤΕ
+0,37%
7.074
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,72%
5.58
ΕΥΡΩΒ
+1,58%
1.8305
ΕΧΑΕ
+1,22%
4.96
ΙΑΤΡ
-0,63%
1.58
ΙΚΤΙΝ
-0,11%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+2,37%
1.51
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.96
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.69
ΙΝΛΟΤ
+3,25%
1.08
ΙΝΤΕΚ
+0,33%
6.1
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,85%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-1,23%
1.2
ΙΝΤΚΑ
+1,88%
3.26
ΚΑΜΠ
-4,65%
2.46
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+6,04%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
+1,66%
1.535
ΚΟΡΔΕ
-2,26%
0.518
ΚΟΥΑΛ
+4,13%
1.26
ΚΟΥΕΣ
+0,77%
5.21
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,23%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,09%
1.395
ΛΑΒΙ
+2,66%
0.81
ΛΑΜΔΑ
+3,61%
6.61
ΛΑΜΨΑ
-0,63%
31.8
ΛΑΝΑΚ
-1,02%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-3,11%
1.09
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.81
ΜΕΝΤΙ
+1,38%
2.94
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+1,57%
3.87
ΜΙΝ
0,00%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.12
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
+0,87%
2.885
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+2,79%
26.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,52%
1.92
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+2,81%
36.62
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
-1,84%
0.96
ΞΥΛΚ
+0,35%
0.285
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.318
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,89%
22.7
ΟΛΠ
-0,21%
23.95
ΟΛΥΜΠ
+1,92%
2.65
ΟΠΑΠ
+0,37%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,14%
0.87
ΟΤΕ
+0,36%
13.98
ΟΤΟΕΛ
+2,12%
13.46
ΠΑΙΡ
0,00%
1.24
ΠΑΠ
-0,76%
2.6
ΠΕΙΡ
+0,56%
3.757
ΠΕΤΡΟ
+0,96%
8.4
ΠΛΑΘ
+1,29%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,36%
1.13
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+2,02%
4.04
ΡΕΒΟΙΛ
-2,88%
1.52
ΣΑΡ
+0,71%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,82%
0.361
ΣΙΔΜΑ
+1,50%
2.03
ΣΠΕΙΣ
+4,86%
7.34
ΣΠΙ
+1,70%
0.718
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+2,59%
17.85
ΤΖΚΑ
-0,31%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,36%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+6,03%
0.369
ΦΛΕΞΟ
+1,92%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
+1,01%
3.99
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Γιατί να επιλέξω το Jazz Crosstar;

Η Honda έχει γράψει τη δική της ιστορία στην αυτοκίνηση και εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν τιμήσει την ιαπωνική φίρμα αγοράζοντας την.

Το επόμενο μοντέλο των Ιαπώνων ακούει στο όνομα Honda Jazz Crosstar και έρχεται με φόρα. Το νέο μοντέλο είναι η πραγμάτωση του αδρότερου στυλ στη φόρμα που έχει υιοθετηθεί για τη νέα γενιά του μοντέλου.

Στόχος των δημιουργών του ήταν να παραπέμπει στη γενικότερη αισθητική ενός SUV οχήματος. Βεβαίως, το Jazz Crosstar είναι η crossover εκδοχή του νέου μοντέλου και, υπό αυτό το πρίσμα, στη Honda είχαν μεγαλύτερη ελευθερία να προσαρτήσουν στο αμάξωμά του στοιχεία που θα το κάνουν να ξεχωρίζει.

Συγκριτικά, τα μαύρα προστατευτικά περιμετρικά αυτού, η διαμόρφωση ευρύτερων ανοιγμάτων στον εμπρός προφυλακτήρα, η ογκωδέστερη εμφάνιση του πίσω, αντιστοίχως, η διχρωμία στο αμάξωμα, οι μπάρες οροφής και η αποκλειστικής (για την εκδοχή) σχεδίασης τροχοί το κάνουν να ξεχωρίζει και να δείχνει ψηλότερο απ’ όσο είναι.

Το νέο Jazz, και στις δύο εκδοχές του, σχεδιάστηκε με γνώμονα τη φιλοσοφία «γιου νόμπι». Βάσει αυτής, το αποτέλεσμα πρέπει να είναι τέτοιο, ώστε ο καθένας να αναγνωρίζει την ενυπάρχουσα ομορφιά σε κάθε αντικείμενο.

Πέραν των ορατών διαφοροποιήσεων, το αμάξωμα του Jazz Crosstar είναι κατά 4,6 cm μεγαλύτερο σε μήκος, κατά 3,1 cm πιο πλατύ και κατά 3,0 cm πιο ψηλό από το έδαφος συγκριτικά με αυτό του απλού μοντέλου.

Επίσης, βάσει των στοιχείων που ανακοινώνει η Honda, το μεταξόνιό του είναι ελάχιστα μεγαλύτερο, μόλις κατά τρία χιλιοστά. Αντιθέτως, ο χώρος αποσκευών του είναι μικρότερος κατά έξι λίτρα.

Γιατί το Jazz Crosstar;

Τι περισσότερο θα έχει κάποιος που θα επιλέξει το Jazz Crosstar σε σχέση με το Jazz; Εντονότερο χαρακτήρα και πιο αδρή εικόνα είναι η απάντηση. Το χρηματικό κόστος για αυτά τα δύο στοιχεία είναι σημαντικό και εναπόκειται στην επιλογή τού καθενός.

Ουσιαστικές, δηλαδή δομικές, διαφορές δεν υπάρχουν μεταξύ των δύο εκδόσεων. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που υπάρχουν στο Jazz συναντώνται και στο Jazz Crosstar. Η επιλογή μεταξύ των δύο έγκειται περισσότερο σε επίκτητες προσωπικές παραμέτρους και όχι σε αντικειμενοποιημένα κριτήρια.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!