Γ.Δ.
1041.51 +0,82%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
+0,68%
3.675
CNLCAP
-1,32%
7.45
DIMAND
-0,36%
13.9
TITC
-0,27%
14.56
ΑΑΑΚ
+5,05%
10.4
ΑΑΑΠ
-4,03%
5.95
ΑΒΑΞ
-0,53%
0.935
ΑΒΕ
+0,36%
0.554
ΑΔΜΗΕ
+0,10%
1.924
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
+12,38%
0.59
ΑΛΜΥ
-0,21%
2.395
ΑΛΦΑ
-0,64%
1.242
ΑΝΔΡΟ
-1,52%
6.5
ΑΝΕΚ
+19,37%
0.228
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.264
ΑΡΑΙΓ
-1,29%
6.88
ΑΣΚΟ
-0,89%
2.23
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.54
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+1,22%
4.98
ΑΤΤ
+9,66%
0.193
ΑΤΤΙΚΑ
+8,80%
2.35
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.19
ΒΙΟ
-0,45%
4.44
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.64
ΒΙΟΣΚ
-1,08%
0.64
ΒΙΟΤ
+4,65%
0.27
ΒΙΣ
+4,17%
0.175
ΒΟΣΥΣ
+0,92%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.28
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,52%
12.04
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.14
ΔΕΗ
+0,20%
7.48
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-0,77%
0.778
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.352
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.8
ΕΕΕ
-0,59%
21.78
ΕΚΤΕΡ
+3,85%
1.62
ΕΛΒΕ
+4,34%
5.05
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+2,45%
0.418
ΕΛΙΝ
+1,44%
2.11
ΕΛΛ
+0,58%
17.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,23%
2.225
ΕΛΠΕ
-1,54%
7.66
ΕΛΣΤΡ
-2,00%
2.45
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.25
ΕΛΧΑ
+0,12%
1.724
ΕΝΤΕΡ
-1,23%
4.02
ΕΠΙΛΚ
-3,70%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-0,29%
6.92
ΕΣΥΜΒ
0,00%
0.638
ΕΤΕ
+0,70%
4.47
ΕΥΑΠΣ
+0,57%
3.54
ΕΥΔΑΠ
+0,83%
7.25
ΕΥΡΩΒ
-1,46%
1.316
ΕΧΑΕ
+0,51%
3.92
ΙΑΤΡ
-1,49%
1.655
ΙΚΤΙΝ
+2,84%
0.615
ΙΛΥΔΑ
+8,40%
1.29
ΙΝΚΑΤ
+0,36%
1.692
ΙΝΛΙΦ
-0,52%
3.82
ΙΝΛΟΤ
+0,78%
0.645
ΙΝΤΕΚ
-0,27%
3.73
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,56%
6.5
ΙΝΤΕΤ
+2,88%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-0,90%
1.972
ΚΑΜΠ
+1,65%
2.47
ΚΑΡΕΛ
+2,60%
316
ΚΕΚΡ
-1,40%
1.272
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+1,27%
0.954
ΚΟΡΔΕ
-1,13%
0.526
ΚΟΥΑΛ
+2,04%
0.5
ΚΟΥΕΣ
+0,79%
5.09
ΚΡΕΚΑ
+9,00%
0.218
ΚΡΙ
-0,33%
6.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.21
ΛΑΒΙ
0,00%
0.44
ΛΑΜΔΑ
+1,06%
6.225
ΛΑΜΨΑ
0,00%
21.2
ΛΑΝΑΚ
-6,76%
1.035
ΛΕΒΚ
+9,57%
0.252
ΛΕΒΠ
0,00%
0.29
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.065
ΛΟΥΛΗ
+2,40%
2.56
ΛΥΚ
+1,60%
2.54
ΜΑΘΙΟ
+3,57%
0.725
ΜΕΒΑ
-2,94%
2.64
ΜΕΝΤΙ
+2,49%
3.7
ΜΕΡΚΟ
+0,86%
47
ΜΙΓ
+29,96%
0.1284
ΜΙΝ
0,00%
0.462
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,35%
22.6
ΜΟΝΤΑ
+1,18%
0.688
ΜΟΤΟ
-2,63%
2.22
ΜΟΥΖΚ
+6,11%
0.764
ΜΠΕΛΑ
+5,33%
17.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.99
ΜΠΤΚ
0,00%
0.69
ΜΥΤΙΛ
+1,67%
24.32
ΝΑΚΑΣ
+6,72%
2.54
ΝΑΥΠ
-0,46%
1.075
ΞΥΛΚ
+1,26%
0.241
ΞΥΛΠ
0,00%
0.244
ΟΛΘ
+0,85%
23.7
ΟΛΠ
+0,57%
17.52
ΟΛΥΜΠ
+0,47%
2.15
ΟΠΑΠ
+1,41%
14.42
ΟΤΕ
+1,86%
14.8
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.7
ΠΑΙΡ
-4,31%
1
ΠΑΠ
+0,40%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,22%
1.9995
ΠΕΤΡΟ
+0,33%
6.16
ΠΛΑΘ
+0,92%
4.39
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
-3,77%
15.3
ΠΡΔ
-3,60%
0.535
ΠΡΕΜΙΑ
+0,82%
1.235
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
+0,16%
3.06
ΡΕΒΟΙΛ
-1,15%
1.285
ΣΑΡ
+1,18%
7.69
ΣΑΡΑΝ
+9,60%
1.37
ΣΑΤΟΚ
+3,33%
0.031
ΣΕΝΤΡ
-0,99%
0.3
ΣΙΔΜΑ
-2,77%
2.46
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.66
ΣΠΙ
-1,61%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,70%
19.15
ΤΖΚΑ
+1,82%
1.955
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.08
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.236
ΦΙΕΡ
+1,69%
0.42
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+20,00%
0.132
ΦΡΛΚ
+1,95%
3.66
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+5,83%
0.545
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Αλλάζει στυλ τo νέο «μικρό» της Toyota

Αλλάζει στυλ η Toyota με το νέο μοντέλο Aygo που αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2021.

Τo νέο «μικρό» της ιαπωνικής φίρμας έρχεται με στυλ crossover και θερμικό μοτέρ.

Πιο συγκεκριμένα, η Toyota προχώρησε σε μια ανακοίνωση σχετικά με το νέο Aygo δίνοντας κάποιες φωτογραφίες γύρω από την πλατφόρμα GA-B και την τροποποίηση της για το A-segment στο οποίο ανήκει το Aygo.

Μάλιστα οι Ιάπωνες αναφέρουν πως συνεχίζουν την δέσμευση τους σε αυτή την πολύ σημαντική κατηγορία «φωτογραφίζοντας» ίσως άλλες εταιρίες που την εγκαταλείπουν.

Η ιαπωνική εταιρία κάνει λόγο πως μαζί με τα Yaris και Yaris Cross, το νέο A-segment μοντέλο θα φέρει μία ετήσια παραγωγή σε πάνω από 500.000 αυτοκίνητα για την Ευρώπη.

Πάντως, προκαλεί μια εντύπωση το γεγονός πως η Toyota δεν αναφέρεται καθόλου στην ονομασία Aygo αφήνοντας κάποια περιθώρια για σκέψεις πως ίσως να υπάρχει άλλη ονομασία από την Aygo.

Όπως και να λέγεται πάντως το νέο «μικρό» της Toyota, αυτό θα έχει ένα πιο crossover στιλ χάρη στη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και σχεδίαση που θα θυμίζει μικρογραφία ενός νέου Yaris.

Από πλευράς κινητήρων αναμένεται να δούμε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του τρικύλινδρου 1.000άρη βενζινοκινητήρα ο οποίος θα προέρχεται επίσης από το Yaris που πρόσφατα αναδείχθηκε ως το Car of the Year 2021.

Αξιοσημείωτο είναι πως η απόφαση της Toyota να παραμείνει στην κατηγορία των mini την ώρα που άλλοι κατασκευαστές δεν θα προχωρήσουν σε ανανέωση των μοντέλων τους (όπως το VW Group και το PSA Group) συντάσσεται με την θέση της Hyundai που έχει παρουσιάσει ήδη το νέο i10.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!