Γ.Δ.
1023.44 -1,19%
ACAG
+0,17%
11.9
CENER
+2,52%
3.865
CNLCAP
-1,45%
6.8
DIMAND
0,00%
12
TITC
-0,83%
14.32
ΑΑΑΚ
0,00%
12.9
ΑΑΑΠ
-0,99%
10
ΑΒΑΞ
-1,30%
0.76
ΑΒΕ
0,00%
0.522
ΑΔΜΗΕ
-1,99%
1.672
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
-2,83%
2.06
ΑΛΦΑ
-3,30%
1.083
ΑΝΔΡΟ
-2,31%
6.35
ΑΝΕΚ
-1,80%
0.218
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
-1,09%
7.24
ΑΣΚΟ
0,00%
2.2
ΑΣΤΑΚ
+1,24%
8.16
ΑΤΕΚ
-9,79%
0.35
ΑΤΡΑΣΤ
-1,90%
5.15
ΑΤΤ
-1,06%
13.1
ΑΤΤΙΚΑ
+0,42%
2.4
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,32%
4.005
ΒΙΟΚΑ
-3,92%
1.96
ΒΙΟΣΚ
-0,83%
0.595
ΒΙΟΤ
-3,33%
0.29
ΒΙΣ
0,00%
0.165
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.42
ΓΕΒΚΑ
-6,67%
1.26
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,96%
11
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
-2,73%
7.47
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-2,83%
0.756
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.26
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.322
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.76
ΕΕΕ
-1,99%
24.62
ΕΚΤΕΡ
-1,43%
1.38
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+1,71%
0.417
ΕΛΙΝ
+0,48%
2.1
ΕΛΛ
-1,81%
16.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,38%
2.05
ΕΛΠΕ
-0,83%
7.21
ΕΛΣΤΡ
-0,39%
2.57
ΕΛΤΟΝ
-0,88%
2.25
ΕΛΧΑ
-1,76%
1.562
ΕΝΤΕΡ
-2,09%
3.75
ΕΠΙΛΚ
-7,14%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-2,14%
7.3
ΕΣΥΜΒ
-0,99%
0.6
ΕΤΕ
-1,13%
4.36
ΕΥΑΠΣ
+0,90%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-1,97%
6.46
ΕΥΡΩΒ
+0,29%
1.2285
ΕΧΑΕ
-2,97%
3.92
ΙΑΤΡ
+0,66%
1.535
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.569
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.145
ΙΝΚΑΤ
-3,07%
1.58
ΙΝΛΙΦ
+0,55%
3.66
ΙΝΛΟΤ
-0,79%
0.63
ΙΝΤΕΚ
0,00%
3.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,54%
6.4
ΙΝΤΕΤ
-5,44%
0.974
ΙΝΤΚΑ
-3,26%
1.78
ΚΑΜΠ
0,00%
2.49
ΚΑΡΕΛ
-1,27%
312
ΚΕΚΡ
-0,39%
1.034
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
-0,42%
0.944
ΚΟΡΔΕ
-1,70%
0.578
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.534
ΚΟΥΕΣ
-0,60%
5
ΚΡΕΚΑ
+9,63%
0.296
ΚΡΙ
0,00%
6.44
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.1
ΛΑΒΙ
-3,27%
0.385
ΛΑΜΔΑ
-0,36%
5.585
ΛΑΜΨΑ
0,00%
23
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.906
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
0,00%
0.312
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
-2,32%
2.53
ΛΥΚ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
+4,17%
0.75
ΜΕΒΑ
0,00%
3.1
ΜΕΝΤΙ
-5,94%
3.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
49
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
0,00%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,61%
22
ΜΟΝΤΑ
+4,05%
0.72
ΜΟΤΟ
+1,05%
2.9
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.708
ΜΠΕΛΑ
-0,36%
19.13
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.56
ΜΥΤΙΛ
-0,32%
25.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.38
ΝΑΥΠ
0,00%
0.998
ΞΥΛΚ
+0,80%
0.253
ΞΥΛΠ
0,00%
0.26
ΟΛΘ
-4,23%
24.9
ΟΛΠ
-0,84%
18.98
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.04
ΟΠΑΠ
+0,54%
14.88
ΟΤΕ
-1,30%
12.91
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
11.9
ΠΑΙΡ
-7,45%
0.87
ΠΑΠ
-1,70%
2.31
ΠΕΙΡ
-2,56%
1.9
ΠΕΤΡΟ
+2,13%
6.7
ΠΛΑΘ
-0,75%
3.99
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.49
ΠΡΕΜΙΑ
-1,78%
1.105
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
-0,36%
2.79
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.305
ΣΑΡ
+1,99%
6.67
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.035
ΣΕΝΤΡ
-4,21%
0.273
ΣΙΔΜΑ
-4,92%
2.32
ΣΠΕΙΣ
-2,81%
6.22
ΣΠΙ
0,00%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.187
ΤΕΝΕΡΓ
+1,63%
18.7
ΤΖΚΑ
-1,84%
1.865
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΥΑΛΚΟ
-5,00%
0.19
ΦΙΕΡ
-1,20%
0.41
ΦΛΕΞΟ
-3,33%
8.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.058
ΦΡΛΚ
-2,68%
3.445
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.525
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Volkswagen : Υβριδική και πιο σπορ από ποτέ η νέα γκάμα του Golf

Η γκάμα του Volkswagen Golf εμπλουτίζεται με δύο πολύ σημαντικές εκδόσεις. Πρόκειται για την R-Line, που προσφέρει πιο σπορ εμφάνιση και αίσθηση στο δημοφιλές μοντέλο και μία επιπλέον έκδοση του 1.5 eTSI κινητήρα, με το ήπιο υβριδικό σύστημα, η οποία αποδίδει ισχύ 130 ίππων και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, διπλού συμπλέκτη. Οι δύο εκδόσεις προσφέρουν κορυφαία εμπειρία οδήγησης με πιο σπορ εμφάνιση και ήπιο υβριδικό σύστημα.

Η έκδοση R-Line είναι διαθέσιμη με τους κινητήρες βενζίνης 1.5 TSI ACT 150 ίππων και 1.5 eTSI MHEV 150 ίππων DSG. Διακρίνεται από εντυπωσιακή σπορ σχεδίαση και υψηλό επίπεδο εξοπλισμού.

Εξωτερικά, η έκδοση R-Line διαθέτει σπορ προφυλακτήρες, πλευρικά μαρσπιέ και διαχύτη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, απολήξεις εξάτμισης σε χρώμιο και λογότυπο R στη μάσκα και τα φτερά. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν το σπορ τιμόνι με χειριστήρια αφής και διάτρητο δέρμα, τα σπορ καθίσματα εμπρός με ενσωματωμένα προσκέφαλα, η επένδυση με ύφασμα και λογότυπο R.

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά

Η έκδοση 1.5 eTSI MHEV 130 ίππων DSG συμπληρώνει την ήπια υβριδική των 150 ίππων και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG διπλού συμπλέκτη, 7-σχέσεων. Σε επίπεδο κινητήρα εσωτερικής καύσης, χάρη στην τεχνολογία διαχείρισης ενεργού κυλίνδρου δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του κινητήρα 1.5 eTSI απενεργοποιούνται αυτόματα κατά την οδήγηση, όσο το δυνατό συχνότερα και σχεδόν ανεπαίσθητα, μειώνοντας τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές ρύπων. Ένας υπερσυμπιεστής με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου προσφέρει εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά σε κάθε περιοχή στροφών κινητήρα. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ με τη μέγιστη ισχύ να αποδίδεται στην περιοχή 5.000-6.000 σ.α.λ.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!