Γ.Δ.
1436.79 +0,53%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
+1,38%
4.41
CENER
+2,71%
9.09
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,98%
8.22
NOVAL
-0,22%
2.28
OPTIMA
+0,48%
12.64
TITC
+0,38%
39.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,55%
1.438
ΑΒΕ
+0,88%
0.459
ΑΔΜΗΕ
+1,02%
2.48
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
+3,63%
4.14
ΑΛΦΑ
+1,03%
1.573
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,25%
9.9
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.7
ΑΤΤ
+10,00%
0.594
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.25
ΒΙΟ
+1,13%
5.37
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.83
ΒΙΟΣΚ
-2,10%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,90%
2.14
ΓΕΒΚΑ
+0,38%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,75%
18.92
ΔΑΑ
+0,63%
8.05
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,86%
11.53
ΔΟΜΙΚ
-1,40%
2.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,02%
0.298
ΕΒΡΟΦ
+1,07%
1.415
ΕΕΕ
-0,29%
34.1
ΕΚΤΕΡ
+0,39%
1.532
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΙΝ
0,00%
1.99
ΕΛΛ
+1,92%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,68%
1.776
ΕΛΠΕ
+0,79%
7.05
ΕΛΣΤΡ
+0,25%
1.98
ΕΛΤΟΝ
-1,39%
1.84
ΕΛΧΑ
+1,80%
1.92
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.125
ΕΤΕ
0,00%
7.2
ΕΥΑΠΣ
-0,31%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,51%
5.96
ΕΥΡΩΒ
+2,47%
2.199
ΕΧΑΕ
+1,68%
4.54
ΙΑΤΡ
+2,67%
1.54
ΙΚΤΙΝ
+0,34%
0.295
ΙΛΥΔΑ
+1,60%
1.9
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.8
ΙΝΛΙΦ
+1,17%
4.33
ΙΝΛΟΤ
-0,33%
0.92
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.04
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-3,38%
1.145
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-0,34%
1.485
ΚΟΡΔΕ
-2,88%
0.405
ΚΟΥΑΛ
+4,76%
1.1
ΚΟΥΕΣ
+0,71%
5.64
ΚΡΙ
+3,79%
15.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+1,27%
0.954
ΛΑΒΙ
+1,68%
0.727
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.08
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
+0,78%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.87
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
+4,57%
3.66
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.14
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+0,17%
2.955
ΜΙΝ
0,00%
0.53
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,35%
20.46
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.61
ΜΟΤΟ
+1,89%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,31%
25.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.72
ΜΠΡΙΚ
-1,42%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-1,40%
31.1
ΝΑΚΑΣ
+5,33%
3.16
ΝΑΥΠ
+1,67%
0.854
ΞΥΛΚ
+1,93%
0.264
ΞΥΛΠ
-8,54%
0.364
ΟΛΘ
+0,91%
22.3
ΟΛΠ
-1,44%
30.75
ΟΛΥΜΠ
-0,44%
2.28
ΟΠΑΠ
+1,11%
15.48
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.771
ΟΤΕ
-1,52%
14.93
ΟΤΟΕΛ
+0,97%
10.38
ΠΑΙΡ
+3,21%
0.964
ΠΑΠ
-0,43%
2.33
ΠΕΙΡ
+3,82%
3.78
ΠΕΡΦ
+1,34%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,75%
7.9
ΠΛΑΘ
-0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.32
ΠΡΕΜΙΑ
+2,06%
1.19
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,57%
5.19
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+1,50%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,22%
0.332
ΣΙΔΜΑ
+2,91%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-0,70%
5.7
ΣΠΙ
+6,02%
0.528
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.85
ΤΖΚΑ
+1,41%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,10%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
+0,90%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,55%
3.65
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Ξεχωριστό και μοντέρνο το Mazda CX-30 SKYACTIV X

Οι Ιάπωνες «κέντησαν» και πάλι αφού ξεχωριστό και μοντέρνο είναι το Mazda CX-30 SKYACTIV X.

Ο συνδυασμός όμως ενός τόσο όμορφου αμαξώματος, με έναν επαναστατικό κινητήρα, ασκεί αντικειμενικά μία ξεχωριστή γοητεία.

Όπως γράφει το car and driver, ένα μηχανικό σύνολο που υιοθετεί την τεχνολογία Spark Controlled Ignition Compression (SPCCI).

Επιχειρώντας μία χοντρική τεχνική προσέγγιση, με βάση αυτή, καταφέρνει να λειτουργεί ιδανικά, μεταξύ της συμβατικής έναυσης της καύσης και της αυτανάφλεξης με συμπίεση, χρησιμοποιώντας ένα σπινθήρα για να ενεργοποιήσει και τους δύο τύπους καύσης, με διαφορετικό τρόπο.

Μέσω μίας διαδικασίας ελεγχόμενων ψεκασμών, καταφέρνει να δημιουργήσει ξεχωριστές ζώνες μείγματος.

Πρακτικά, εισάγει αρχικά ένα πολύ φτωχό μείγμα, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος αυτανάφλεξης με τη συμπίεση.

Αφού λοιπόν αυξήσει τη συμπίεση, σε ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό ενός φυσιολογικού κινητήρα, στο τέλος παρέχει ένα στρώμα ατμοποιημένου καυσίμου ακριβώς γύρω από το μπουζί, προκαλώντας την έκρηξη.

Το αποτέλεσμα αυτής της τεχνολογικής προσέγγισης, μιλώντας με νούμερα, είναι ότι ο κινητήρας Skyactiv-X, χωρητικότητας 1.998 cc, καταφέρνει να δώσει 180 PS ισχύος και 224 Nm ροπής, έχοντας ταυτόχρονα μέση κατανάλωση 5,9 λίτρα/100 km και εκπομπές CO2 μόλις 133 gr/ km!

 

Σαν αίσθηση, στις πολύ χαμηλές στροφές ίσως να μην έχει την ισχύ που προσφέρει ένα συμβατικό, υπερτροφοδοτούμενο σύνολο.

Αυτό όμως είναι πταίσμα, καθώς γρήγορα θα βρει να δώσει αρκετή ροπή, διατηρώντας μία γραμμικότητα μέχρι και τον κόφτη.

Η πολιτισμένη λειτουργία, σε συνδυασμό με τη λογική ηχητική του υπογραφή και με τη σωστή κλιμάκωση των σχέσεων, αφήνουν συνολικά καλές εντυπώσεις.

Κατά τα άλλα, το CX-30 παραμένει όπως το γνωρίζουμε. Εντός προσφέρει ένα σχετικά ευρύχωρο σαλόνι, με ικανοποιητικό χώρο ακόμα και για τους πίσω επιβάτες.

Το ταμπλό του χαρακτηρίζεται από ένα κομψό σχεδιασμό, ενώ και τα χρησιμοποιούμενα υλικά αφήνουν αυτή την premium αίσθηση που επιθυμεί να προσδώσει ο Ιάπωνας κατασκευαστής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!