Γ.Δ.
1275.34 -0,37%
ACAG
+1,64%
6.2
CENER
-1,41%
7
CNLCAP
-1,37%
7.2
DIMAND
+1,87%
10.9
OPTIMA
+0,26%
7.82
TITC
-0,20%
19.78
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
-1,26%
1.57
ΑΒΕ
-1,16%
0.51
ΑΔΜΗΕ
+1,64%
2.175
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.715
ΑΛΜΥ
+0,38%
2.66
ΑΛΦΑ
-0,96%
1.541
ΑΝΔΡΟ
-0,61%
6.56
ΑΝΕΚ
+3,01%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
-1,56%
11.36
ΑΣΚΟ
0,00%
2.34
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
-2,33%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
-2,65%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,55%
5.45
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.83
ΒΙΟΣΚ
+0,90%
1.12
ΒΙΟΤ
-5,41%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,59%
1.7
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,45%
13.2
ΔΑΙΟΣ
-1,21%
3.26
ΔΕΗ
-0,74%
10.75
ΔΟΜΙΚ
-0,28%
3.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,10%
0.341
ΕΒΡΟΦ
+0,92%
1.1
ΕΕΕ
+0,12%
25.8
ΕΚΤΕΡ
+1,07%
3.78
ΕΛΒΕ
0,00%
4.98
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,36%
0.56
ΕΛΙΝ
+0,43%
2.34
ΕΛΛ
-2,00%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,12%
2.2
ΕΛΠΕ
-1,72%
7.45
ΕΛΣΤΡ
+2,42%
2.96
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.14
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.88
ΕΝΤΕΡ
+2,21%
6.48
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΠΣΙΛ
+0,10%
9.66
ΕΣΥΜΒ
-0,47%
1.065
ΕΤΕ
-1,78%
6.06
ΕΥΑΠΣ
-1,82%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+1,50%
6.09
ΕΥΡΩΒ
-1,26%
1.6415
ΕΧΑΕ
+2,26%
5.43
ΙΑΤΡ
+1,69%
1.805
ΙΚΤΙΝ
+0,32%
0.4695
ΙΛΥΔΑ
-3,33%
1.305
ΙΝΚΑΤ
+0,43%
3.495
ΙΝΛΙΦ
-0,45%
4.38
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.963
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-0,72%
1.38
ΙΝΤΚΑ
+5,36%
2.85
ΚΑΜΠ
-2,88%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
-0,27%
1.815
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+10,89%
1.375
ΚΟΡΔΕ
+2,94%
0.56
ΚΟΥΑΛ
+1,75%
0.58
ΚΟΥΕΣ
-0,89%
5.6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,42%
9.48
ΚΤΗΛΑ
+1,06%
1.9
ΚΥΡΙΟ
+0,98%
1.03
ΛΑΒΙ
+1,69%
0.724
ΛΑΜΔΑ
-0,73%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.945
ΛΕΒΚ
-0,71%
0.28
ΛΕΒΠ
+28,57%
0.324
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
-1,09%
2.72
ΜΑΘΙΟ
+1,72%
1.18
ΜΕΒΑ
-0,53%
3.74
ΜΕΝΤΙ
-1,20%
3.3
ΜΕΡΚΟ
+0,87%
46.4
ΜΙΓ
+2,08%
4.9
ΜΙΝ
-1,21%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,49%
24.84
ΜΟΝΤΑ
+4,73%
1.77
ΜΟΤΟ
-0,98%
3.02
ΜΟΥΖΚ
+4,20%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-1,20%
24.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.05
ΜΠΡΙΚ
-1,04%
1.9
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.08
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
+0,59%
0.343
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΟΛΘ
-0,86%
23
ΟΛΠ
+1,51%
23.55
ΟΛΥΜΠ
-1,96%
2.5
ΟΠΑΠ
-0,61%
14.76
ΟΤΕ
-0,98%
13.2
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.46
ΠΑΙΡ
0,00%
1.15
ΠΑΠ
+3,64%
2.28
ΠΕΙΡ
+0,43%
3.24
ΠΕΤΡΟ
-0,45%
8.92
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.2
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
+1,18%
1.196
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-1,38%
4.3
ΡΕΒΟΙΛ
+0,79%
1.915
ΣΑΡ
+0,38%
8.03
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0305
ΣΕΝΤΡ
+0,82%
0.369
ΣΙΔΜΑ
-0,85%
2.33
ΣΠΕΙΣ
-1,81%
6.52
ΣΠΙ
+1,33%
0.608
ΣΠΥΡ
0,00%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+0,06%
15.95
ΤΖΚΑ
-0,54%
1.85
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.774
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
-6,57%
0.37
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-8,11%
0.068
ΦΡΛΚ
-2,02%
4.125
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

Ξεχωριστό και μοντέρνο το Mazda CX-30 SKYACTIV X

Οι Ιάπωνες «κέντησαν» και πάλι αφού ξεχωριστό και μοντέρνο είναι το Mazda CX-30 SKYACTIV X.

Ο συνδυασμός όμως ενός τόσο όμορφου αμαξώματος, με έναν επαναστατικό κινητήρα, ασκεί αντικειμενικά μία ξεχωριστή γοητεία.

Όπως γράφει το car and driver, ένα μηχανικό σύνολο που υιοθετεί την τεχνολογία Spark Controlled Ignition Compression (SPCCI).

Επιχειρώντας μία χοντρική τεχνική προσέγγιση, με βάση αυτή, καταφέρνει να λειτουργεί ιδανικά, μεταξύ της συμβατικής έναυσης της καύσης και της αυτανάφλεξης με συμπίεση, χρησιμοποιώντας ένα σπινθήρα για να ενεργοποιήσει και τους δύο τύπους καύσης, με διαφορετικό τρόπο.

Μέσω μίας διαδικασίας ελεγχόμενων ψεκασμών, καταφέρνει να δημιουργήσει ξεχωριστές ζώνες μείγματος.

Πρακτικά, εισάγει αρχικά ένα πολύ φτωχό μείγμα, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος αυτανάφλεξης με τη συμπίεση.

Αφού λοιπόν αυξήσει τη συμπίεση, σε ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό ενός φυσιολογικού κινητήρα, στο τέλος παρέχει ένα στρώμα ατμοποιημένου καυσίμου ακριβώς γύρω από το μπουζί, προκαλώντας την έκρηξη.

Το αποτέλεσμα αυτής της τεχνολογικής προσέγγισης, μιλώντας με νούμερα, είναι ότι ο κινητήρας Skyactiv-X, χωρητικότητας 1.998 cc, καταφέρνει να δώσει 180 PS ισχύος και 224 Nm ροπής, έχοντας ταυτόχρονα μέση κατανάλωση 5,9 λίτρα/100 km και εκπομπές CO2 μόλις 133 gr/ km!

 

Σαν αίσθηση, στις πολύ χαμηλές στροφές ίσως να μην έχει την ισχύ που προσφέρει ένα συμβατικό, υπερτροφοδοτούμενο σύνολο.

Αυτό όμως είναι πταίσμα, καθώς γρήγορα θα βρει να δώσει αρκετή ροπή, διατηρώντας μία γραμμικότητα μέχρι και τον κόφτη.

Η πολιτισμένη λειτουργία, σε συνδυασμό με τη λογική ηχητική του υπογραφή και με τη σωστή κλιμάκωση των σχέσεων, αφήνουν συνολικά καλές εντυπώσεις.

Κατά τα άλλα, το CX-30 παραμένει όπως το γνωρίζουμε. Εντός προσφέρει ένα σχετικά ευρύχωρο σαλόνι, με ικανοποιητικό χώρο ακόμα και για τους πίσω επιβάτες.

Το ταμπλό του χαρακτηρίζεται από ένα κομψό σχεδιασμό, ενώ και τα χρησιμοποιούμενα υλικά αφήνουν αυτή την premium αίσθηση που επιθυμεί να προσδώσει ο Ιάπωνας κατασκευαστής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!