Γ.Δ.
1386.82 +0,42%
ACAG
-0,16%
6.36
CENER
+3,75%
7.2
CNLCAP
-0,74%
6.7
DIMAND
-0,21%
9.69
OPTIMA
-0,90%
9.91
TITC
+0,57%
26.55
ΑΑΑΚ
+0,73%
6.9
ΑΒΑΞ
+2,01%
1.418
ΑΒΕ
-5,15%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+2,51%
2.245
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.905
ΑΛΜΥ
+2,72%
2.64
ΑΛΦΑ
+0,39%
1.556
ΑΝΔΡΟ
-1,76%
6.7
ΑΡΑΙΓ
+0,51%
11.83
ΑΣΚΟ
-2,67%
2.55
ΑΣΤΑΚ
+3,02%
7.5
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+1,08%
7.52
ΑΤΤ
-0,92%
10.8
ΑΤΤΙΚΑ
-0,88%
2.26
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,81%
5.48
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
+0,87%
1.165
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
+8,33%
2.6
ΓΕΒΚΑ
+4,76%
1.65
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,50%
16.14
ΔΑΑ
-0,46%
8.182
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+2,11%
11.14
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,18%
0.344
ΕΒΡΟΦ
-0,65%
1.54
ΕΕΕ
+0,64%
28.48
ΕΚΤΕΡ
+4,11%
4.175
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+1,71%
2.38
ΕΛΛ
+0,69%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,38%
2.58
ΕΛΠΕ
-0,12%
8.18
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.39
ΕΛΤΟΝ
+1,08%
1.88
ΕΛΧΑ
+1,64%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
+9,23%
0.142
ΕΠΣΙΛ
-0,63%
9.45
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.205
ΕΤΕ
+0,06%
7.078
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,08%
5.64
ΕΥΡΩΒ
-0,49%
1.8215
ΕΧΑΕ
+0,81%
5
ΙΑΤΡ
+6,01%
1.675
ΙΚΤΙΝ
+1,48%
0.4465
ΙΛΥΔΑ
+5,30%
1.59
ΙΝΚΑΤ
+0,10%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,21%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.086
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,45%
4.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.2
ΙΝΤΚΑ
+3,68%
3.38
ΚΑΜΠ
+9,76%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+3,80%
1.64
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
+0,98%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.518
ΚΟΥΑΛ
+7,14%
1.35
ΚΟΥΕΣ
+2,69%
5.35
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,08%
1.38
ΛΑΒΙ
+1,23%
0.82
ΛΑΜΔΑ
+1,82%
6.73
ΛΑΜΨΑ
0,00%
31.8
ΛΑΝΑΚ
+1,55%
0.985
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,46%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-3,21%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.81
ΜΕΝΤΙ
-0,34%
2.93
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+1,03%
3.91
ΜΙΝ
-2,52%
0.58
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,00%
25.86
ΜΟΝΤΑ
-0,32%
3.09
ΜΟΤΟ
-0,17%
2.88
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+0,38%
26.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+0,87%
36.94
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,42%
0.964
ΞΥΛΚ
+1,40%
0.289
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.318
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,76%
23.1
ΟΛΠ
-0,21%
23.9
ΟΛΥΜΠ
-1,13%
2.62
ΟΠΑΠ
+0,93%
16.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,15%
0.86
ΟΤΕ
-0,79%
13.87
ΟΤΟΕΛ
-0,15%
13.44
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.225
ΠΑΠ
-1,92%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,27%
3.747
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.4
ΠΛΑΘ
-0,38%
3.915
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,89%
1.14
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+8,17%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+0,66%
1.53
ΣΑΡ
+0,70%
11.46
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+3,88%
0.375
ΣΙΔΜΑ
-0,99%
2.01
ΣΠΕΙΣ
+0,82%
7.4
ΣΠΙ
+3,90%
0.746
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,67%
17.73
ΤΖΚΑ
-0,62%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,72%
1.69
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-5,96%
0.347
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
+1,13%
4.035
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Το Ράλι Ακρόπολις επέστρεψε στο πρόγραμμα του WRC

Η είδηση που εδώ και καιρό περίμεναν όλοι όσοι αγαπούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, επιβεβαιώθηκε. Το Ράλι Ακρόπολις είναι και πάλι αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος! Η FIA ανακοίνωσε κι επίσημα πως το Ράλι Ακρόπολις θα αντικαταστήσει το Ράλι Χιλής, το οποίο ήταν προγραμματισμένο για το τετραήμερο 9-12 Σεπτεμβρίου 2021.

Το «Ακρόπολις», λοιπόν, επέστρεψε στο καλεντάρι, έπειτα από τις συστηματικές και άοκνες προσπάθειες της Οργανωτικής Επιτροπής Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, την οποία δημιούργησε ο υφυπουργός αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης και πρόεδρός της είναι ο Τάκης Πουρναράκης.

Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Car and Driver, το μνημόνιο που είχε υπογραφεί ανάμεσα στην ελληνική Πολιτεία και την FIA προχωρά στο επόμενο βήμα του και πλέον ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις στο WRC από το 2013, όταν και διεξήχθη για τελευταία φορά στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της γενικής γραμματείας Αθλητισμού, «η επάνοδος του Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του κορυφαίου θεσμού αγώνων Ράλλυ αποτελεί γεγονός: Φέτος το Σεπτέμβριο η διεξαγωγή του».

Ο ιστορικός αγώνας, που από τα πρώτα του χρόνια, στις αρχές της δεκαετίας του 1950, κέρδισε δικαιωματικά μία θέση στο διεθνές σκηνικό του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έπειτα από μία οκταετία απουσίας από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC) επιστρέφει, έχοντας μάλιστα εξασφαλίσει την παρουσία του στο θεσμό για τη διετία 2021-2022.

Το νέο κεφάλαιο στην ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις θα γραφτεί στις 9-12 Σεπτεμβρίου 2021.

Η εξέλιξη αυτή αποτελεί την επισφράγιση πολύμηνων ενεργειών υπό την αιγίδα του Πρωθυπουργού, που συντονίστηκαν από τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, ο οποίος από την ανάληψη των καθηκόντων του είχε θέσει ως στόχο την επιστροφή της χώρας σε διεθνείς διοργανώσεις.

Η Ελλάδα πέτυχε να ανοίξει διάλογο με τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) και την εταιρεία διαχείρισης και προώθησης του WRC ήδη από την περασμένη άνοιξη, μεταξύ άλλων χάρις στην αποδεδειγμένα ορθή διαχείριση της πανδημίας, που σχολιάστηκε θετικά από όλα τα διεθνή Μέσα.

Καθοριστικότερο ρόλο, ωστόσο, έπαιξε η θερμή υποστήριξη από την πλευρά της Κυβέρνησης, η οποία, αξιολογώντας την ιστορική σημασία του αγώνα, τη συμβολή του στη θετική προβολή της χώρας στο εξωτερικό και τον επίσης θετικό οικονομικό του αντίκτυπο, υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με τον WRC Promoter, το Δεκέμβριο του 2020.

Για τη διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις έχει ήδη συσταθεί Οργανωτική Επιτροπή, με σημαντικές προσωπικότητες από το χώρο του αυτοκινήτου, η οποία εργάζεται πάνω στο σχεδιασμό και στην υλοποίησή του.

Λεπτομέρειες, όπως η πόλη που θα φιλοξενήσει τον αγώνα, θα ανακοινωθούν στο αμέσως προσεχές διάστημα.

Τα φώτα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού στρέφονται ξανά στην Ελλάδα

Το Ράλλυ Ακρόπολις του 2021 θα αποτελέσει τον 10ο γύρο του WRC, αντικαθιστώντας το Ράλλυ της Χιλής, του οποίου η διεξαγωγή κρίθηκε αμφίβολη, λόγω των συνεχιζόμενων επιπτώσεων της πανδημίας στη χώρα της Νοτίου Αμερικής.

Τα φώτα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού -και όχι μόνο- θα στραφούν και πάλι στην Ελλάδα, που δηλώνει έτοιμη απέναντι σε μια σπουδαία πρόκληση!».

Όπως δήλωσε ο Πρωθυπουργός της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης σε ξένα ΜΜΕ:

«Πριν από εβδομήντα χρόνια η Ακρόπολη αποτέλεσε το φόντο για έναν σπουδαίο αγώνα, που αργότερα καθιερώθηκε ως το “Ράλλυ των Θεών”. Ένας επικός αγώνας ράλλυ που ανέκαθεν έφερνε τα πληρώματα αντιμέτωπα με συνθήκες μοναδικές. Έπειτα από οκτώ χρόνια απουσίας, το Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει, και μάλιστα εν μέσω μιας χρονικής συγκυρίας που η Ελλάδα βρίσκει και πάλι το δρόμο της.

Κατά την τελευταία δεκαετία βρεθήκαμε στη δική μας “διαδρομή”, που περιείχε πολλές εναλλαγές. Πλέον, η Ελλάδα χαράζει το μέλλον της κάνοντας σημαντικά άλματα όσον αφορά την έρευνα, την τεχνολογία και τη βιωσιμότητα. Είμαστε περήφανοι που μπορούμε και πάλι να φιλοξενήσουμε διεθνούς απήχησης εκδηλώσεις, όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ».

Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, τόνισε:

«Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να μπορούμε να δηλώσουμε πως εκπληρώσαμε την υπόσχεση που δώσαμε στον ελληνικό λαό και στους εκατοντάδες χιλιάδες φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τα φώτα του παγκόσμιου motorsport και του αθλητισμού γενικότερα στρέφονται ξανά στην Ελλάδα. Στην αναγεννημένη και φωτεινή Ελλάδα, που ακτινοβολεί σε όλον τον κόσμο!

Η επάνοδος του Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι γεγονός. Από σήμερα κιόλας, ξεκινάμε την οργάνωση του κορυφαίου αγώνα του θεσμού! Του Ράλλυ Ακρόπολις, που είναι γραμμένο με χρυσά γράμματα στην ιστορία του motorsport. Η Ελλάδα είναι εδώ για να σας καλωσορίσει! Είναι παρούσα, εξωστρεφής και πρωταγωνιστεί σε όλους τους τομείς».

Ο Jean Todt, Πρόεδρος της FIA, επισήμανε: «Το Ράλλυ Ακρόπολις δε χρειάζεται συστάσεις. Πρόκειται για ένα θρυλικό γεγονός, όπου ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και η τεχνολογία συναντούν την ιστορία, στη “γη των Θεών”.

Ο αγώνας είναι γνωστός για ορισμένες από τις σκληρότερες ειδικές διαδρομές στον κόσμο και προσωπικά έχω κάποιες ιδιαίτερες αναμνήσεις, έχοντας αγωνιστεί ως συνοδηγός σε πέντε Ράλλυ Ακρόπολις, μεταξύ 1970 και 1981. Χαίρομαι για την επιστροφή του στο υψηλότερο επίπεδο και θα ήθελα να ευχαριστήσω την ελληνική Κυβέρνηση για την πολύτιμη υποστήριξη, όπως και τους διοργανωτές για την ισχυρή τους δέσμευση».

Ο Jona Siebel, Διευθύνων Σύμβουλος του WRC Promoter, καλωσόρισε: «Το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί ένα σπουδαίο κεφάλαιο στην ιστορία του WRC και εκτιμούμε την τεράστια δέσμευση της ελληνικής Κυβέρνησης να το επαναφέρει στον κορυφαίο θεσμό αγώνων ράλλυ. Καλώς ορίσατε! Είμαστε βέβαιοι πως ακόμα κι αν πρόκειται για ένα σύγχρονο Ράλλυ Ακρόπολις, αυτός ο αγώνας με την τόσο μεγάλη κληρονομιά θα φέρει και πάλι τους αγωνιζόμενους αντιμέτωπους με τις σκληρότερες συνθήκες».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!