Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Η Volkswagen κατάφερε να προσπεράσει τη Ferrari

Μετά από μια ολόκληρη τριετία με τις κορυφαίες αποδόσεις, η μετοχή της Ferrari φαίνεται να χάνει την αίγλη της στην χρηματιστηριακή αγορά της Ευρώπης αυτήν την περίοδο, με τη Volkswagen να την προσπερνά και φτάνει στις πρώτες θέσεις. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει κεντρίσει την προσοχή των επενδυτών από τις αρχές του 2021 με την παρουσίαση ενός φιλόδοξου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση και την παραγωγή μπαταριών. Συν τοις άλλοις, η Volkswagen κατέχει τις μάρκες αυτοκινήτων Porsche, Bugatti και Lamborghini, έχοντας κτίσει παρουσία και στην αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων.

Από την άλλη πλευρά, η Ferrari δεν έχει καταφέρει να παρουσιάσει ένα ξεκάθαρο σχέδιο για την πορεία της αυτοκινητοβιομηχανίας σε ένα αυστηρότερο ρυθμιστικό πλαίσιο σ΄ ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων. Η αβεβαιότητα εντάθηκε ακόμη περισσότερο μετά την αιφνίδια παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου, Λουί Καμιλέρι, πέρσι τον Δεκέμβριο.

Volkswagen – Ferrari: Πορείες αντίθετες

Από τις αρχές του έτους, η μετοχή της Ferrari έχει υποχωρήσει πάνω από 5%, ξεκινώντας από τα 187,60 ευρώ και υποχωρώντας χθες περίπου στα 178,05 ευρώ. Στο αντίποδα βρίσκεται η μετοχή της Volkswagen. Με αφετηρία τον Ιανουάριο έχει αναρριχηθεί από τα 148,80 δολάρια στα 241,15 δολάρια, με άνοδο πάνω από 60%. Δίχως αμφιβολία, η μετοχή της Volkswagen παρουσιάζει τις υψηλότερες επιδόσεις στον πανευρωπαϊκό δείκτη Stoxx 600 του κλάδου αυτοκινητοβιομηχανιών και εξαρτημάτων αυτοκινήτου. Η Ferrari κατέχει τις χαμηλότερες θέσεις αν και προπορεύονταν την προηγούμενη τριετία. Πέρσι, ειδικότερα, η μετοχή της ιστορικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είχε ενισχυθεί κατά το ένα πέμπτο, παρουσιάζοντας τις καλύτερες επιδόσεις στον δείκτη Stoxx 600 Automobiles & Parts.

Αναλυτές επισημαίνουν πως η μετοχή της Ferrari είναι σε αυτό το στάδιο πολύ ακριβή και δεν αντανακλά την αδύναμη προοπτική κερδοφορία της. Αμφιβολίες υπάρχουν για το εάν θα καταφέρει να επιτύχει τους στόχους κερδοφορίας για το 2022, διευρύνοντας το χάσμα με την εποχή της ηλεκτροκίνησης καθώς χρειάζονται μεγάλες επενδύσεις γι’ αυτήν τη μετάβαση.

Οι στόχοι της Volkswagen είναι άμεσοι. Η διοίκηση ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα πως πάνω από 450.000 ηλεκτρικά οχήματα VW θα είναι έτοιμα για παράδοση το 2021, ένας αριθμός υπερδιπλάσιος από το 2020. Μόνο στην Ευρώπη, έως το τέλος της δεκαετίας θα έχουν δημιουργηθεί έξι εργοστάσια παραγωγής μπαταριών, θέτοντας παράλληλα ως στόχο τη σημαντική επέκταση ενός δικτύου γρήγορης φόρτισης, παγκοσμίως και συνάπτοντας ήδη συνεργασίες με τη βρετανική BP, την ισπανική Iberdrola και την ιταλική Enel.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!