Γ.Δ.
1408.5 -0,01%
ACAG
-1,30%
5.3
BOCHGR
+4,02%
4.4
CENER
-2,30%
8.5
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
+0,33%
9.23
NOVAL
-0,61%
2.455
OPTIMA
0,00%
12.7
TITC
-2,65%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
-0,85%
0.466
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.71
ΑΛΜΥ
+0,61%
3.31
ΑΛΦΑ
-0,38%
1.4255
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
9.8
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.59
ΑΣΤΑΚ
-1,66%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
+7,17%
6.28
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
-0,95%
2.08
ΒΙΟ
-2,08%
5.17
ΒΙΟΚΑ
-1,75%
1.685
ΒΙΟΣΚ
-3,01%
1.45
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
-1,87%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-1,14%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,46%
17.48
ΔΑΑ
-0,10%
7.812
ΔΑΙΟΣ
+4,57%
3.66
ΔΕΗ
+1,09%
12.05
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.585
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,01%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-2,82%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.86
ΕΚΤΕΡ
-1,64%
1.44
ΕΛΒΕ
-0,41%
4.8
ΕΛΙΝ
0,00%
2.02
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,59%
1.72
ΕΛΠΕ
+1,18%
6.88
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+1,72%
1.774
ΕΛΧΑ
-1,38%
1.72
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,77%
1.11
ΕΤΕ
+0,53%
7.63
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.81
ΕΥΡΩΒ
-0,18%
1.988
ΕΧΑΕ
+0,81%
4.36
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
+2,95%
0.314
ΙΛΥΔΑ
+0,30%
1.7
ΙΝΚΑΤ
+0,83%
4.87
ΙΝΛΙΦ
-0,69%
4.32
ΙΝΛΟΤ
-5,72%
0.939
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.93
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+2,39%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-1,09%
2.71
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
0,00%
1.3
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-3,63%
1.46
ΚΟΡΔΕ
+2,71%
0.417
ΚΟΥΑΛ
+0,95%
1.062
ΚΟΥΕΣ
+0,35%
5.66
ΚΡΙ
-0,70%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.936
ΛΑΒΙ
-2,00%
0.735
ΛΑΜΔΑ
-1,92%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
-4,00%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
-1,44%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.14
ΜΕΡΚΟ
+6,00%
42.4
ΜΙΓ
-0,47%
3.21
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,82%
19.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.76
ΜΟΤΟ
-2,81%
2.59
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-0,99%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,31%
32.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
-1,76%
0.892
ΞΥΛΚ
-1,50%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
+2,50%
28.7
ΟΛΥΜΠ
-2,11%
2.32
ΟΠΑΠ
0,00%
15.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,50%
0.804
ΟΤΕ
-0,92%
15.16
ΟΤΟΕΛ
+0,54%
11.16
ΠΑΙΡ
-3,45%
0.98
ΠΑΠ
-0,85%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,05%
3.732
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.98
ΠΛΑΘ
+0,27%
3.695
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
-0,76%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.64
ΣΑΡ
+0,18%
11.02
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,59%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-5,35%
1.505
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.96
ΣΠΙ
-0,71%
0.556
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.72
ΤΖΚΑ
-0,36%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,75%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-4,76%
0.2
ΦΡΛΚ
+1,92%
3.72
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Η Audi παρουσιάζει το πολυτελές sportback A6 e-tron concept στη Σαγκάη

Η Audi έχει εξαγγείλει μία «ηλεκτρική επανάσταση», την οποία θα παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, που μόλις άνοιξε τις πύλες της. Στο περίπτερό της θα αποκαλύψει το Audi A6 e-tron concept. Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές sportback, πρόδρομος μιας καινοτόμου γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραγωγής.

Το Audi A6, ως μοντέλο, έχει ένδοξη ιστορία στη γκάμα της μάρκας. Από το 1968 που λανσαρίστηκε, έως και το 1994, ήταν γνωστό ως Audi 100. Αρχικά το sedan, στη συνέχεια το Avant σε wagon αμάξωμα, στη συνέχεια το περιπετειώδες all road, με το sportback, το οποίο παρουσιάστηκε ως το A7, να ολοκληρώνει τη γκάμα. Μία πλήρως υβριδική έκδοση που κυκλοφόρησε το 2011, ήταν προάγγελος για το τρέχον Audi A6 TFSI e, που έκανε το ντεμπούτο του το 2019, με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα και μια ηλεκτρική αυτονομία έως και 91 χιλιόμετρα (WLTP).

Σε αντίθεση με το τελευταίο, το concept του Audi A6 e-tron που εκτίθεται στη Σαγκάη βασίζεται αποκλειστικά στην ηλεκτρική ενέργεια, με βάση τη μελλοντική πλατφόρμα PPE που αναπτύχθηκε υπό την ηγεσία της Audi. Ταυτόχρονα, αντιπροσωπεύει επίσης μια εντελώς νέα σχεδιαστική προσέγγιση. Το αμάξωμα έχει μήκος 4,96 μέτρα, πλάτος 1,96 μέτρα και ύψος 1,44 μέτρα. Το εξωτερικό δίνει μία σαφή ιδέα για τα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής της Audi και παρέχει ξεκάθαρες ενδείξεις για το πόσο δυναμική και κομψή θα είναι η ηλεκτροκίνητη κατηγορία πολυτελείας, από τη μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια. Το Α6 πάντα διακρινόταν για την αεροδυναμική του. Το Audi A6 e-tron concept, με αεροδυναμικό συντελεστή Cd μόλις 0,22, προϊδεάζει δυναμικά τόσο για τον προσανατολισμό του μοντέλου σε θέματα επιδόσεων όσο και για τον υψηλό βαθμό ενεργειακής απόδοσης.

Έχει αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων και επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα. Δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 350 kW (476 ίπποι) και ροπή 800 Nm, σε συνδυασμό με τεχνολογία 800 Volt που επιτρέπει φόρτιση με έως και 270 kW, επιτρέπουν ανεφοδιασμό με ενέργεια σε μόνο 10 λεπτά για τη φόρτιση μιας άδειας μπαταρίας με ενέργεια για αυτονομία πάνω των 300 χιλιομέτρων, ενώ σε λιγότερο από 25 λεπτά, η 100 kWh μπαταρία του Audi A6 e-tron μπορεί να φορτιστεί από το 5% στο 80% της χωρητικότητάς της.

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!