Γ.Δ.
1273.48 +0,25%
ACAG
-1,56%
6.3
CENER
+0,29%
6.94
CNLCAP
+2,80%
7.35
DIMAND
+0,92%
11
OPTIMA
+1,17%
7.75
TITC
+0,51%
19.88
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
+3,06%
1.618
ΑΒΕ
+0,39%
0.512
ΑΔΜΗΕ
+2,51%
2.25
ΑΚΡΙΤ
+29,73%
1.2
ΑΛΜΥ
+1,53%
2.66
ΑΛΦΑ
-0,79%
1.498
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΝΕΚ
0,00%
0.274
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+1,22%
11.6
ΑΣΚΟ
0,00%
2.32
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+0,78%
6.45
ΑΤΤ
-1,31%
10.58
ΑΤΤΙΚΑ
+1,95%
2.62
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,37%
5.36
ΒΙΟΚΑ
+0,35%
2.84
ΒΙΟΣΚ
+3,20%
1.13
ΒΙΟΤ
+6,67%
0.224
ΒΙΣ
-9,94%
0.29
ΒΟΣΥΣ
+3,42%
2.42
ΓΕΒΚΑ
+2,95%
1.745
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,85%
13.2
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
+0,85%
10.73
ΔΟΜΙΚ
-0,28%
3.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,66%
0.329
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.12
ΕΕΕ
+0,97%
26.05
ΕΚΤΕΡ
+8,16%
4.11
ΕΛΒΕ
+0,40%
5
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.56
ΕΛΙΝ
-1,29%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,68%
2.205
ΕΛΠΕ
+4,30%
7.77
ΕΛΣΤΡ
+1,02%
2.98
ΕΛΤΟΝ
+1,40%
2.18
ΕΛΧΑ
-0,32%
1.874
ΕΝΤΕΡ
0,00%
6.5
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.103
ΕΠΣΙΛ
-0,52%
9.5
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.05
ΕΤΕ
+1,64%
6.2
ΕΥΑΠΣ
+0,62%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,32%
6.2
ΕΥΡΩΒ
-1,21%
1.63
ΕΧΑΕ
0,00%
5.47
ΙΑΤΡ
+2,54%
1.82
ΙΚΤΙΝ
+3,31%
0.4685
ΙΛΥΔΑ
+1,13%
1.345
ΙΝΚΑΤ
+3,16%
3.76
ΙΝΛΙΦ
+3,44%
4.51
ΙΝΛΟΤ
+7,29%
1.03
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,79%
6.35
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.37
ΙΝΤΚΑ
+6,83%
3.05
ΚΑΜΠ
0,00%
2.36
ΚΑΡΕΛ
0,00%
310
ΚΕΚΡ
+2,20%
1.86
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+6,52%
1.47
ΚΟΡΔΕ
+3,58%
0.578
ΚΟΥΑΛ
+2,78%
0.592
ΚΟΥΕΣ
+1,23%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,42%
9.44
ΚΤΗΛΑ
-4,74%
1.81
ΚΥΡΙΟ
+4,85%
1.08
ΛΑΒΙ
-0,83%
0.714
ΛΑΜΔΑ
-1,44%
6.83
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.324
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.17
ΛΟΥΛΗ
+1,12%
2.71
ΜΑΘΙΟ
+0,88%
1.15
ΜΕΒΑ
+2,15%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.35
ΜΕΡΚΟ
-0,85%
46.4
ΜΙΓ
+3,94%
5.28
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,49%
24.36
ΜΟΝΤΑ
+1,10%
1.84
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
+0,81%
0.625
ΜΠΕΛΑ
-1,30%
24.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.06
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.905
ΜΠΤΚ
0,00%
0.53
ΜΥΤΙΛ
-0,33%
36.26
ΝΑΚΑΣ
+6,08%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
1.02
ΞΥΛΚ
+8,36%
0.376
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,87%
23.2
ΟΛΠ
-0,42%
23.7
ΟΛΥΜΠ
+2,78%
2.59
ΟΠΑΠ
-2,67%
14.57
ΟΤΕ
+0,23%
13.07
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.52
ΠΑΙΡ
+1,32%
1.15
ΠΑΠ
-0,44%
2.24
ΠΕΙΡ
+0,38%
3.146
ΠΕΤΡΟ
-0,22%
8.92
ΠΛΑΘ
+1,70%
4.18
ΠΛΑΚΡ
+1,91%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.39
ΠΡΕΜΙΑ
+1,17%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,93%
4.33
ΡΕΒΟΙΛ
-0,26%
1.905
ΣΑΡ
-1,13%
7.85
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
-6,90%
0.027
ΣΕΝΤΡ
+1,36%
0.372
ΣΙΔΜΑ
+1,76%
2.31
ΣΠΕΙΣ
+5,56%
6.84
ΣΠΙ
+0,33%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.198
ΤΕΝΕΡΓ
-0,89%
15.62
ΤΖΚΑ
+1,08%
1.87
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,34%
1.784
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
-0,52%
0.384
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0685
ΦΡΛΚ
+0,37%
4.125
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.645

Η Audi παρουσιάζει το πολυτελές sportback A6 e-tron concept στη Σαγκάη

Η Audi έχει εξαγγείλει μία «ηλεκτρική επανάσταση», την οποία θα παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, που μόλις άνοιξε τις πύλες της. Στο περίπτερό της θα αποκαλύψει το Audi A6 e-tron concept. Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές sportback, πρόδρομος μιας καινοτόμου γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραγωγής.

Το Audi A6, ως μοντέλο, έχει ένδοξη ιστορία στη γκάμα της μάρκας. Από το 1968 που λανσαρίστηκε, έως και το 1994, ήταν γνωστό ως Audi 100. Αρχικά το sedan, στη συνέχεια το Avant σε wagon αμάξωμα, στη συνέχεια το περιπετειώδες all road, με το sportback, το οποίο παρουσιάστηκε ως το A7, να ολοκληρώνει τη γκάμα. Μία πλήρως υβριδική έκδοση που κυκλοφόρησε το 2011, ήταν προάγγελος για το τρέχον Audi A6 TFSI e, που έκανε το ντεμπούτο του το 2019, με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα και μια ηλεκτρική αυτονομία έως και 91 χιλιόμετρα (WLTP).

Σε αντίθεση με το τελευταίο, το concept του Audi A6 e-tron που εκτίθεται στη Σαγκάη βασίζεται αποκλειστικά στην ηλεκτρική ενέργεια, με βάση τη μελλοντική πλατφόρμα PPE που αναπτύχθηκε υπό την ηγεσία της Audi. Ταυτόχρονα, αντιπροσωπεύει επίσης μια εντελώς νέα σχεδιαστική προσέγγιση. Το αμάξωμα έχει μήκος 4,96 μέτρα, πλάτος 1,96 μέτρα και ύψος 1,44 μέτρα. Το εξωτερικό δίνει μία σαφή ιδέα για τα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής της Audi και παρέχει ξεκάθαρες ενδείξεις για το πόσο δυναμική και κομψή θα είναι η ηλεκτροκίνητη κατηγορία πολυτελείας, από τη μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια. Το Α6 πάντα διακρινόταν για την αεροδυναμική του. Το Audi A6 e-tron concept, με αεροδυναμικό συντελεστή Cd μόλις 0,22, προϊδεάζει δυναμικά τόσο για τον προσανατολισμό του μοντέλου σε θέματα επιδόσεων όσο και για τον υψηλό βαθμό ενεργειακής απόδοσης.

Έχει αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων και επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα. Δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 350 kW (476 ίπποι) και ροπή 800 Nm, σε συνδυασμό με τεχνολογία 800 Volt που επιτρέπει φόρτιση με έως και 270 kW, επιτρέπουν ανεφοδιασμό με ενέργεια σε μόνο 10 λεπτά για τη φόρτιση μιας άδειας μπαταρίας με ενέργεια για αυτονομία πάνω των 300 χιλιομέτρων, ενώ σε λιγότερο από 25 λεπτά, η 100 kWh μπαταρία του Audi A6 e-tron μπορεί να φορτιστεί από το 5% στο 80% της χωρητικότητάς της.

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!