Γ.Δ.
1426.2 +0,27%
ACAG
+1,02%
5.95
CENER
+0,43%
9.24
CNLCAP
0,00%
7.5
DIMAND
-1,10%
8.09
NOVAL
+0,35%
2.7095
OPTIMA
+2,02%
12.1
TITC
-2,50%
29.25
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-0,55%
1.448
ΑΒΕ
-0,87%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-7,56%
0.795
ΑΛΜΥ
0,00%
2.75
ΑΛΦΑ
-0,26%
1.544
ΑΝΔΡΟ
-0,61%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,06%
11.25
ΑΣΚΟ
+3,70%
2.8
ΑΣΤΑΚ
-2,08%
6.58
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,72%
8.44
ΑΤΤ
0,00%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,88%
2.29
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,35%
5.85
ΒΙΟΚΑ
-2,09%
2.34
ΒΙΟΣΚ
-1,17%
1.265
ΒΙΟΤ
-9,38%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-1,75%
1.4
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,46%
16.64
ΔΑΑ
+0,60%
8.03
ΔΑΙΟΣ
-2,76%
3.52
ΔΕΗ
-0,18%
10.94
ΔΟΜΙΚ
-1,75%
3.93
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,61%
0.327
ΕΒΡΟΦ
-2,04%
1.44
ΕΕΕ
0,00%
31.62
ΕΚΤΕΡ
+0,72%
4.22
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
-3,43%
2.25
ΕΛΛ
+0,74%
13.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,02%
2.52
ΕΛΠΕ
+0,55%
8.185
ΕΛΣΤΡ
-1,84%
2.13
ΕΛΤΟΝ
+0,48%
1.688
ΕΛΧΑ
-0,98%
1.828
ΕΝΤΕΡ
-0,38%
7.87
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.126
ΕΠΣΙΛ
+0,67%
12.08
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.28
ΕΤΕ
+1,14%
8.192
ΕΥΑΠΣ
+1,31%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,53%
5.67
ΕΥΡΩΒ
+1,61%
2.087
ΕΧΑΕ
+0,60%
5.07
ΙΑΤΡ
-1,30%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+0,14%
0.3495
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.65
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.08
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-0,55%
1.09
ΙΝΤΕΚ
-0,70%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,42%
4.78
ΙΝΤΕΤ
-0,42%
1.19
ΙΝΤΚΑ
-0,46%
3.275
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
332
ΚΕΚΡ
+1,15%
1.315
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,93%
1.605
ΚΟΡΔΕ
-0,83%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-5,28%
1.076
ΚΟΥΕΣ
+0,57%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,94%
10.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
-7,33%
1.075
ΛΑΒΙ
-1,83%
0.86
ΛΑΜΔΑ
-0,30%
6.68
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
+1,11%
0.91
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
-5,48%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
+0,73%
2.77
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.92
ΜΕΒΑ
-1,27%
3.89
ΜΕΝΤΙ
+2,50%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.6
ΜΙΓ
+0,82%
3.7
ΜΙΝ
+2,23%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+3,65%
25.58
ΜΟΝΤΑ
+5,43%
3.69
ΜΟΤΟ
-1,73%
2.84
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,68%
26.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,30%
3.39
ΜΠΡΙΚ
-1,06%
1.87
ΜΠΤΚ
-9,38%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-1,01%
35.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+0,86%
0.936
ΞΥΛΚ
-1,13%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.565
ΟΛΘ
0,00%
21.5
ΟΛΠ
+2,39%
25.7
ΟΛΥΜΠ
-0,41%
2.4
ΟΠΑΠ
-0,20%
14.72
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.92
ΟΤΕ
-0,30%
13.46
ΟΤΟΕΛ
-1,53%
11.58
ΠΑΙΡ
0,00%
1.095
ΠΑΠ
-0,82%
2.43
ΠΕΙΡ
-0,06%
3.563
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
8.08
ΠΛΑΘ
+0,64%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
-0,18%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,21%
4.62
ΡΕΒΟΙΛ
-2,50%
1.56
ΣΑΡ
+1,27%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-2,95%
0.329
ΣΙΔΜΑ
-4,44%
1.72
ΣΠΕΙΣ
+0,30%
6.7
ΣΠΙ
+0,31%
0.638
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+1,59%
19.18
ΤΖΚΑ
-1,75%
1.405
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,76%
1.67
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
+2,61%
0.236
ΦΡΛΚ
-2,41%
3.85
ΧΑΙΔΕ
-3,25%
0.595

Οι πωλήσεις της Gucci εκτοξεύονται όσο μειώνονται τα μέτρα κατά της COVID-19

Οι πωλήσεις luxury προϊόντων εκτοξεύονται ξανά καθώς οι εμβολιασμοί προοδεύουν και τα καταστήματα ξανανοίγουν, παρόλο που τα νέα lockdown σε μεγάλο μέρος της Ευρώπης παρακωλύουν την ανάκαμψη και τα διεθνή ταξίδια εξακολουθούν να βρίσκονται σε πάγο.

Παρά τις απαγορεύσεις λόγω της COVID-19, ο όμιλος πολυτελείας Kering ανέφερε πωλήσεις πρώτου τριμήνου υψηλότερες από ότι πριν το πανδημικό πλήγμα, όταν η μεγαλύτερη μάρκα του Gucci απολάμβανε ισχυρή ανάκαμψη και οι αγοραστές στην Κίνα και τις ΗΠΑ αγόραζαν ελεύθερα.

Ειδικότερα, οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου Kering αυξήθηκαν και η Gucci, που αντιπροσωπεύει το 80% των κερδών της Kering, σημείωσε έσοδα κατά 24,6%, ξεπερνώντας την πρόβλεψη των αναλυτών για αύξηση 19%.

Για την Kering, τα αποτελέσματα ενδέχεται να αρχίσουν να καθησυχάζουν τους επενδυτές που σκέφτονται πως τα εμπορικά της σήματα, τα οποία, -εκτός από τη Gucci- περιλαμβάνουν και τις luxury μάρκες Yves Saint Laurent, Bottega Veneta και Balenciaga, χάνουν μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές από την έναρξη της πανδημίας.

Τονίζεται πως, οι μετοχές στον όμιλο έχουν αυξηθεί μόλις 4 τοις εκατό από τον Ιανουάριο του 2020, ενώ οι μετοχές των ανταγωνιστών LVMH και Hermès έχουν αυξηθεί περίπου 50 τοις εκατό, καθώς η ζήτηση για τα είδη μόδας και δέρματος έχει επανέλθει μετά την άμβλυνση των περιορισμών.

Η μετοχή Kering σήμερα εμπορεύεται με έκπτωση περίπου 20 τοις εκατό για τους ανταγωνιστές.

Η απουσία Κινέζων τουριστών έριξε κατακόρυφα τις πωλήσεις στην ΕΕ

Ο όμιλος τονίζει πως απουσία στην Ευρώπη κινέζων τουριστών, οι οποίοι είναι συνήθως πρόθυμοι καταναλωτές της Gucci, έχει μειώσει τις πωλήσεις, όπως και η απόφαση να μειωθούν τα προϊόντα που πωλούνται μέσω πολυκαταστημάτων και ανεξάρτητων λιανοπωλητών. Χωρίς τουρίστες στο Παρίσι και το Μιλάνο, ο Όμιλος Kering προσπάθησε να προσελκύσει περισσότερους ντόπιους καταναλωτές.

«Οι μεγαλύτερες μάρκες μας είχαν ανταπόκριση σε ντόπιους πελάτες αλλά για κάποιες από αυτές αυτό δεν ήταν αρκετό για να αντισταθμίσει την απουσία τουριστών», ανέφερε ο γενικός οικονομικός διευθυντής Ζαν-Μαρκ Ντουπλέ.

Όσον αφορά τη Gucci, σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, η εταιρεία ελπίζει πως θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί την επέτειο των 100 χρόνων της για να προσελκύσει τους θαυμαστές της με εκδηλώσεις και νέες συλλογές, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας συλλογής που παρουσιάστηκε στο διαδίκτυο την προηγούμενη βδομάδα, όπου τα σχέδια της Gucci ενώθηκαν με λογότυπα της Balenciaga και ενός ακόμη brand του Ομίλου Kering.

Η παράσταση έχει 205 εκατομμύρια προβολές στο διαδίκτυο, δήλωσε ο Επικεφαλής Οικονομικών της Kering, Ζαν-Μαρκ Ντουπλέ, σε δημοσιογράφους, επιβεβαιώνοντας την ανανέωση της μάρκας.

Ο επικεφαλής οικονομικών ανέφερε ότι ο Όμιλος Kering σχεδιάζει να επενδύσει στην ανάκαμψη της Gucci αυτό το έτος, αν και «θα παραμείνει πειθαρχημένος στο κόστος».

Τα lockdown επηρέασαν τις πωλήσεις 

Για το σύνολο του ομίλου, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 83% στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και κατά 46% στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τους τρεις πρώτους μήνες, έως δηλαδή και τον Μάρτιο .

Στη Δυτική Ευρώπη, ωστόσο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 34%. Ο Ντουπλέ ανέφερε ότι το χτύπημα ήταν πιο έντονο σε κάποιες χώρες, οι οποίες ήταν από αυστηρό αποκλεισμό, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο. Μάλιστα, περισσότερα από τα μισά Ευρωπαϊκά καταστήματα της Kering έκλεισαν το πρώτο τρίμηνο, και ο αριθμός αυτός αυξήθηκε στις αρχές Απριλίου λόγω νέων lockdown σε Γαλλία και Ιταλία, πρόσθεσε.

Κάποιες από τις άλλες ετικέτες του εδρεύοντος στο Παρίσι ομίλου λειτούργησαν επίσης καλά, όπως η Bottega Veneta, την οποία η Kering προσπαθεί να αναζωογονήσει υπό νέο σχεδιαστή έπειτα από αρκετά χρόνια παραπαίουσας πώλησης.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε επίσης έντονα -με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις να αντιστοιχούν πλέον στο 14% του συνόλου- καθώς οι πολυτελείς αγοραστές γίνονται πιο άνετοι στην αγορά αγαθών εξ αποστάσεως.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!