Γ.Δ.
1374.9 +0,69%
ACAG
+0,32%
6.32
CENER
-0,14%
6.97
CNLCAP
-0,73%
6.8
DIMAND
+0,21%
9.74
OPTIMA
-0,10%
9.97
TITC
+0,96%
26.3
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
+2,66%
1.39
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
+1,37%
2.225
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.905
ΑΛΜΥ
0,00%
2.525
ΑΛΦΑ
+1,17%
1.5535
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.82
ΑΡΑΙΓ
+2,09%
11.7
ΑΣΚΟ
+0,39%
2.59
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,27%
7.38
ΑΤΤ
+0,46%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.27
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.28
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.15
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.176
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,03%
15.7
ΔΑΑ
+0,02%
8.23
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,28%
11.07
ΔΟΜΙΚ
+1,30%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,78%
0.344
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.47
ΕΕΕ
+0,36%
28.06
ΕΚΤΕΡ
+0,77%
3.935
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+2,17%
2.35
ΕΛΛ
-5,00%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,40%
2.53
ΕΛΠΕ
+0,49%
8.165
ΕΛΣΤΡ
+4,20%
2.48
ΕΛΤΟΝ
+1,73%
1.88
ΕΛΧΑ
+0,55%
1.822
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.15
ΕΣΥΜΒ
+1,24%
1.22
ΕΤΕ
+0,51%
7.084
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,54%
5.57
ΕΥΡΩΒ
+0,58%
1.8125
ΕΧΑΕ
+1,43%
4.97
ΙΑΤΡ
+1,89%
1.62
ΙΚΤΙΝ
+1,25%
0.446
ΙΛΥΔΑ
-1,02%
1.46
ΙΝΚΑΤ
+0,10%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,85%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.046
ΙΝΤΕΚ
+0,49%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
+1,88%
3.26
ΚΑΜΠ
0,00%
2.58
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+3,36%
1.54
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
+2,65%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.53
ΚΟΥΑΛ
+5,12%
1.272
ΚΟΥΕΣ
+0,97%
5.22
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,79%
11.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.38
ΛΑΒΙ
+1,14%
0.798
ΛΑΜΔΑ
+0,94%
6.44
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.98
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.125
ΜΕΒΑ
0,00%
3.82
ΜΕΝΤΙ
+2,07%
2.96
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
0,00%
3.81
ΜΙΝ
0,00%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,31%
26.18
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
+1,40%
2.9
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+1,47%
26.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,30%
3.32
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+1,01%
35.98
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,20%
0.98
ΞΥΛΚ
+0,35%
0.285
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.318
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.5
ΟΛΠ
0,00%
24
ΟΛΥΜΠ
+1,92%
2.65
ΟΠΑΠ
+0,81%
16.22
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,56%
0.894
ΟΤΕ
+0,36%
13.98
ΟΤΟΕΛ
0,00%
13.18
ΠΑΙΡ
0,00%
1.24
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
+1,15%
3.779
ΠΕΤΡΟ
+0,72%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,52%
3.9
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.126
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,76%
3.99
ΡΕΒΟΙΛ
-0,64%
1.555
ΣΑΡ
+1,06%
11.42
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,82%
0.367
ΣΙΔΜΑ
+1,50%
2.03
ΣΠΕΙΣ
+2,00%
7.14
ΣΠΙ
+1,70%
0.718
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,38%
17.64
ΤΖΚΑ
0,00%
1.615
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.674
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.348
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
+1,52%
4.01
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

H Volkswagen αποκάλυψε το σπορ ID.4 GTX

Παρουσιάστηκε σήμερα στο Βερολίνο το ολοκαίνουριο Volkswagen ID.4 GTX. Πρόκειται για ένα σπορ ηλεκτρικό μοντέλο και τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας ID., φιλοδοξώντας να συνεχίσει στην ηλεκτρική εποχή, την ένδοξη παρουσία των GTI και GTE.

Με τη δημιουργία της σειράς μοντέλων GTX, η μάρκα προσθέτει ευφυή, σπορ χαρακτήρα στην ηλεκτροκίνηση. Στα δύο γράμματα GT, που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στην αυτοκίνηση και έχουν ταυτιστεί με την οδηγική απόλαυση, η προσθήκη του “X”, δημιουργεί τη γέφυρα με την αυτοκίνηση του μέλλοντος.

Το ID.4 GTX διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν στον μπροστινό άξονα και έναν στον πίσω, οι οποίοι συνδυαστικά παρέχουν μέγιστη ισχύ 220 kW (299 ίππων), προσδίδοντας ταυτόχρονα στο όχημα χαρακτηριστικά ηλεκτρικής τετρακίνησης, με τη χρήση ενός κιβωτίου ταχυτήτων μίας σχέσης. Σε αντίθεση με ένα συμβατικό σύστημα τετρακίνησης, δεν υπάρχει μηχανικός σύνδεσμος μεταξύ των αξόνων, γι’ αυτό δεν υπάρχει κεντρική σήραγγα στο εσωτερικό του οχήματος, κάτι που συμβάλλει σε πολύ μεγάλους εσωτερικούς χώρους για τους επιβάτες.

Το αυτοκίνητο επιταχύνει από την στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες είναι συμπαγείς και ελαφριοί. Ο πίσω άξονας είναι εξοπλισμένος με ένα σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM) με ισχύ 150 kW (204 ίππων) και υψηλό βαθμό απόδοσης, ενώ αυτός του μπροστινού άξονα είναι ασύγχρονος (ASM).

Η «έξυπνη» τετρακίνηση

Η τετρακίνηση του ID.4 GTX βασίζεται σε ένα έξυπνο σύστημα ελέγχου. Καθορίζει πώς κατανέμεται η διαθέσιμη ροπή κίνησης στους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για να επιτύχει την ιδανική ισορροπία απόδοσης, δυναμικής και σταθερότητας οδήγησης. Διαθέτει ευφυή ανάκτηση ενέργειας φρένων. Ο οδηγός χρησιμοποιεί τον επιλογέα ταχυτήτων για να αποφασίσει εάν το ID.4 GTX θα πρέπει να ρολάρει ελεύθερα ή να ανακτά ενέργεια μόλις σηκώσει το πόδι του από το φρένο.

Εάν η θέση D (Drive) είναι ενεργοποιημένη, το αυτοκίνητο θα ρολάρει στις περισσότερες περιπτώσεις, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες περιστρέφονται με σχεδόν μηδενικό φορτίο. Στη θέση Β (φρένο), οι κινητήρες λειτουργούν ως γεννήτριες, τροφοδοτώντας ξανά την μπαταρία. Η μπαταρία ιόντων λιθίου, καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας 77 kWh, ζυγίζει 486 κιλά και επιτυγχάνει αυτονομία έως και 480 χιλιομέτρων (WLTP). Βρίσκεται ανάμεσα στους άξονες κάτω από το θάλαμο επιβατών, χαμηλώνει το κέντρο βάρους και εξασφαλίζει ίση κατανομή των φορτίων. Με την ισχυρή πρόσφυση και την απόσταση των 17 εκατοστών από το έδαφος, το ηλεκτρικό SUV της Volkswagen αισθάνεται στο σπίτι του και εκτός δρόμου.

Το 4,48 μέτρων ID.4 GTX έχει συντελεστής οπισθέλκουσας 0,29. Εξωτερικά εντυπωσιάζει με τις σπορ γραμμές και τα ιδιαίτερα χρώματα που χρησιμοποιούνται για να τονίσουν τον avant-guard χαρακτήρα του, ενώ διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό προβολείς LED matrix. Αντίστοιχης τεχνολογίας είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ τόσο αυτά εμπρός όσο και τα πίσω, συνδέονται από φωτιζόμενες μπάρες που στο σκοτάδι δημιουργούν ιδιαίτερες LED φωτιστικές υπογραφές.

Άνεση στο εσωτερικό 

Στο εσωτερικό οδηγός και επιβάτες θα έχουν στη διάθεσή τους μεγάλους χώρους. Ο οδηγός έχει πέντε προφίλ οδήγησης στη διάθεσή του. Το κινητήριο σύστημα δίνει έμφαση στη σπορ φύση του ID.4 GTX, με τον οδηγό να επεμβαίνει στον τρόπο με τον οποίο οι ηλεκτρικοί κινητήρες, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (προαιρετικά) και το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνονται μέσω των προφίλ Eco, Comfort, Sport, Individual και Traction.

Το ID.4 GTX θα κάνει την εμφάνισή του στους ευρωπαϊκούς δρόμους το ερχόμενο καλοκαίρι.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!