Γ.Δ.
1376.33 -0,34%
ACAG
-0,94%
6.31
CENER
+1,30%
7.03
CNLCAP
0,00%
6.75
DIMAND
-0,21%
9.69
OPTIMA
-0,30%
9.97
TITC
-0,38%
26.3
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
-0,86%
1.378
ΑΒΕ
+3,09%
0.5
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.19
ΑΚΡΙΤ
+4,97%
0.95
ΑΛΜΥ
+0,78%
2.59
ΑΛΦΑ
-0,87%
1.5365
ΑΝΔΡΟ
+0,59%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,68%
11.69
ΑΣΚΟ
-2,67%
2.55
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,54%
7.48
ΑΤΤ
0,00%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.29
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,56%
5.3
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
+0,43%
1.16
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
-0,83%
2.38
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,25%
16.02
ΔΑΑ
-0,95%
8.142
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,01%
11.02
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+2,58%
1.59
ΕΕΕ
+0,14%
28.34
ΕΚΤΕΡ
+1,37%
4.065
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
0,00%
2.34
ΕΛΛ
0,00%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,79%
2.565
ΕΛΠΕ
-0,49%
8.15
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.39
ΕΛΤΟΝ
+1,08%
1.88
ΕΛΧΑ
-1,09%
1.81
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,47%
9.65
ΕΣΥΜΒ
-0,41%
1.2
ΕΤΕ
-1,19%
6.99
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-0,54%
5.55
ΕΥΡΩΒ
-1,37%
1.8055
ΕΧΑΕ
-0,10%
4.955
ΙΑΤΡ
+0,95%
1.595
ΙΚΤΙΝ
+1,59%
0.447
ΙΛΥΔΑ
+2,32%
1.545
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
4.97
ΙΝΛΙΦ
+0,64%
4.72
ΙΝΛΟΤ
-1,11%
1.068
ΙΝΤΕΚ
-1,31%
6.02
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.2
ΙΝΤΚΑ
-0,31%
3.25
ΚΑΜΠ
+9,76%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+1,27%
1.6
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-0,65%
1.525
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.518
ΚΟΥΑΛ
+2,70%
1.294
ΚΟΥΕΣ
+0,96%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,08%
1.38
ΛΑΒΙ
-2,22%
0.792
ΛΑΜΔΑ
+0,45%
6.64
ΛΑΜΨΑ
0,00%
31.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,46%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-3,21%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.81
ΜΕΝΤΙ
-0,34%
2.93
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-0,78%
3.84
ΜΙΝ
0,00%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.12
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
+0,69%
2.905
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+0,75%
26.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,30%
3.32
ΜΠΡΙΚ
-0,52%
1.91
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+0,22%
36.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
-1,25%
0.948
ΞΥΛΚ
-0,35%
0.284
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.318
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,88%
22.9
ΟΛΠ
0,00%
23.95
ΟΛΥΜΠ
-0,75%
2.63
ΟΠΑΠ
+0,43%
16.22
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,15%
0.86
ΟΤΕ
-1,14%
13.82
ΟΤΟΕΛ
-1,04%
13.32
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.225
ΠΑΠ
-1,15%
2.57
ΠΕΙΡ
-0,77%
3.728
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.44
ΠΛΑΘ
-0,76%
3.9
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,53%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+3,96%
4.2
ΡΕΒΟΙΛ
+0,66%
1.53
ΣΑΡ
+0,88%
11.48
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,55%
0.363
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.03
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.34
ΣΠΙ
+0,28%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,56%
17.75
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,19%
1.698
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-5,15%
0.35
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
-0,88%
3.955
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Dior: Η χρυσή μετοχή που ανέβηκε 321% την τελευταία πενταετία

Την αύξηση της αξίας της μετοχής της ως και 321% έχει δει η Christian Dior SE, που ανήκει από το 2017 στην LVMH του Μπερνάρ Αρνό, την τελευταία πενταετία, ακόμη και εν μέσω πανδημίας. Μάλιστα, το ίδιο διάστημα η συνολική απόδοση προς τους μετόχους έφτασε το 382% και εντός του τελευταίου έτους το 78%, ενώ οι μέτοχοι έχουν δει τα κέρδη τους να αυξάνονται κατά 35% το διάστημα Φεβρουαρίου-Μαϊου. Κερδισμένοι είναι όσοι ειδικεύονται στις μακροχρόνιες επενδύσεις.

Ο οίκος μόδας -ηλικίας 74 ετών- θεωρείται εξπέρ στο λεγόμενο brand heritage (τη διαχείριση της ιστορίας του brand name του), ενώ έχει καταφέρει να τα πάει εξαιρετικά καλά στην αγορά της Κίνας. Η τελευταία όχι μόνο έχει καταφέρει να στηρίξει τα luxury brands έχει μέσω πανδημίας, αλλά θεωρείται πως θα είναι η ατμομηχανή της υψηλής ραπτικής για τα επόμενα χρόνια, καθώς διαθέτει κάτι που δεν έχει πλέον η Ευρώπη: νέους με οικονομική επιφάνεια που αγαπούν το κλασικό ή την μείξη του κλασικού και το σύγχρονο. Και την ιστορία.

Πάντως, οι αναλυτές κρούουν ένα καμπανάκι κινδύνου για το γεγονός πως ο οίκος έχει συσσωρεύσει χρέος, με την αναλογία χρέους / ιδίων κεφαλαίων να ανέρχεται στο 69.2%, έχοντας μάλιστα αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με πριν από πέντε χρόνια, οπότε βρισκόταν στο 36.1%.

H επίδειξη της νέας κολεξιόν στη Σαγκάη τον Απρίλιο

Ειδικά για την αύξηση των κερδών το τελευταίο τρίμηνο, μία επίδειξη μόδας δια ζώσης, εκείνη που έγινε τον Απρίλιο στη Σαγκάη, φέρεται να έδωσε ώθηση ως και 10 δισ. δολάρια στα κέρδη που αποκόμισε η LVMH από το brand Christian Dior.

Η επίδειξη του Dior στη Σαγκάη @Dior SA

Εν μέσω πανδημίας, η Κίνα ήταν μία ευκαιρία για την δια ζώσης πρώτη παρουσίαση της νέας κολεξιόν της δημιουργικής καλλιτεχνικής διευθύντριας, Μαρία Γκρατσία Κιουρί εν μέσω  σκηνικών και γενικότερου κόνσεπτ εμπνευσμένου από την ντίσκο. Η κολεξιόν παρουσιάστηκε στο μουσείο Long Museum West Bund, ενώ οι πρόβες και το ντύσιμο των μοντέλων έγινε εξ αποστάσεως.

Με την καλλιτεχνική διευθύντρια και την ομάδα της να παρακολουθούν και να συντονίζουν online, μέσω καμερών και υπολογιστών.

Τα heritage brands θριαμβεύουν

Την ίδια στιγμή ο Dior, επισημαίνει το Women’s Wear Daily, ανήκει στα λεγόμενα heritage brands (δηλαδή εκείνα τα brands μέρος της απήχησης του προϊόντος των οποίων είναι η ιστορικότητά τους). Τα heritage brand τα πήγαν ιδιαίτερα καλά εν μέσω πανδημίας και δη στην ασιατική αγορά.

«Τα heritage brands κρατούν ένα επίπεδο σεβασμού και μακροπρόθεσμης αφοσίωσης (από τους καταναλωτές) που κάνει τη διαφορά σε μία κορεσμένη αγορά» εξηγεί ο Άντριαν Τσενγκ, επιχειρηματίας του ομίλου K11 Group με έδρα το Χονγκ Κονγκ. 

«Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, οι Ασιάτες καταναλωτές έχουν στραφεί όλο και περισσότερο στην πολιτιστική κληρονομιά ως πηγή έμπνευσης».

Επίσης, είναι χαρακτηριστικό πως αυτή η στόχευση ευνοείται και από τη δύσκολη συγκυρία της πανδημίας. Ειδικοί αναφέρουν χαρακτηριστικά πως την τελευταία φορά που τόσες μάρκες χρησιμοποίησαν τόσο ενεργά στο μάρκετινγκ την ιστορία τους και την πολιτιστική τους κληρονομιά, ήταν στη διάρκεια της Μεγάλης Ύφεσης. 

Οι Οίκοι Dior και Chanel θεωρούνται πρωτοπόροι στην επιστράτευση του brand heritage, μεταξύ άλλων υιοθετώντας στρατηγικές προώθησης που ακολουθούν τα μουσεία και τεχνικές που προέρχονται από την παράδοση των εκθέσεων τέχνης και των συντηρητών.

Ο Οίκος Dior ανακαινίζει το κατάστημά του σήμα-κατατεθέν στη Λεωφόρο Μοντέιν στο Παρίσι, στο οποίο θα συμπεριληφθεί και ένα μουσείο της πολιτιστικής του κληρονομιάς.

Σύμφωνα με τον οίκο, «το Dior Héritage είναι ένα βασικό τμήμα για τους καλλιτεχνικούς μας διευθυντές, που αντλούν έμπνευση από τον ανεξάντλητο πλούτο των αρχείων μας, ώστε να τα επανεφεύρουν. Ένα μοτίβο, ένα αξεσουάρ, ένα ύφασμα, μία λεπτομέρεια… οτιδήποτε μπορεί να χρησιμεύσει ως έναυσμα για μία νέα ιστορία».

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!