Έπειτα από την αποκάλυψη του σκανδάλου στησίματος του Grand Prix Σιγκαπούρης του 2008 από την ομάδα της Renault, που διέταξε τον Nelson Piquet Jr να προκαλέσει ατύχημα σε συγκεκριμένο σημείο της πίστας και συγκεκριμένο γύρο για να επιτρέψει στη στρατηγική του team-mate του, Fernando Alonso, να τον αναδείξει νικητή, πολλοί πίστευαν ότι δεν θα ξαναδούμε τον Flavio Briatore (επικεφαλής της γαλλικής ομάδας τότε) στη Formula 1.
Αυτό διότι η FIA, υπό την προεδρία του Max Mosley, είχε απαγορύσει εφ’ όρου ζωής την ενασχόλησή του με το μηχανοκίνητο αθλητισμό και την είσοδό του σε οποιαδήποτε πίστα αγώνα υπό την αιγίδα της Διεθνούς Ομοσπονδίας. Ωστόσο, ο Briatore κατέφυγε στα γαλλικά δικαστήρια και κατάφερε να ανατρέψει την απόφαση της FIA, έπειτα από συμβιβασμό.
Πέρυσι, ο Ιταλός διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Renault, Luca de Meo, αποφάσισε να καλέσει τον Briatore να αναλάβει την ομάδα της Alpine στη Formula 1 στα 75 του χρόνια. Ο Ιταλός διέταξε πολλές αλλαγές, με την πιο σημαντική να είναι ο τερματισμός της εξέλιξης και κατασκευής μονάδων ισχύος για την F1 από τη Renault.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της γαλλικής εφημερίδας οικονομικών l’Informe, οι ετήσιες απολαβές του Flavio Briatore για τη θέση του εκτελεστικού συμβούλου στην Alpine, ανέρχονται σε 2 εκατομμύρια ευρώ και καταβάλλονται ανά τρίμηνο. Συγκριτικά, αναφέρεται ότι οι απολαβές του Luca de Meo είναι χαμηλότερες: 1,7 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr