Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Γιατί οι διαφημίσεις Crypto κατέκλυσαν το Super Bowl

Θύελλα από διαφημίσεις που αφορούσαν τα κρυπτονομίσματα, ξέσπασε κατά τη διάρκεια του Super Bowl την Κυριακή, με στόχο να διαδοθεί η ταχέως αναπτυσσόμενη, αλλά ελάχιστα κατανοητή βιομηχανία crypto.

Τα πολυπόθητα, για τις εταιρείες, διαλείμματα του Super Bowl LVI, όπου μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων κοστίζει έως και 7 εκατομμύρια δολάρια, περιείχαν εντυπωσιακά spot για εταιρείες κρυπτονομισμάτων όπως οι Coinbase και eToro.

Παράλληλα, γνωστά ονόματα πρωταγωνίστησαν σε ορισμένες από αυτές, προσθέτοντας ίσως πόντους στην αξιοπιστία τους. Για παράδειγμα, ο LeBron James πρωταγωνίστησε στη διαφήμιση του Crypto.com.

«Το να εμφανίζονται στην πιο ακριβή ζώνη σε όλη την τηλεόραση τους επιτρέπει να εκμεταλλευτούν τον χώρο και να πουν, “Είμαστε εδώ και είμαστε μέρος της αμερικανικής παράδοσης”», δήλωσε ο Jason Damata, ιδρυτής και CEO της Fabric Media, μιας εταιρείας στρατηγικής και μάρκετινγκ. «Είμαι σίγουρος ότι οι εταιρείες crypto θα δουν τεράστια αύξηση στις νέες εγγραφές, ώστε να ποσοτικοποιήσουν την απόδοση της επένδυσής τους», συνέχισε ο Damata.

Τα εκατομμύρια της βιομηχανίας crypto στο Super Bowl

Οι εταιρείες crypto δαπάνησαν εκατομμύρια για τα πολύτιμα αυτά δευτερόλεπτα τηλεοπτικού χρόνου, στο μεγαλύτερο ίσως διαφημιστικό θέαμα της Αμερικής, σύμφωνα με δημοσίευμα του NBC News. Με τηλεοπτικό κοινό που ξεπερνά τους 10 εκατ. θεατές, είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία για πολλές εταιρείες να προσπαθήσουν να ξεχωρίσουν και να δημιουργήσουν ντόρο. Αλλά ο καθαρός όγκος του marketing γύρω από το crypto κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ήταν ιδιαίτερα αξιοσημείωτος, τονίζοντας την επιθυμία για μια ουσιαστική ενημέρωση του κοινού για αυτήν την ταχέως αναπτυσσόμενη, αλλά ελάχιστα κατανοητή βιομηχανία.

Τα τελευταία δύο χρόνια, ο κόσμος του crypto έχει γεμίσει από επενδυτικό κεφάλαιο. Οι τιμές των κυρίαρχων ψηφιακών νομισμάτων, συμπεριλαμβανομένου του bitcoin και του ethereum, εμφανίζουν μια σταθερή άνοδο, μετά από την πτώση των τελευταίων μηνών. Παράλληλα, η βιομηχανία έχει εξελιχθεί, από ένα φαινομενικά περιθωριακό ψηφιακό χόμπι για «tech bros», σε μια πιο αναγνωρίσιμη πολιτιστική δύναμη, δελεάζοντας την ελίτ των χρημάτων, καθώς και τον μέσο επενδυτή.

Την ίδια στιγμή, στις Ηνωμένες Πολιτείες, περίπου το 86% του ενήλικου πληθυσμού έχει ακούσει για τα κρυπτονομίσματα, ωστόσο, μόλις το 16% έχει ασχοληθεί με αυτά.

Στα μάτια των μεγάλων εταιρειών crypto, αλλά και των αληθινών πιστών της βιομηχανίας, η ανάδειξή της, σε ένα από τα σημαντικότερα τηλεοπτικά γεγονότα της χρονιάς ήταν μια χρυσή ευκαιρία να ξεκαθαρίσει η σύγχυση σχετικά με αυτό που ορισμένοι θεωρούν ως το μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας. Στην ήδη ανταγωνιστική αγορά crypto, οι μάρκες βρίσκονται σε έναν πραγματικό αγώνα δρόμου για την αύξηση του μεριδίου αγοράς τους, προσπαθώντας να προσελκύσουν νέους χρήστες, με τους αναλυτές να υποστηρίζουν πως το θέμα δεν είναι αν το crypto ήρθε για να μείνει, αλλά ποιος θα επιβιώσει, καθώς, εν τέλει, μια θέση στο Super Bowl δεν εγγυάται πάντα την πολυπόθητη επιτυχία.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!