Η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων του Χονγκ Κονγκ διερευνά μια διαρροή δεδομένων που επηρεάζει περίπου 419.000 πελάτες της Louis Vuitton, καθώς ο γίγαντας των πολυτελών προϊόντων υπέστη μια σειρά κυβερνοεπιθέσεων σε όλες τις βασικές αγορές του τους τελευταίους μήνες.
Το γραφείο διερευνά την υπόθεση, συμπεριλαμβανομένου του ενδεχομένου καθυστέρησης στην ενημέρωση των αρμόδιων αρχών, αναφέρει η δήλωση και προσθέτει ότι δεν έχει λάβει καμία καταγγελία ή ερώτηση σχετικά με τη διαρροή.
Η παραβίαση δεδομένων στο Χονγκ Κονγκ ακολούθησε παρόμοια περιστατικά στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Νότια Κορέα νωρίτερα αυτό το μήνα, όπου χάκερ έκλεψαν δεδομένα πελατών από τη Louis Vuitton, τη μεγαλύτερη μάρκα της LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE. Η Christian Dior Couture, μια άλλη μάρκα της LVMH, ανέφερε επίσης τον Μάιο ότι τα δεδομένα των πελατών της παραβιάστηκαν σε μια κυβερνοεπίθεση.
Η έδρα της Louis Vuitton στη Γαλλία εντόπισε ύποπτες δραστηριότητες στο υπολογιστικό της σύστημα στις 13 Ιουνίου και ανακάλυψε στις 2 Ιουλίου ότι οι πελάτες της στο Χονγκ Κονγκ είχαν επηρεαστεί, ανέφερε το γραφείο του επιτρόπου προστασίας προσωπικών δεδομένων, επικαλούμενο την Louis Vuitton Hong Kong Ltd. Το υποκατάστημα του Χονγκ Κονγκ ενημερώθηκε για το περιστατικό την ίδια ημέρα και υπέβαλε αναφορά για τη διαρροή δεδομένων στις 17 Ιουλίου, ανέφερε το γραφείο.
Οι εκπρόσωποι της Louis Vuitton Hong Kong και της LVMH δεν απάντησαν αμέσως στα αιτήματα για σχόλια. Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του Ming Pao, ανέφεραν ότι η Louis Vuitton Hong Kong δήλωσε ότι η βάση δεδομένων που διέρρευσε δεν περιέχει πληροφορίες πληρωμών.