Γ.Δ.
1447.87 -0,49%
ACAG
-1,67%
6.49
CENER
+0,53%
7.61
CNLCAP
-4,85%
7.85
DIMAND
-0,42%
9.5
OPTIMA
0,00%
10.68
TITC
+1,04%
29.1
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.498
ΑΒΕ
+3,40%
0.487
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.21
ΑΚΡΙΤ
+2,70%
0.95
ΑΛΜΥ
+0,71%
2.82
ΑΛΦΑ
-1,64%
1.621
ΑΝΔΡΟ
-0,87%
6.8
ΑΡΑΙΓ
+1,73%
12.35
ΑΣΚΟ
+2,69%
2.67
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
-0,90%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+3,33%
2.48
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,88%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
2.64
ΒΙΟΣΚ
-1,56%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
+3,25%
2.54
ΓΕΒΚΑ
-2,09%
1.64
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,36%
16.56
ΔΑΑ
0,00%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-1,22%
11.34
ΔΟΜΙΚ
-0,54%
4.635
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,41%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+0,90%
1.69
ΕΕΕ
+0,27%
30.02
ΕΚΤΕΡ
-1,10%
4.5
ΕΛΒΕ
+1,21%
5
ΕΛΙΝ
+2,47%
2.49
ΕΛΛ
-0,35%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,15%
2.59
ΕΛΠΕ
-1,07%
8.285
ΕΛΣΤΡ
+1,23%
2.47
ΕΛΤΟΝ
+1,12%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.944
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.28
ΕΤΕ
-1,12%
7.614
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.77
ΕΥΡΩΒ
-1,68%
1.986
ΕΧΑΕ
-0,77%
5.14
ΙΑΤΡ
+1,55%
1.64
ΙΚΤΙΝ
-1,14%
0.435
ΙΛΥΔΑ
-3,20%
1.665
ΙΝΚΑΤ
+1,39%
5.12
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+1,06%
1.146
ΙΝΤΕΚ
+1,59%
6.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,35%
4.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+1,13%
3.58
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,22%
1.615
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,63%
1.6
ΚΟΡΔΕ
+2,90%
0.568
ΚΟΥΑΛ
-0,57%
1.408
ΚΟΥΕΣ
-2,00%
5.88
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,37%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
-1,16%
0.85
ΛΑΜΔΑ
-1,00%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-8,85%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
-10,77%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,49%
4.08
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
2.99
ΜΕΡΚΟ
-1,30%
45.6
ΜΙΓ
-0,49%
4.05
ΜΙΝ
-5,51%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,43%
27
ΜΟΝΤΑ
+5,21%
3.23
ΜΟΤΟ
+0,17%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,07%
28.68
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
-0,42%
37.84
ΝΑΚΑΣ
-3,42%
2.82
ΝΑΥΠ
+1,45%
1.05
ΞΥΛΚ
-0,71%
0.281
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,35%
22.6
ΟΛΠ
-0,40%
24.65
ΟΛΥΜΠ
-2,07%
2.84
ΟΠΑΠ
-2,92%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,34%
0.895
ΟΤΕ
-0,49%
14.27
ΟΤΟΕΛ
-0,47%
12.74
ΠΑΙΡ
-1,23%
1.205
ΠΑΠ
+0,77%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,98%
3.941
ΠΕΤΡΟ
-0,93%
8.54
ΠΛΑΘ
-1,10%
4.045
ΠΛΑΚΡ
+1,30%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,35%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+1,57%
1.615
ΣΑΡ
+1,19%
11.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.8
ΣΠΙ
+3,38%
0.734
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,55%
18.33
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,28%
1.696
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-2,43%
0.362
ΦΛΕΞΟ
-1,79%
8.25
ΦΡΙΓΟ
+3,73%
0.334
ΦΡΛΚ
+0,49%
4.09
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

IΤΑ: H διάδοχος της Alitalia φαίνεται πως προτιμά Airbus

Στην Airbus φαίνεται πως θα καταλήξει ο διαγωνισμός για το νέο στόλο της ITA, της νέας εταιρείας -στις 15 Οκτωβρίου- θα διαδεχθεί την πολύπαθη Alitalia, τον δημόσιο αερομεταφορέα της Ιταλίας. Αυτό τουλάχιστον μετέδωσε την Κυριακή η ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera.

Όπως προβλέπει η συμφωνία που επιτεύχθηκε ανάμεσα στην ιταλική κυβέρνηση και την Κομισιόν, η Alitalia θα σταματήσει να υφίσταται και θα «απογειωθεί» η νέα κρατική αεροπορική IΤΑ.

Σύμφωνα λοιπόν με την ιταλική εφημερίδα, υπάρχει προτίμηση των στελεχών της ITA (Italia Trasporto Aereo SpA) προς την ευρωπαϊκή κατασκευάστρια αεροσκαρφών, αν και -όπως αναφέρεται- δεν έχουν λάβει ακόμη την τελική απόφαση. Η αμερικανική ανταγωνίστρια Boeing παραμένει σε συνομιλίες μαζί τους.

H Boeing, γράφει η εφημερίδα, θα μπορούσε να προσφέρει μια «άνευ προηγουμένου προσφορά πακέτου με έκπτωση στα αεροπλάνα που μπορεί να φτάσει έως και 70%».

Εφόσον προχωρήσει, όπως όλα δείχνουν, η συμφωνία με την Airbus θα ανέλθει στα 5,3 δισ. δολάρια και θα περιλαμβάνει την προμήθεια 81 αεροσκαφών νέας γενιάς εντός τεσσάρων ετών.

Εκπρόσωποι της Airbus και της Boeing αρνήθηκαν να σχολιάσουν το δημοσίευμα.

Τα επόμενα βήματα για την ΙΤΑ

Τα επόμενα βήματα για τη διάδοχο της Alitalia (στην οποία θα είναι μέτοχος και το ιταλικό δημόσιο) προβλέπουν μία ένεση ρευστότητας 700 εκατ. ευρώ για το 2021, 400 εκατ. ευρώ για το 2022 και 250 εκατ. ευρώ για το 2023.

Με την καταβολή της πρώτης πληρωμής, θα δοθεί η εγγύηση για το brand της Alitalia, μαζί με άλλα περιουσιακά στοιχεία.

Ωστόσο, με βάση την συμφωνία με την ΕΕ, η ITA δεν θα συμμετάσχει στο διαγωνισμό για το πρόγραμμα πόντων της Alitalia, Milemiglia.

Όπως επίσης προβλέπεται, ο αρχικός στόλος της νέας εταιρεία θα είναι 52 αεροσκάφη (45 για ευρωπαϊκές πτήσεις και 7 για υπερπόντιες) και θα αυξηθεί σε 78 το 2022. Ως το τέλος του 2025, ο στόλος αναμένεται να φτάσει τα 105 αεροσκάφη, από τα οποία τα 81 θα είναι τα αεροσκάφη νέας γενιάς για τα οποία έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός.

Όσον αφορά στο προσωπικό, η νέα εταιρεία θα ξεκινήσει με 2.750 ως 2.950 εργαζόμενους, ενώ θα προστεθούν ακόμη 5.700 το 2022 ώστε μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς να φτάσει συνολικά τους 8.600, περί τους 1400 λιγότερους από τους υπαλλήλους που απασχολεί σήμερα η Alitalia.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!