Γ.Δ.
1419.69 -0,46%
ACAG
-1,68%
5.85
CENER
0,00%
9.24
CNLCAP
0,00%
7.5
DIMAND
-0,74%
8.03
NOVAL
-1,83%
2.66
OPTIMA
+3,47%
12.52
TITC
+0,85%
29.5
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-0,41%
1.442
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,90%
2.2
ΑΚΡΙΤ
+0,63%
0.8
ΑΛΜΥ
-1,27%
2.715
ΑΛΦΑ
-1,39%
1.5225
ΑΝΔΡΟ
-1,23%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,62%
11.32
ΑΣΚΟ
+2,50%
2.87
ΑΣΤΑΚ
-0,91%
6.52
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.46
ΑΤΤ
+3,23%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.3
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,51%
5.88
ΒΙΟΚΑ
+1,28%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+0,40%
1.27
ΒΙΟΤ
+6,03%
0.246
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,36%
1.395
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,92%
16.96
ΔΑΑ
-0,37%
8
ΔΑΙΟΣ
-6,25%
3.3
ΔΕΗ
+1,46%
11.1
ΔΟΜΙΚ
+1,53%
3.99
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,61%
0.329
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.44
ΕΕΕ
+0,19%
31.68
ΕΚΤΕΡ
-0,47%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,78%
2.29
ΕΛΛ
-0,73%
13.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,79%
2.5
ΕΛΠΕ
-2,26%
8
ΕΛΣΤΡ
-0,47%
2.12
ΕΛΤΟΝ
+1,30%
1.71
ΕΛΧΑ
+0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
+0,38%
7.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.126
ΕΠΣΙΛ
-0,66%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,17%
1.265
ΕΤΕ
-0,56%
8.146
ΕΥΑΠΣ
-1,61%
3.05
ΕΥΔΑΠ
-0,71%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-1,25%
2.061
ΕΧΑΕ
-0,59%
5.04
ΙΑΤΡ
+0,66%
1.53
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.3595
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.65
ΙΝΚΑΤ
-1,38%
5.01
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.69
ΙΝΛΟΤ
-0,37%
1.086
ΙΝΤΕΚ
-0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,26%
4.72
ΙΝΤΕΤ
-0,42%
1.185
ΙΝΤΚΑ
-0,76%
3.25
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
332
ΚΕΚΡ
-1,14%
1.3
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,93%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+1,46%
0.486
ΚΟΥΑΛ
+6,69%
1.148
ΚΟΥΕΣ
-0,19%
5.24
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,47%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+0,47%
1.08
ΛΑΒΙ
+0,93%
0.868
ΛΑΜΔΑ
-0,75%
6.63
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.91
ΛΕΒΚ
+0,72%
0.28
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,48%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.77
ΜΑΘΙΟ
-5,43%
0.87
ΜΕΒΑ
-2,06%
3.81
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.6
ΜΙΓ
0,00%
3.7
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,67%
24.64
ΜΟΝΤΑ
-10,57%
3.3
ΜΟΤΟ
+1,76%
2.89
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,84%
26.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,89%
3.36
ΜΠΡΙΚ
-1,07%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+2,14%
0.956
ΞΥΛΚ
-3,05%
0.254
ΞΥΛΠ
-11,50%
0.5
ΟΛΘ
-2,33%
21
ΟΛΠ
-2,33%
25.1
ΟΛΥΜΠ
+1,25%
2.43
ΟΠΑΠ
-0,61%
14.63
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,43%
0.924
ΟΤΕ
+0,22%
13.49
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.58
ΠΑΙΡ
0,00%
1.095
ΠΑΠ
+0,41%
2.44
ΠΕΙΡ
-1,57%
3.507
ΠΕΤΡΟ
-1,24%
7.98
ΠΛΑΘ
-1,02%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
-0,70%
1.13
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,54%
4.595
ΡΕΒΟΙΛ
-0,32%
1.555
ΣΑΡ
+0,36%
11.18
ΣΑΡΑΝ
+9,35%
1.17
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.329
ΣΙΔΜΑ
-5,81%
1.62
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.76
ΣΠΙ
-0,63%
0.634
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,78%
19.33
ΤΖΚΑ
-0,71%
1.395
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,51%
1.1
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.666
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,64%
7.85
ΦΡΙΓΟ
+1,69%
0.24
ΦΡΛΚ
-0,26%
3.84
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

H Beyoncé και ο Jay-Z πρέσβεις του οίκου κοσμημάτων Tiffany & Co

Η Beyoncé σε συνέντευξή της στο Harper’s BAZAAR, γνωστοποίησε ότι με τον σύζυγό της Jay-Z αποφάσισαν να συνεργαστούν με τον Tiffany & Co. ως πρέσβεις του brand.

Ο οίκος κοσμημάτων Tiffany and Co. εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον όμιλο LVMH και με νέα στελέχη να αναλαμβάνουν το τιμόνι, η εταιρεία άλλαξε τη στρατηγική μάρκετινγκ, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους σημαντικούς συνεργάτες του brand.

Για το εξώφυλλο του τεύχους Σεπτεμβρίου του Harper’s BAZAAR η Beyoncé φωτογραφήθηκε, μεταξύ άλλων, με δημιουργία του δικού της brand IVY PARK και τη συνδύασε με σκουλαρίκια και κρεμαστό κόσμημα του οίκου Tiffany & Co.

Η Beyoncé γίνεται 40 ετών τον Σεπτέμβριο και στη συνέντευξή της στο περιοδικό ανατρέχει στις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, ρίχνοντας φως στο απαράμιλλο ταξίδι της, τις πηγές έμπνευσής της και τις μελλοντικές φιλοδοξίες της.

Η τραγουδίστρια και ο σύζυγός της, μεγιστάνας της ραπ και επιχειρηματίας θα πρωταγωνιστούν στην επόμενη διαφημιστική καμπάνια του εμβληματικού Αμερικανικού οίκου κοσμημάτων.

Τον περασμένο Φεβρουάριο, ο LVMH εξαγόρασε το 50% των μετοχών της δημοφιλούς μάρκας σαμπάνιας του Jay-Z, Armand de Brignac.

Εν τω μεταξύ, η νέα καμπάνια του Tiffany & Co ξεκινά σε μια ευοίωνη στιγμή για τον οίκο κοσμημάτων. Σύμφωνα με το Forbes, το brand είναι έτοιμo να διπλασιάσει τις πωλήσεις του τα επόμενα πέντε χρόνια υπό τη διαχείριση του LVMH. Ο πολυτελής όμιλος εκτιμά ότι ο οίκος κοσμημάτων δεν έχει αξιοποιήσει πλήρως τις παγκόσμιες δυνατότητές του.

Προς το παρόν το brand εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα έσοδα στις ΗΠΑ, τα οποία αντιπροσώπευαν το 43 % των συνολικών πωλήσεων το 2019. Η αγορά Ασίας-Ειρηνικού συνεισέφερε μόνο κατά 28% στις πωλήσεις. Αυτή είναι μια απόκλιση που ο LVMH, ο οποίος έχει ισχυρή παρουσία στην Ασία, πιστεύει ότι μπορεί να διορθώσει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!