Γ.Δ.
1458.84 0,00%
ACAG
0,00%
5.92
CENER
0,00%
9.2
CNLCAP
0,00%
7.6
DIMAND
0,00%
8.34
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
11.88
TITC
0,00%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
0,00%
1.45
ΑΒΕ
0,00%
0.468
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.16
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
0,00%
2.76
ΑΛΦΑ
0,00%
1.623
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.64
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.7
ΑΣΚΟ
0,00%
2.64
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.4
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.33
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.22
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.55
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.34
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.28
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.525
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.74
ΔΑΑ
0,00%
8.2
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
0,00%
11.1
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.455
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.337
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.585
ΕΕΕ
0,00%
31.58
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.59
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.35
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.435
ΕΛΠΕ
0,00%
8.42
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.3
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.796
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.34
ΕΤΕ
0,00%
8.33
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.16
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.89
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.164
ΕΧΑΕ
0,00%
5.06
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.395
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.69
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.12
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.89
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.14
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.58
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.19
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.58
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
332
ΚΕΚΡ
0,00%
1.4
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.66
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.5
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.156
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.23
ΛΑΒΙ
0,00%
0.917
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.78
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.985
ΛΕΒΚ
0,00%
0.308
ΛΕΒΠ
0,00%
0.294
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.934
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.86
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
0,00%
3.76
ΜΙΝ
0,00%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
25.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.58
ΜΟΤΟ
0,00%
2.87
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.54
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.964
ΞΥΛΚ
0,00%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
0,00%
21.7
ΟΛΠ
0,00%
25.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
14.92
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.92
ΟΤΕ
0,00%
13.81
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.76
ΠΑΙΡ
0,00%
1.11
ΠΑΠ
0,00%
2.49
ΠΕΙΡ
0,00%
3.825
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
0,00%
3.995
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.252
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.825
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.655
ΣΑΡ
0,00%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.357
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.825
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.86
ΣΠΙ
0,00%
0.684
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.85
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.704
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
4.005
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

ΗΠΑ – Πολιτική αεροπορία: Στόχος οι μηδενικές εκπομπές αερίων το 2050

Μέχρι το 2050 το υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ, θέτουν ως στόχο την επίτευξη μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τον τομέα της πολιτικής αεροπορίας.

Ο Λευκός Οίκος είχε ανακοινώσει το Σεπτέμβριο ότι στοχεύει σε ένα ποσοστό μείωσης κατά 20% των εκπομπών βλαβερών αερίων από τον τομέα της πολιτικής αεροπορίας από το 2030, καθώς οι αεροπορικές εταιρίες βρίσκονται αντιμέτωπες με πιέσεις από περιβαλλοντολογικές οργανώσεις για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, δεσμευόμενες για τη χρήση μεγαλύτερων ποσοτήτων βιώσιμου αεροπορικού καυσίμου (SAF).

Ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν έχει προηγούμενα θέσει ένα στόχο για να κάνει τις ΗΠΑ ουδέτερες από τις εκπομπές άνθρακα μέχρι το 2050.

«Το σχέδιο αυτό δείχνει ότι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την κλιματική αλλαγή, ενώ η οικονομία μας αναπτύσσεται και δημιουργούνται καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ», δήλωσε ο Μπούτιτζετζ.

Στις συνομιλίες για το κλίμα στη Γλασκόβη, ο Μπούτιτζετζ θα εκπροσωπήσει τις ΗΠΑ, καθώς μία συμμαχία χωρών υπό τη Βρετανία αναμένεται ότι θα ανακοινώσουν τη «Διακήρυξη Φιλοδοξίας της Διεθνούς Πολιτικής Αεροπορίας για το Κλίμα» σύμφωνα με δηλώσεις πηγών στο Reuters.

Η διακήρυξη αυτή, σύμφωνα με ένα προσχέδιο που διάβασε το Reuters, θα αναγνωρίζει ότι ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας του ΟΗΕ (ICAO) είναι το κατάλληλο φόρουμ για τη συζήτηση των εκπομπών βλαβερών αερίων, από τον τομέα της διεθνούς πολιτικής αεροπορίας, συμπεριλαμβανομένων και δεσμεύσεων για την άσκηση πιέσεων στον ICAO προκειμένου να υιοθετήσει «ένα φιλόδοξο μακρόπνοο σχέδιο» και να υποστηρίξει την εξέλιξη των καυσίμων SAF.

O στόχος των ΗΠΑ για μηδενικές εκπομπές ρύπων βλαβερών αερίων από το 2050, υποστηρίζεται από μία ανάλυση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA).

Επιπρόσθετα με το βιώσιμο καύσιμο, θα είναι απαραίτητες νέες τεχνολογίες αεροσκαφών, μαζί με την αύξηση της επιχειρησιακής λειτουργικότητας, όπως επίσης και της μείωσης των εκπομπών βλαβερών αερίων από τα αεροδρόμια, σύμφωνα με την FAA.

«Η εξάλειψη του άνθρακα από τον τομέα της πολιτικής αεροπορίας είναι μία ιδιαιτέρως σημαντική πρόκληση» όπως ανακοίνωσε η FAA.

Το σχέδιο περιλαμβάνει αντισταθμιστικές δράσεις από τις αεροπορικές εταιρίες για «την αντιμετώπιση ενδεχόμενων εκπομπών βλαβερών αερίων εντός του αναφερόμενου τομέα, μέχρι να καθιερωθεί η χρήση καυσίμων με μηδενική εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου.

Η FAA ανακοίνωσε ότι με επενδύσεις από την αμερικανική κυβέρνηση και τη βιομηχανία «νέα αεροσκάφη στενής ατράκτου θα μπορούν να εισέλθουν στον αεροπορικό στόλο στα χρόνια του 2030 και αεροσκάφη ευρείας ατράκτου στα χρόνια του 2040».

Τον Μάρτιο, η εμπορική ένωση των αεροπορικών εταιριών στις ΗΠΑ (Airlines for America) που εκπροσωπεί τις αεροπορικές εταιρίες Delta Air Lines, United Airlines, American Airlines και άλλες, δεσμεύτηκε να συνεργαστεί με την κυβέρνηση «για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών άνθρακα από το 2050».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!