Γ.Δ.
1444.69 -0,28%
ACAG
-0,91%
6.54
CENER
-1,19%
7.48
CNLCAP
+7,91%
7.5
DIMAND
+0,21%
9.7
OPTIMA
-0,75%
10.58
TITC
-0,18%
28.15
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,13%
1.482
ΑΒΕ
0,00%
0.494
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.22
ΑΚΡΙΤ
+0,54%
0.925
ΑΛΜΥ
+0,36%
2.81
ΑΛΦΑ
-0,34%
1.6215
ΑΝΔΡΟ
+2,06%
6.94
ΑΡΑΙΓ
-0,81%
12.2
ΑΣΚΟ
0,00%
2.65
ΑΣΤΑΚ
+2,19%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
0,00%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
-0,84%
2.37
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,40%
5.65
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.225
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+9,89%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.605
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,85%
16.3
ΔΑΑ
-0,52%
8.414
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,26%
11.33
ΔΟΜΙΚ
+1,65%
4.62
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,29%
0.35
ΕΒΡΟΦ
-2,37%
1.65
ΕΕΕ
-0,14%
29.46
ΕΚΤΕΡ
+7,22%
4.68
ΕΛΒΕ
+3,48%
5.05
ΕΛΙΝ
-1,24%
2.38
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,96%
2.57
ΕΛΠΕ
+0,18%
8.295
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.48
ΕΛΤΟΝ
-0,75%
1.854
ΕΛΧΑ
-0,82%
1.934
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+4,46%
0.164
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
+0,40%
1.25
ΕΤΕ
-0,44%
7.622
ΕΥΑΠΣ
+1,23%
3.29
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.72
ΕΥΡΩΒ
-1,44%
1.988
ΕΧΑΕ
-0,58%
5.1
ΙΑΤΡ
+0,30%
1.645
ΙΚΤΙΝ
-1,57%
0.44
ΙΛΥΔΑ
-2,81%
1.555
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.14
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.23
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.38
ΙΝΤΕΤ
+1,18%
1.29
ΙΝΤΚΑ
-0,43%
3.51
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+2,21%
1.62
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,96%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+3,04%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-0,43%
1.374
ΚΟΥΕΣ
-0,54%
5.56
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.43
ΛΑΒΙ
+0,47%
0.85
ΛΑΜΔΑ
-0,58%
6.88
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.14
ΛΕΒΚ
+1,70%
0.358
ΛΕΒΠ
-11,41%
0.326
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,71%
2.84
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.06
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+0,34%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+1,73%
47
ΜΙΓ
-1,77%
3.88
ΜΙΝ
-2,31%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,47%
26.88
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.02
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.035
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,21%
28.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.955
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,47%
38.12
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,48%
1.04
ΞΥΛΚ
-0,67%
0.295
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.326
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-0,60%
24.75
ΟΛΥΜΠ
-1,74%
2.82
ΟΠΑΠ
-0,06%
16.57
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,14%
0.888
ΟΤΕ
+0,49%
14.35
ΟΤΟΕΛ
-0,47%
12.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-0,70%
3.972
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.62
ΠΛΑΘ
+0,50%
4.06
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
-2,67%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,34%
4.385
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.63
ΣΑΡ
-1,18%
11.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,57%
0.0425
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.378
ΣΙΔΜΑ
-1,24%
1.995
ΣΠΕΙΣ
+2,63%
7.8
ΣΠΙ
-1,35%
0.73
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,50%
18.2
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,23%
1.734
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,40%
0.304
ΦΡΛΚ
-0,84%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.67

Τι εμποδίζει τον Μασκ να λανσάρει τα ηλεκτρικά του αυτοκίνητα στην Ινδία

Ο Έλον Μασκ απάντησε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά του δεν έχουν ακόμα φτάσει στην Ινδία. Ο ίδιος χωρίς να αναφέρει ξεκάθαρα τους λόγους, απάντησε ότι η Tesla εξακολουθεί να εργάζεται εντατικά  για αυτό  το ζήτημα με την κυβέρνηση της Ινδίας. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι ο κύριος λόγος αυτής καθυστέρησης είναι οι υψηλοί δασμοί που επιβάλλει η χώρα στις εισαγωγές της.

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε καταρτίσει σχέδια, προκειμένου να αρχίσει να εισάγει τα αυτοκίνητά της στην Ινδία από πέρυσι. Ωστόσο ασκεί πιέσεις στην κυβέρνηση της χώρας, ούτως ώστε να μειώσει τους φόρους στις εισαγωγές των ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) προτού εισέλθει στην αγορά την Ινδίας. Υπό το πλαίσιο αυτό, τον Οκτώβριο κατέθεσε το αίτημά  της στο γραφείο του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι.

Η αγορά της Ινδίας για premium EVs βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο, με τις υποδομές για σταθμούς φόρτισης να είναι σπάνιες. Μόλις 5.000 από τα 2,4 εκατ. αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην Ινδία πέρυσι ήταν ηλεκτρικά, εκ των οποίων ελάχιστα εξ αυτών ήταν πολυτελή μοντέλα.

Η Ινδία επιβάλλει δασμούς στις εισαγωγές αυτοκινήτων (συμπεριλαμβανομένων των και ηλεκτρικών οχημάτων) οι οποίοι ανέρχονται έως και στο 100%. Ο Μασκ έχει επικρίνει την φορολογική πολιτική της Ινδίας, λέγοντας ότι οι δασμοί που επιβάλλει είναι από τους υψηλότερους στον κόσμο. Οι αναλυτές έχουν τονίσει ότι με αυτούς τους δασμούς τα αυτοκίνητα Tesla καθίστανται πολύ δαπανηρά για πολλούς καταναλωτές.

Οι απαιτήσεις της Tesla για περικοπές στους δασμούς -για τις οποίες πρώτη φορά έκανε αναφορά το Reuters τον περασμένο Ιούλιο- έχουν ξεσηκώσει αντιδράσεις και αντιρρήσεις, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι μια τέτοια κίνηση θα αποτρέψει τις επενδύσεις στην εγχώρια παραγωγή.

Διχασμένοι εμφανίζονται επίσης οι αξιωματούχοι της ινδικής κυβέρνησης σχετικά με τις απαιτήσεις της αμερικανικής αμιγώς ηλεκτροκίνητης αυτοκινητοβιομηχανίας. Κάποιοι εξ αυτών θέλουν η εταιρεία να παρέχει εγγυήσεις για παραγωγή στην Ινδία, προτού τεθούν υπό εξέταση τυχόν φορολογικές ελαφρύνσεις. Από τη μεριά της η Tesla έχει δηλώσει ότι επιθυμεί πρώτα να δοκιμάσει την ινδική αγορά με εισαγόμενα αυτοκίνητα, προτού προχωρήσει σε οποιαδήποτε κίνηση.

Παρόλο που η Tesla επιμένει για περικοπές στους δασμούς των εισαγωγών, η Mercedes-Benz θα αρχίσει να συναρμολογεί στην Ινδία την ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού της σεντάν S-Class, EQS, αργότερα στη διάρκεια της φετινής χρονιάς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!