Γ.Δ.
860.32 -0,77%
CENER
+0,32%
3.13
CNLCAP
0,00%
8.75
TITC
+0,85%
11.92
ΑΑΑΚ
0,00%
9.7
ΑΑΑΠ
+19,90%
4.7
ΑΒΑΞ
+1,27%
0.8
ΑΒΕ
0,00%
0.39
ΑΔΜΗΕ
+0,23%
2.175
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
-19,60%
0.402
ΑΛΜΥ
-1,38%
1.86
ΑΛΦΑ
-0,83%
0.9092
ΑΝΔΡΟ
-2,14%
6.85
ΑΝΕΚ
-6,80%
0.0685
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.108
ΑΡΑΙΓ
-0,38%
5.2
ΑΣΚΟ
-1,41%
2.1
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8.22
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
-11,02%
0.0961
ΑΤΤΙΚΑ
+0,43%
0.928
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
+2,34%
3.935
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.47
ΒΙΟΣΚ
+3,53%
0.586
ΒΙΟΤ
-5,41%
0.35
ΒΙΣ
0,00%
0.8
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2
ΒΥΤΕ
-0,69%
2.86
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.115
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
9.57
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
-1,54%
6.4
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
0,00%
0.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.252
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.317
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.82
ΕΕΕ
-0,68%
20.56
ΕΚΤΕΡ
-1,00%
0.99
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-3,80%
0.43
ΕΛΙΝ
-1,74%
1.69
ΕΛΛ
0,00%
15.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.688
ΕΛΠΕ
-1,29%
6.87
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.37
ΕΛΤΟΝ
-0,28%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,66%
1.536
ΕΝΤΕΡ
+1,25%
4.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.19
ΕΠΣΙΛ
+2,80%
5.88
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
0.534
ΕΤΕ
-1,10%
3.227
ΕΥΑΠΣ
+0,69%
4.4
ΕΥΔΑΠ
-0,71%
7.04
ΕΥΠΙΚ
+0,27%
7.56
ΕΥΡΩΒ
-1,89%
0.883
ΕΧΑΕ
+1,85%
3.58
ΙΑΤΡ
-3,25%
1.49
ΙΚΤΙΝ
+0,19%
0.533
ΙΛΥΔΑ
+1,27%
1.2
ΙΝΚΑΤ
+2,94%
2.275
ΙΝΛΙΦ
-0,97%
4.1
ΙΝΛΟΤ
+2,88%
0.5
ΙΝΤΕΚ
+3,06%
3.37
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
7.05
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.89
ΙΝΤΚΑ
+3,29%
1.632
ΚΑΜΠ
0,00%
1.955
ΚΑΡΕΛ
-0,72%
276
ΚΕΚΡ
-2,29%
1.28
ΚΕΠΕΝ
-7,59%
2.68
ΚΛΜ
-1,29%
0.61
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
-0,87%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,97%
0.398
ΚΟΥΕΣ
-0,41%
4.855
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.15
ΚΡΙ
0,00%
6.46
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.73
ΚΥΡΙΟ
-0,96%
1.03
ΛΑΒΙ
+2,50%
0.41
ΛΑΜΔΑ
-1,57%
5.63
ΛΑΜΨΑ
-4,76%
20
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.886
ΛΕΒΚ
0,00%
0.3
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.04
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.11
ΛΥΚ
-0,60%
1.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.53
ΜΕΒΑ
0,00%
2.2
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.58
ΜΕΡΚΟ
+2,61%
59
ΜΙΓ
+0,39%
0.026
ΜΙΝ
+6,48%
0.575
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,20%
16.04
ΜΟΝΤΑ
-2,82%
0.62
ΜΟΤΟ
0,00%
1.94
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.586
ΜΠΕΛΑ
+0,94%
15.09
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,02%
1.99
ΜΠΤΚ
0,00%
0.515
ΜΥΤΙΛ
+0,18%
16.26
ΝΑΚΑΣ
+0,95%
2.12
ΝΑΥΠ
-1,48%
1
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
-0,48%
0.207
ΞΥΛΠ
0,00%
0.24
ΟΛΘ
0,00%
25.8
ΟΛΠ
-0,49%
16.32
ΟΛΥΜΠ
-1,13%
1.745
ΟΠΑΠ
+1,85%
13.24
ΟΤΕ
-1,73%
17.58
ΟΤΟΕΛ
-1,41%
8.4
ΠΑΙΡ
-6,78%
0.852
ΠΑΠ
-1,55%
2.54
ΠΕΙΡ
-4,03%
1.19
ΠΕΤΡΟ
-0,64%
6.24
ΠΛΑΘ
-2,31%
3.81
ΠΛΑΙΣ
-0,26%
3.77
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.4
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.34
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,77%
7.85
ΠΡΟΦ
+0,45%
6.71
ΡΕΒΟΙΛ
-1,71%
1.15
ΣΑΡ
-0,15%
6.69
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.19
ΣΑΤΟΚ
+18,97%
0.0345
ΣΕΝΤΡ
+2,96%
0.278
ΣΙΔΜΑ
-3,23%
1.945
ΣΠΕΙΣ
0,00%
9.14
ΣΠΙ
0,00%
0.714
ΣΠΥΡ
0,00%
0.21
ΤΕΝΕΡΓ
+1,73%
17.68
ΤΖΚΑ
-2,55%
2.29
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.26
ΦΙΕΡ
-2,93%
0.53
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.35
ΦΡΙΓΟ
+0,57%
0.088
ΦΡΛΚ
-0,75%
3.325
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.585
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Τι εμποδίζει τον Μασκ να λανσάρει τα ηλεκτρικά του αυτοκίνητα στην Ινδία

Ο Έλον Μασκ απάντησε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά του δεν έχουν ακόμα φτάσει στην Ινδία. Ο ίδιος χωρίς να αναφέρει ξεκάθαρα τους λόγους, απάντησε ότι η Tesla εξακολουθεί να εργάζεται εντατικά  για αυτό  το ζήτημα με την κυβέρνηση της Ινδίας. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι ο κύριος λόγος αυτής καθυστέρησης είναι οι υψηλοί δασμοί που επιβάλλει η χώρα στις εισαγωγές της.

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε καταρτίσει σχέδια, προκειμένου να αρχίσει να εισάγει τα αυτοκίνητά της στην Ινδία από πέρυσι. Ωστόσο ασκεί πιέσεις στην κυβέρνηση της χώρας, ούτως ώστε να μειώσει τους φόρους στις εισαγωγές των ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) προτού εισέλθει στην αγορά την Ινδίας. Υπό το πλαίσιο αυτό, τον Οκτώβριο κατέθεσε το αίτημά  της στο γραφείο του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι.

Η αγορά της Ινδίας για premium EVs βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο, με τις υποδομές για σταθμούς φόρτισης να είναι σπάνιες. Μόλις 5.000 από τα 2,4 εκατ. αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην Ινδία πέρυσι ήταν ηλεκτρικά, εκ των οποίων ελάχιστα εξ αυτών ήταν πολυτελή μοντέλα.

Η Ινδία επιβάλλει δασμούς στις εισαγωγές αυτοκινήτων (συμπεριλαμβανομένων των και ηλεκτρικών οχημάτων) οι οποίοι ανέρχονται έως και στο 100%. Ο Μασκ έχει επικρίνει την φορολογική πολιτική της Ινδίας, λέγοντας ότι οι δασμοί που επιβάλλει είναι από τους υψηλότερους στον κόσμο. Οι αναλυτές έχουν τονίσει ότι με αυτούς τους δασμούς τα αυτοκίνητα Tesla καθίστανται πολύ δαπανηρά για πολλούς καταναλωτές.

Οι απαιτήσεις της Tesla για περικοπές στους δασμούς -για τις οποίες πρώτη φορά έκανε αναφορά το Reuters τον περασμένο Ιούλιο- έχουν ξεσηκώσει αντιδράσεις και αντιρρήσεις, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι μια τέτοια κίνηση θα αποτρέψει τις επενδύσεις στην εγχώρια παραγωγή.

Διχασμένοι εμφανίζονται επίσης οι αξιωματούχοι της ινδικής κυβέρνησης σχετικά με τις απαιτήσεις της αμερικανικής αμιγώς ηλεκτροκίνητης αυτοκινητοβιομηχανίας. Κάποιοι εξ αυτών θέλουν η εταιρεία να παρέχει εγγυήσεις για παραγωγή στην Ινδία, προτού τεθούν υπό εξέταση τυχόν φορολογικές ελαφρύνσεις. Από τη μεριά της η Tesla έχει δηλώσει ότι επιθυμεί πρώτα να δοκιμάσει την ινδική αγορά με εισαγόμενα αυτοκίνητα, προτού προχωρήσει σε οποιαδήποτε κίνηση.

Παρόλο που η Tesla επιμένει για περικοπές στους δασμούς των εισαγωγών, η Mercedes-Benz θα αρχίσει να συναρμολογεί στην Ινδία την ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού της σεντάν S-Class, EQS, αργότερα στη διάρκεια της φετινής χρονιάς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!