Γ.Δ.
1426.17 +0,18%
ACAG
+0,34%
5.84
CENER
-0,10%
9.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+0,10%
9.61
NOVAL
+0,19%
2.62
OPTIMA
-1,08%
12.86
TITC
+1,25%
32.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
+0,15%
1.35
ΑΒΕ
0,00%
0.472
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
-0,66%
0.755
ΑΛΜΥ
0,00%
2.84
ΑΛΦΑ
-0,61%
1.54
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΡΑΙΓ
+0,94%
10.71
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.18
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-3,32%
5.82
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.29
ΒΙΟ
+0,36%
5.57
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.945
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.77
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.24
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.34
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.28
ΔΑΑ
-0,10%
7.672
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,35%
11.32
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.32
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,59%
0.319
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.505
ΕΕΕ
0,00%
33.84
ΕΚΤΕΡ
-0,42%
1.91
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.03
ΕΛΛ
0,00%
13.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,51%
1.97
ΕΛΠΕ
-0,14%
7.035
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.1
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.668
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,40%
1.265
ΕΤΕ
+0,62%
7.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.62
ΕΥΡΩΒ
+0,23%
1.9845
ΕΧΑΕ
+0,89%
4.51
ΙΑΤΡ
+3,00%
1.545
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.37
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.61
ΙΝΚΑΤ
-0,80%
4.96
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.85
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.144
ΙΝΤΕΚ
-1,19%
5.83
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.34
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.185
ΙΝΤΚΑ
+0,33%
3.05
ΚΑΡΕΛ
0,00%
322
ΚΕΚΡ
0,00%
1.425
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,31%
1.63
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.455
ΚΟΥΑΛ
+1,54%
1.188
ΚΟΥΕΣ
+1,71%
5.34
ΚΡΙ
+3,08%
13.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.075
ΛΑΒΙ
-0,87%
0.8
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.12
ΛΑΜΨΑ
+0,55%
36.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.48
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
+0,84%
2.41
ΜΕΡΚΟ
+8,00%
43.2
ΜΙΓ
0,00%
3.435
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,28%
21.68
ΜΟΝΤΑ
0,00%
4
ΜΟΤΟ
+0,95%
2.655
ΜΟΥΖΚ
+4,35%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-0,16%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,28%
3.57
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,66%
33.66
ΝΑΚΑΣ
+6,90%
3.1
ΝΑΥΠ
-1,32%
0.9
ΞΥΛΚ
+1,36%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.348
ΟΛΘ
0,00%
20.6
ΟΛΠ
0,00%
27
ΟΛΥΜΠ
-0,41%
2.45
ΟΠΑΠ
-0,31%
15.9
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,48%
0.832
ΟΤΕ
+0,07%
15.05
ΟΤΟΕΛ
-0,89%
11.08
ΠΑΙΡ
0,00%
1
ΠΑΠ
-0,43%
2.3
ΠΕΙΡ
+0,26%
3.86
ΠΕΡΦ
0,00%
6.63
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.02
ΠΛΑΘ
0,00%
3.85
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,40%
5.02
ΡΕΒΟΙΛ
+0,57%
1.775
ΣΑΡ
+0,73%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,56%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.42
ΣΠΙ
0,00%
0.612
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.38
ΤΖΚΑ
0,00%
1.46
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,83%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.196
ΦΡΛΚ
-0,63%
3.965
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

ΕΕ: Αυστηροποιεί τους ελέγχους εκπομπών ρύπων στα υβριδικά οχήματα

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει να σκληρύνει τη στάση της ως προς τη μέτρηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από υβριδικά αυτοκίνητα, δήλωσαν δύο πηγές που γνωρίζουν το θέμα στο Reuters, μετά την κριτική ότι οι τρέχοντες έλεγχοι αποδίδουν αποτελέσματα έως και τέσσερις φορές χαμηλότερα από τις πραγματικές παγκόσμιες εκπομπές.

Η νέα μεθοδολογία θα μπορούσε να σημαίνει ότι ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες το 2021 πούλησαν σχεδόν τόσα plug-in υβριδικά στην Ευρώπη, όσα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV), θα πρέπει να πουλήσουν περισσότερα BEV προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους της ΕΕ για τις εκπομπές και να αποφύγουν σημαντικά πρόστιμα.

Οι αναθεωρημένοι έλεγχοι είναι πιθανό να εφαρμοστούν από το 2025 περίπου, ανέφεραν οι πηγές.

Δεδομένα από μετρητές κατανάλωσης καυσίμου – που σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ πρέπει να ενσωματωθούν σε νέα αυτοκίνητα από το 2021 – θα ενσωματωθούν στους ελέγχους, είπαν. Αυτό θα δείξει μια πιο ρεαλιστική εικόνα για το πόσο τα υβριδικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να βασίζονται στον κινητήρα εσωτερικής καύσης έναντι της ηλεκτρικής μπαταρίας.

“Ο παράγοντας χρησιμότητας θα αλλάξει”, δήλωσε στο Reuters ο Petr Dolejsi, διευθυντής βιώσιμων μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), αναφερόμενος στη μέση εκτίμηση για το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει ένα υβριδικό σε ηλεκτρική λειτουργία.

«Ξεκινάμε να συλλέγουμε τα δεδομένα από τα οχήματα… είναι μια συνεχής διαδικασία».

Αξιωματούχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δήλωσε ότι μια τροποποίηση στους κανόνες εφαρμογής της Euro 6 για τις εκπομπές ρύπων που αναθεωρεί την προσέγγιση ελέγχων – που ονομάζεται Worldwide Light Vehicles Testing Procedure (WLTP) – για τον προσδιορισμό των παραγόντων χρησιμότητας με βάση τα δεδομένα της πραγματικής ζωής από τους μετρητές κατανάλωσης καυσίμου ήταν υπό συζήτηση, αλλά δεν ήταν σε θέση να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η τροπολογία θα συζητηθεί στη συνέχεια από την Ομάδα Εργασίας Μηχανοκίνητων Οχημάτων, αποτελούμενη από ενδιαφερόμενα μέρη από τη βιομηχανία, κυβερνητικούς και τις ενώσεις καταναλωτών, στις 9 Φεβρουαρίου, είπε ο αξιωματούχος, με απόφαση να αναμένεται φέτος.

Η αλλαγή της δοκιμής ώστε να αντικατοπτρίζει καλύτερα τις εκπομπές του πραγματικού κόσμου υποστηρίζει την αυξανόμενη συναίνεση μεταξύ περιβαλλοντικών ομάδων και ρυθμιστικών αρχών ότι τα plug-in υβριδικά δεν είναι τόσο “πράσινα” όσο πιστεύαμε κάποτε και δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζονται εξίσου με τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία κατά τη χάραξη πολιτικής για την ενθάρρυνση της ηλεκτροκίνησης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!