Γ.Δ.
1268.27 +0,28%
ACAG
0,00%
6
CENER
+1,18%
6.86
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+1,38%
11
OPTIMA
0,00%
7.8
TITC
+0,21%
19.38
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
+1,46%
1.39
ΑΒΕ
0,00%
0.526
ΑΔΜΗΕ
-0,24%
2.12
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.715
ΑΛΜΥ
0,00%
2.51
ΑΛΦΑ
-0,06%
1.579
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΝΕΚ
0,00%
0.278
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
+0,71%
11.42
ΑΣΚΟ
0,00%
2.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.36
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
0,00%
11.48
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.64
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,10%
5.53
ΒΙΟΚΑ
+1,82%
2.79
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.125
ΒΙΟΤ
0,00%
0.222
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.775
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,75%
13.36
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.3
ΔΕΗ
+0,74%
10.83
ΔΟΜΙΚ
+0,57%
3.52
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.322
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.955
ΕΕΕ
0,00%
25.3
ΕΚΤΕΡ
+1,13%
3.59
ΕΛΒΕ
0,00%
4.84
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.558
ΕΛΙΝ
0,00%
2.32
ΕΛΛ
0,00%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,47%
2.28
ΕΛΠΕ
-0,26%
7.63
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.87
ΕΛΤΟΝ
-1,40%
2.11
ΕΛΧΑ
+2,88%
1.926
ΕΝΤΕΡ
-0,32%
6.24
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΠΣΙΛ
-0,63%
9.54
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.105
ΕΤΕ
+0,55%
6.2
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
6.05
ΕΥΡΩΒ
-0,03%
1.6685
ΕΧΑΕ
+0,75%
5.34
ΙΑΤΡ
0,00%
1.78
ΙΚΤΙΝ
+1,63%
0.437
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.335
ΙΝΚΑΤ
0,00%
3.47
ΙΝΛΙΦ
+1,14%
4.45
ΙΝΛΟΤ
+1,60%
0.953
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.13
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,26%
2.71
ΚΑΜΠ
0,00%
2.33
ΚΑΡΕΛ
+2,67%
308
ΚΕΚΡ
0,00%
1.765
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
-1,98%
1.235
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.54
ΚΟΥΑΛ
+2,54%
0.566
ΚΟΥΕΣ
-0,37%
5.42
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,21%
9.38
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.05
ΛΑΒΙ
+1,46%
0.696
ΛΑΜΔΑ
-0,08%
6.59
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.282
ΛΕΒΠ
0,00%
0.358
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.18
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.11
ΜΕΒΑ
+2,06%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+2,03%
3.52
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44.6
ΜΙΓ
-1,05%
4.7
ΜΙΝ
0,00%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,32%
24.84
ΜΟΝΤΑ
0,00%
1.62
ΜΟΤΟ
+0,66%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.595
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
23.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+1,05%
36.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.02
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
+1,80%
0.339
ΞΥΛΠ
0,00%
0.348
ΟΛΘ
0,00%
23
ΟΛΠ
0,00%
22.75
ΟΛΥΜΠ
-1,59%
2.48
ΟΠΑΠ
+0,41%
14.75
ΟΤΕ
+0,84%
13.14
ΟΤΟΕΛ
+1,12%
12.6
ΠΑΙΡ
0,00%
1.09
ΠΑΠ
-2,25%
2.17
ΠΕΙΡ
+0,76%
3.198
ΠΕΤΡΟ
-0,22%
8.92
ΠΛΑΘ
+1,46%
4.18
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.418
ΠΡΕΜΙΑ
+0,83%
1.218
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.3
ΠΡΟΦ
+0,45%
4.46
ΡΕΒΟΙΛ
+1,04%
1.95
ΣΑΡ
+0,99%
8.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0305
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.369
ΣΙΔΜΑ
+2,12%
2.41
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.64
ΣΠΙ
+0,65%
0.624
ΣΠΥΡ
0,00%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+0,94%
15.09
ΤΖΚΑ
0,00%
1.8
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,54%
1.7796
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
0,00%
0.389
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.0715
ΦΡΛΚ
+0,37%
4.1
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Salesforce: Το 71% των καταναλωτών άλλαξε προτιμήσεις σε μάρκες

Σημαντικές αλλαγές στις προσδοκίες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών τα τελευταία χρόνια διαπιστώνει έκθεση της εταιρείας διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM), Salesforce. Η έκθεση State of the Connected Customer, η οποία βασίστηκε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 13.020 καταναλωτών και 3.916 αγοραστών επιχείρησης σε 29 χώρες από όλον τον κόσμο και διερευνά την εξέλιξη της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης μεταξύ πελάτη και μάρκας. Η έκθεση περιγράφει πώς, και σε ποιο βαθμό, οι προσδοκίες και η συμπεριφορά των καταναλωτών έχουν αλλάξει εν μέσω του επιταχυνόμενου ψηφιακού μετασχηματισμού, μιας κρίσης εμπιστοσύνης και άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την κοινωνία συνολικά.

Όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της έκθεσης, παρόλο που οι καταναλωτές προσανατολίζονται σε ψηφιακές αγορές, αναμένουν ευελιξία και πιο προσωποποιημένες εμπειρίες. Ζητήματα όπως η εμπιστοσύνη, οι αξίες και η ακεραιότητα επηρεάζουν ολοένα και περισσότερο τις σχέσεις τους με τις επιχειρήσεις. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 88% των πελατών πιστεύει ότι η εμπιστοσύνη γίνεται πιο σημαντική σε περιόδους αλλαγής, ενώ το 52% (αυξημένο σε σχέση με το 48% του 2020) δηλώνει ότι εμπιστεύεται γενικά τις εταιρείες. Επιπλέον, το 68% των πελατών θεωρεί πως οι επιχειρήσεις ενεργούν με βάση το κοινωνικό συμφέρον -και πάλι αυξημένο ποσοστό σε σχέση με το 59% που είχε καταγραφεί το 2020- ενώ το 57% των πελατών πιστεύει πως οι εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) με ηθικό τρόπο.

Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, η αφοσίωση των καταναλωτών τείνει σαφώς προς την ψηφιοποίηση, ωστόσο τα brands βρίσκονται υπό πίεση για να μπορέσουν να συγχωνεύσουν και να μετατρέψουν τις online και offline αλληλεπιδράσεις σε προσωποποιημένες εμπειρίες, καθώς η προσωπική αλληλεπίδραση βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 73% των πελατών περιμένει οι εταιρείες να κατανοούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, το 68% έχει αγοράσει προϊόντα με νέους τρόπους τα τελευταία δύο χρόνια και το 61% των πελατών που πραγματοποιούν αγορές από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αναμένει πως θα συνεχίσει να το κάνει ακόμη περισσότερο σε τρία χρόνια. Σημειώνεται ότι το ίδιο ποσοστό (61%) των καταναλωτών αισθάνεται άνετα με τη χρήση των προσωπικών τους πληροφοριών από τις εταιρείες, αρκεί αυτές να χρησιμοποιούνται προς όφελός τους και με διαφάνεια.Καθώς οι προτεραιότητες και οι συμπεριφορές αλλάζουν, η αφοσίωση σε καθιερωμένα brands υποβάλλεται σε δοκιμασία. Το 71% των καταναλωτών άλλαξε τις μάρκες που χρησιμοποιούσε τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο -το 66% επειδή βρήκε καλύτερες προσφορές και το 58% στράφηκε σε καλύτερης ποιότητας προϊόντα-, ενώ το 55% θα χρησιμοποιούσε περισσότερο τα προγράμματα πιστότητας εάν οι ανταμοιβές ήταν πιο προσωποποιημένες.

Ο νέος ψηφιακός κόσμος έχει αλλάξει τους κανόνες του εμπορίου, της εργασίας και της καθημερινής ζωής, ωθώντας τους πελάτες και τα brands να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που σχετίζονται. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών μετατοπίζονται σε ψηφιακά κανάλια, τα brands πρέπει να δημιουργούν συνεχώς ευέλικτες, προσωποποιημένες, ψηφιακές εμπειρίες οι οποίες θα εξασφαλίζουν την αφοσίωση των πελατών, σύμφωνα με την έκθεση της Salesforce.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!