Γ.Δ.
1529.57 -0,07%
ACAG
+0,33%
6.02
BOCHGR
-0,79%
5
CENER
+0,51%
9.8
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+1,36%
8.22
EVR
-1,68%
1.465
NOVAL
+4,22%
2.47
OPTIMA
0,00%
13
TITC
-0,44%
45.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+1,10%
1.84
ΑΒΕ
+1,52%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-1,81%
2.71
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+0,12%
4.255
ΑΛΦΑ
-0,12%
1.716
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,64%
10.7
ΑΣΚΟ
+1,21%
3.34
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.1
ΑΤΕΚ
+9,92%
0.72
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+1,37%
2.22
ΒΙΟ
+0,52%
5.75
ΒΙΟΚΑ
-1,29%
1.91
ΒΙΟΣΚ
-0,32%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,56%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+1,06%
1.435
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.72
ΔΑΑ
-0,55%
8.354
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+1,26%
12.86
ΔΟΜΙΚ
-1,53%
2.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-5,06%
0.338
ΕΒΡΟΦ
+6,82%
1.88
ΕΕΕ
+0,37%
33
ΕΚΤΕΡ
-5,38%
1.76
ΕΛΒΕ
+3,24%
5.1
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.23
ΕΛΛ
+1,41%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,22%
2.24
ΕΛΠΕ
-1,33%
7.4
ΕΛΣΤΡ
+2,22%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-1,41%
1.822
ΕΛΧΑ
+0,24%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,27%
1.195
ΕΤΕ
+0,12%
8.35
ΕΥΑΠΣ
+0,89%
3.41
ΕΥΔΑΠ
-0,67%
5.91
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
2.39
ΕΧΑΕ
+0,52%
4.85
ΙΑΤΡ
0,00%
1.67
ΙΚΤΙΝ
-0,14%
0.3595
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.75
ΙΝΚΑΤ
+4,38%
5.01
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,37%
1.08
ΙΝΤΕΚ
+0,33%
6
ΙΝΤΕΤ
-1,74%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-0,15%
3.245
ΚΑΡΕΛ
-1,20%
328
ΚΕΚΡ
-0,74%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
-0,89%
0.445
ΚΟΥΑΛ
-1,44%
1.372
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.19
ΚΡΙ
-1,56%
15.75
ΚΤΗΛΑ
-2,20%
1.78
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+5,14%
0.838
ΛΑΜΔΑ
-0,99%
7.02
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-5,83%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.256
ΛΟΓΟΣ
+1,23%
1.65
ΛΟΥΛΗ
-1,30%
3.04
ΜΑΘΙΟ
+6,93%
0.648
ΜΕΒΑ
0,00%
3.83
ΜΕΝΤΙ
+0,43%
2.31
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,25%
2.84
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-0,94%
21.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-1,00%
25.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,89%
2.28
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,35%
33.72
ΝΑΚΑΣ
-1,99%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-3,17%
27.5
ΟΛΠ
0,00%
30.85
ΟΛΥΜΠ
-1,15%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,19%
16.18
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,64%
0.788
ΟΤΕ
-1,42%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-0,53%
11.22
ΠΑΙΡ
-8,57%
0.96
ΠΑΠ
+1,18%
2.57
ΠΕΙΡ
+1,27%
4.314
ΠΕΡΦ
-0,37%
5.38
ΠΕΤΡΟ
-1,19%
8.28
ΠΛΑΘ
-2,29%
4.055
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+1,63%
1.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,75%
5.4
ΡΕΒΟΙΛ
-0,60%
1.645
ΣΑΡ
+4,20%
11.42
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,96%
0.351
ΣΙΔΜΑ
-0,95%
1.56
ΣΠΕΙΣ
-0,69%
5.76
ΣΠΙ
0,00%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,79%
1.27
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,36%
1.646
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,75%
4.01
ΧΑΙΔΕ
+3,45%
0.6

Salesforce: Το 71% των καταναλωτών άλλαξε προτιμήσεις σε μάρκες

Σημαντικές αλλαγές στις προσδοκίες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών τα τελευταία χρόνια διαπιστώνει έκθεση της εταιρείας διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM), Salesforce. Η έκθεση State of the Connected Customer, η οποία βασίστηκε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 13.020 καταναλωτών και 3.916 αγοραστών επιχείρησης σε 29 χώρες από όλον τον κόσμο και διερευνά την εξέλιξη της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης μεταξύ πελάτη και μάρκας. Η έκθεση περιγράφει πώς, και σε ποιο βαθμό, οι προσδοκίες και η συμπεριφορά των καταναλωτών έχουν αλλάξει εν μέσω του επιταχυνόμενου ψηφιακού μετασχηματισμού, μιας κρίσης εμπιστοσύνης και άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την κοινωνία συνολικά.

Όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της έκθεσης, παρόλο που οι καταναλωτές προσανατολίζονται σε ψηφιακές αγορές, αναμένουν ευελιξία και πιο προσωποποιημένες εμπειρίες. Ζητήματα όπως η εμπιστοσύνη, οι αξίες και η ακεραιότητα επηρεάζουν ολοένα και περισσότερο τις σχέσεις τους με τις επιχειρήσεις. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 88% των πελατών πιστεύει ότι η εμπιστοσύνη γίνεται πιο σημαντική σε περιόδους αλλαγής, ενώ το 52% (αυξημένο σε σχέση με το 48% του 2020) δηλώνει ότι εμπιστεύεται γενικά τις εταιρείες. Επιπλέον, το 68% των πελατών θεωρεί πως οι επιχειρήσεις ενεργούν με βάση το κοινωνικό συμφέρον -και πάλι αυξημένο ποσοστό σε σχέση με το 59% που είχε καταγραφεί το 2020- ενώ το 57% των πελατών πιστεύει πως οι εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) με ηθικό τρόπο.

Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, η αφοσίωση των καταναλωτών τείνει σαφώς προς την ψηφιοποίηση, ωστόσο τα brands βρίσκονται υπό πίεση για να μπορέσουν να συγχωνεύσουν και να μετατρέψουν τις online και offline αλληλεπιδράσεις σε προσωποποιημένες εμπειρίες, καθώς η προσωπική αλληλεπίδραση βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 73% των πελατών περιμένει οι εταιρείες να κατανοούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, το 68% έχει αγοράσει προϊόντα με νέους τρόπους τα τελευταία δύο χρόνια και το 61% των πελατών που πραγματοποιούν αγορές από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αναμένει πως θα συνεχίσει να το κάνει ακόμη περισσότερο σε τρία χρόνια. Σημειώνεται ότι το ίδιο ποσοστό (61%) των καταναλωτών αισθάνεται άνετα με τη χρήση των προσωπικών τους πληροφοριών από τις εταιρείες, αρκεί αυτές να χρησιμοποιούνται προς όφελός τους και με διαφάνεια.Καθώς οι προτεραιότητες και οι συμπεριφορές αλλάζουν, η αφοσίωση σε καθιερωμένα brands υποβάλλεται σε δοκιμασία. Το 71% των καταναλωτών άλλαξε τις μάρκες που χρησιμοποιούσε τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο -το 66% επειδή βρήκε καλύτερες προσφορές και το 58% στράφηκε σε καλύτερης ποιότητας προϊόντα-, ενώ το 55% θα χρησιμοποιούσε περισσότερο τα προγράμματα πιστότητας εάν οι ανταμοιβές ήταν πιο προσωποποιημένες.

Ο νέος ψηφιακός κόσμος έχει αλλάξει τους κανόνες του εμπορίου, της εργασίας και της καθημερινής ζωής, ωθώντας τους πελάτες και τα brands να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που σχετίζονται. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών μετατοπίζονται σε ψηφιακά κανάλια, τα brands πρέπει να δημιουργούν συνεχώς ευέλικτες, προσωποποιημένες, ψηφιακές εμπειρίες οι οποίες θα εξασφαλίζουν την αφοσίωση των πελατών, σύμφωνα με την έκθεση της Salesforce.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!