Γ.Δ.
1490.46 0,00%
ACAG
0,00%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
0,00%
8
DIMAND
0,00%
9.3
OPTIMA
0,00%
11.68
TITC
0,00%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.64
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.89
ΑΛΜΥ
0,00%
2.795
ΑΛΦΑ
0,00%
1.71
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.74
ΑΡΑΙΓ
0,00%
13.1
ΑΣΚΟ
0,00%
2.71
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.6
ΑΤΤ
0,00%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.84
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.352
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.69
ΕΕΕ
0,00%
32.34
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.46
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.645
ΕΛΠΕ
0,00%
8.5
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.43
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.876
ΕΛΧΑ
0,00%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.375
ΕΤΕ
0,00%
8.458
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.03
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.108
ΕΧΑΕ
0,00%
5.19
ΙΑΤΡ
0,00%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.735
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.26
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.96
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.186
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.65
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.542
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.26
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.38
ΛΑΒΙ
0,00%
0.978
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.72
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.36
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.958
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
0,00%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.14
ΜΟΤΟ
0,00%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.976
ΞΥΛΚ
0,00%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.79
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.937
ΟΤΕ
0,00%
14.15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.62
ΠΑΙΡ
0,00%
1.14
ΠΑΠ
0,00%
2.52
ΠΕΙΡ
0,00%
3.852
ΠΕΤΡΟ
0,00%
9.32
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.68
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.035
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.925
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.72
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
0,00%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Οι ΗΠΑ συζητούν το ενδεχόμενο εκπαίδευσης Ουκρανών πιλότων

Οι ΗΠΑ και σύμμαχοί τους αρχίζουν να εξετάζουν το ενδεχόμενο εκπαίδευσης Ουκρανών πιλότων στο πλαίσιο μιας μακροχρόνιας προσπάθειας να βοηθήσουν ενδεχομένως το Κίεβο να οικοδομήσει στο μέλλον μια ουκρανική αεροπορική δύναμη, δήλωσε ο αρχηγός του επιτελείου της Πολεμικής Αεροπορίας στρατηγός Τσαρλς «Κ» Μπράουν στο πρακτορείο Reuters.

Με τη Δύση να παρέχει αντιαεροπορικό οπλισμό, η Ουκρανία κατάφερε να εμποδίσει τη Ρωσία από το να χρησιμοποιήσει την πολύ πιο προηγμένη αντιαεροπορική ισχύ της προκειμένου να εγκαθιδρύσει κυριαρχία στον αέρα αφότου ξεκίνησε η εισβολή της Μόσχας στις 24 Φεβρουαρίου.

Όμως η Ουκρανία επιδίωξε επίσης να απομακρυνθεί από την εξάρτησή της από ρωσικά αεροσκάφη εξασφαλίζοντας μαχητικά από τις ΗΠΑ και εκπαίδευση για τους πιλότους της στον χειρισμό τους. Η πολεμική αεροπορία της Ουκρανίας έχει μεταφέρει δημόσια τις ελπίδες της για την απόκτηση F-15 και F-16.

Ο Μπράουν, που έκανε τις δηλώσεις αυτές στη διάρκεια μιας πτήσης προς το Άσπεν του Κολοράντο για ένα φόρουμ σχετικά με την ασφάλεια, παραδέχθηκε πως είναι σε εξέλιξη συνομιλίες στο εσωτερικό του στρατού των ΗΠΑ και των συμμάχων τους.

«Θέλετε να επεξεργαστείτε ένα μακροχρόνιο σχέδιο για το πώς οικοδομείται η αεροπορική ισχύς τους και η πολιτική αεροπορία που θα χρειαστούν για το μέλλον», είπε ο Μπράουν, που είναι ο ίδιος πιλότος, χωρίς να επιβεβαιώνει οποιεσδήποτε αποφάσεις για το μέλλον.

Πριν από μερικές ημέρες βουλευτές στη Βουλή των Αντιπροσώπων προώθησαν ένα μέτρο που, αν ξεπεράσει άλλα εμπόδια, θα εγκρίνει ένα ποσό 100 εκατ. δολαρίων για την εκπαίδευση Ουκρανών πιλότων και συντηρητών σε αμερικανικά μαχητικά αεροσκάφη.

Ο Μπράουν δεν σχολίασε το νομοσχέδιο. Αρνήθηκε επίσης να κάνει εικασίες για χρονοδιαγράμματα ή τι είδους δυτικά αεροσκάφη μπορεί να είναι τα πλέον κατάλληλα για την Ουκρανία.

Όμως τόνισε πως η εκπαίδευση στο μέλλον Ουκρανών πιλότων είναι ένα πολύπλοκο θέμα, που απαιτεί να ληφθεί υπόψη η φάση στην οποία βρίσκεται ο πόλεμος και η ικανότητα του Κιέβου να απομακρύνει πιλότους από τη μάχη ώστε να παρακολουθήσουν μια μακρά εκπαίδευση.

«Πώς μπορεί να γίνει αυτή η μετάβαση από εκεί όπου βρισκόμαστε σήμερα έως εκεί που θέλουμε να είμαστε στο μέλλον; Ώστε να μπορέσουν οι άνθρωποι να φύγουν για να εκπαιδευτούν», είπε.

Απαντώντας σε ερώτηση πόσο χρόνο ενδέχεται να χρειαστεί ένας Ουκρανός πιλότος ώστε να μάθει να χειρίζεται αμερικανικά μαχητικά αεροσκάφη, ο Μπράουν σημείωσε πως η εκπαίδευση ενός Αμερικανού πιλότου σε έναν νέο τύπο αεροσκάφους θα μπορούσε να είναι ίσως θέμα δύο έως τεσσάρων μηνών. Η μετάβαση από ένα σοβιετικό σύστημα θα είναι «λίγο πιο δύσκολη», είπε.

Ο Μπράουν είπε πως η Ουκρανία θα μπορούσε να καταφύγει σε συμμάχους στο ΝΑΤΟ με εμπειρία στη μετάβαση από αεροσκάφη της σοβιετικής εποχής σε δυτικά συστήματα.

«Αισθάνομαι αρκετά σίγουρος πως υπάρχουν κάποιοι από τους εταίρους μας στο ΝΑΤΟ που το έχουν κάνει αυτό, μπορούν πράγματι να έχουν πάρει μαθήματα που μπορεί να είναι χρήσιμα στους Ουκρανούς ώστε να τους βοηθήσουν να δουν πώς θα κάνουν αυτή τη μετάβαση με τον καλύτερο τρόπο», είπε ο Μπράουν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!