Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Ρωσία: Τα εγχώρια προϊόντα αντικαθιστούν εισαγόμενα στα σούπερ μάρκετ

Τα προϊόντα που παράγονται στη Ρωσία αντιστοιχούσαν στο 83% της ρωσικής αγοράς καταναλωτικών αγαθών το πρώτο εξάμηνο του 2022, με το μερίδιό τους να είναι αυξημένο κατά 4% συγκριτικά με ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε σήμερα η εταιρεία NielsenIQ.

Η εγχώρια παραγωγή των λεγόμενων καταναλωτικών αγαθών ταχείας κυκλοφορίας, που έχουν σχετικά χαμηλό κόστος και πωλούνται γρήγορα, γεμίζει τα ράφια των καταστημάτων καθώς οι εισαγωγές καταγράφουν βουτιά λόγω των κυρώσεων της Δύσης σε βάρος της Ρωσίας.

Οι κυρώσεις, που επιβλήθηκαν αφού η Μόσχα ανέπτυξε δεκάδες χιλιάδες στρατιώτες στην Ουκρανία στα τέλη Φεβρουαρίου, είχαν ως αποτέλεσμα πλήθος ξένων εταιρειών, πολλές εκ των οποίων από τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών, να εγκαταλείψουν τη χώρα.

Κάποιες από τις μεγαλύτερες μειώσεις σε ξένα προϊόντα σημειώθηκαν στην αγορά αλκοολούχων ποτών, όπου η ρωσική μπύρα αντιστοιχούσε στο 89% των πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2022 συγκριτικά με 79% ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

Την περασμένη εβδομάδα στα ράφια των σούπερ μάρκετ της Μόσχας υπήρχαν ακόμα μπύρες που παράγονται και πωλούνται από ξένες ζυθοποιίες, που είχαν ανακοινώσει τα σχέδιά τους να αποχωρήσουν από τη Ρωσία, γεγονός που δείχνει πόσο χρόνο χρειάζεται για να γίνει αισθητός ο αντίκτυπος από περιορισμούς που αφορούν τους καταναλωτές.

«Η ποικιλία προϊόντων που είναι διαθέσιμα για τους καταναλωτές στα ράφια των καταστημάτων έχει μειωθεί», δήλωσε ο Κονσταντίν Λόκτεφ, υψηλόβαθμο στέλεχος της Nielsen IQ. «Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, μια δεύτερη τάση άρχισε να αναπτύσσεται –προϊόντα που έχουν εξαφανιστεί από τα ράφια έχουν αρχίσει να αντικαθίστανται στο καλάθι των καταναλωτών από μάρκες που παράγονται στη Ρωσία, για τις οποίες έχουν ανοιχτεί τεράστιες ευκαιρίες».

Σύμφωνα με τα στοιχεία, έχει επίσης αυξηθεί το μερίδιο σνακ και προϊόντων προσωπικής υγιεινής που παράγονται στη Ρωσία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!