Γ.Δ.
814.06 -0,32%
CENER
-0,75%
2.645
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,35%
14.25
TITC
-1,09%
10.9
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.1
ΑΒΑΞ
+1,33%
0.76
ΑΒΕ
+0,70%
0.578
ΑΔΜΗΕ
-1,34%
1.622
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.515
ΑΛΜΥ
+0,42%
1.9
ΑΛΦΑ
+0,05%
0.866
ΑΝΔΡΟ
-1,85%
5.3
ΑΝΕΚ
+0,55%
0.091
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-2,17%
4.5
ΑΣΚΟ
-0,50%
1.98
ΑΣΤΑΚ
-1,45%
6.8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.428
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
4.72
ΑΤΤ
-3,48%
0.0942
ΑΤΤΙΚΑ
-0,91%
0.87
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.22
ΒΙΟ
-0,83%
3.57
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.6
ΒΙΟΣΚ
0,00%
0.57
ΒΙΟΤ
-7,64%
0.266
ΒΙΣ
0,00%
0.7
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.08
ΒΥΤΕ
0,00%
3.495
ΓΕΒΚΑ
+3,28%
1.26
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,39%
8.78
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.04
ΔΕΗ
+0,09%
5.435
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-0,50%
0.796
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.3
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.7
ΕΕΕ
-2,05%
21.5
ΕΚΤΕΡ
+1,11%
1.365
ΕΛΒΕ
0,00%
4.72
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-5,17%
0.44
ΕΛΙΝ
+0,59%
1.7
ΕΛΛ
-0,64%
15.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,96%
1.6
ΕΛΠΕ
-0,15%
6.48
ΕΛΣΤΡ
+4,17%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+0,96%
2.1
ΕΛΧΑ
-0,30%
1.352
ΕΝΤΕΡ
+3,03%
3.4
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.135
ΕΠΣΙΛ
-0,38%
5.2
ΕΣΥΜΒ
0,00%
0.624
ΕΤΕ
+2,86%
3.275
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.44
ΕΥΔΑΠ
-0,14%
7.25
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
+0,23%
0.88
ΕΧΑΕ
-0,65%
3.04
ΙΑΤΡ
0,00%
1.345
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.471
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.155
ΙΝΚΑΤ
-1,79%
1.65
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.74
ΙΝΛΟΤ
+0,84%
0.6
ΙΝΤΕΚ
-0,88%
3.38
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,33%
6.3
ΙΝΤΕΤ
-3,85%
0.8
ΙΝΤΚΑ
+3,00%
1.65
ΚΑΜΠ
0,00%
2.45
ΚΑΡΕΛ
-1,45%
272
ΚΕΚΡ
+0,93%
0.977
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.26
ΚΛΜ
0,00%
0.508
ΚΟΡΔΕ
+3,62%
0.486
ΚΟΥΑΛ
+1,28%
0.396
ΚΟΥΕΣ
+0,24%
4.12
ΚΡΕΚΑ
+2,70%
0.228
ΚΡΙ
+1,85%
5.5
ΚΤΗΛΑ
-3,33%
1.45
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.03
ΛΑΒΙ
0,00%
0.45
ΛΑΜΔΑ
+0,88%
5.705
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.7
ΛΕΒΚ
0,00%
0.228
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.99
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.25
ΛΥΚ
0,00%
1.58
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.72
ΜΕΒΑ
-0,94%
2.1
ΜΕΝΤΙ
+1,33%
3.04
ΜΕΡΚΟ
-6,17%
42.6
ΜΙΓ
+2,41%
0.0298
ΜΙΝ
0,00%
0.486
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,31%
16.61
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.628
ΜΟΤΟ
-0,95%
2.08
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+0,22%
13.57
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,47%
2.13
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,53%
1.89
ΜΠΤΚ
0,00%
0.52
ΜΥΤΙΛ
-1,28%
14.6
ΝΑΚΑΣ
+1,00%
2.02
ΝΑΥΠ
-6,81%
0.93
ΞΥΛΚ
+1,02%
0.1975
ΞΥΛΠ
0,00%
0.194
ΟΛΘ
-0,86%
23.1
ΟΛΠ
-0,14%
14.58
ΟΛΥΜΠ
-1,98%
1.73
ΟΠΑΠ
-0,33%
12.15
ΟΤΕ
-0,99%
15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.18
ΠΑΙΡ
-0,27%
0.748
ΠΑΠ
+0,40%
2.49
ΠΕΙΡ
-0,32%
1.0785
ΠΕΤΡΟ
-0,20%
4.98
ΠΛΑΘ
+0,97%
3.64
ΠΛΑΙΣ
+1,40%
2.9
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-3,20%
0.424
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.115
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-0,18%
2.745
ΡΕΒΟΙΛ
-0,43%
1.165
ΣΑΡ
-1,64%
6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.021
ΣΕΝΤΡ
-1,44%
0.274
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.965
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.8
ΣΠΙ
0,00%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.17
ΤΕΝΕΡΓ
+0,57%
17.8
ΤΖΚΑ
-2,12%
1.85
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
+1,13%
0.449
ΦΛΕΞΟ
-2,22%
6.6
ΦΡΙΓΟ
-3,50%
0.0965
ΦΡΛΚ
-1,00%
2.47
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-2,23%
0.438
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

ΕΟΤ: Ολλανδικά και βελγικά ΜΜΕ αποθεώνουν την Ελλάδα

Σειρά υμνητικών αφιερωμάτων σε ποικίλους ελληνικούς προορισμούς αλλά και στο πολύμορφο και πολυθεματικό τουριστικό προϊόν που προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες της, δημοσιεύονται αυτήν την περίοδο σε ολλανδικά και βελγικά έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Τα αφιερώματα αυτά είναι αποτέλεσμα σειράς δημοσιογραφικών ταξιδίων (press trip) και ταξιδίων εξοικείωσης (fam trip), που υλοποίησε το προηγούμενο διάστημα η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών σε συνεργασία με τοπικούς φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, αποσκοπώντας στην περαιτέρω ενίσχυση της φήμης της χώρας μας και στην εδραίωσή της ως top of mind τουριστικού προορισμού.

Συγκεκριμένα:

Η Θεσσαλονίκη αποτέλεσε το «σκηνικό» φωτογράφισης μόδας και παράλληλα προβλήθηκε ως ταξιδιωτικός προορισμός σε διάρκεια 4 μηνών, μέσω διαφορετικών καναλιών από το γυναικείο περιοδικό Vrouw. Το περιοδικό κυκλοφορεί ως ένθετο στην ολλανδική εφημερίδα De Telegraaf και κάθε δύο μήνες σε αυτοτελή πολυτελή έκδοση 124 σελίδων, έχοντας μηνιαίως 1,2 εκατ. αναγνώστες, ενώ στην online έκδοσή του περισσότερους από 1,8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα.

Με τίτλο «Τα κρυμμένα μαργαριτάρια του Αιγαίου» το βελγικό περιοδικό Le Vif/Weekend με κυκλοφορία 61.600 τευχών και πάνω από 220.000 αναγνώστες υμνεί την Αστυπάλαια και την Ανάφη. Τα δύο αυτά νησιά θα προβληθούν και στο πλαίσιο της συνεργασίας του ΕΟΤ με τον ταξιδιωτικό οδηγό Gallimard «Guidebook – Iles méconnues d’ Europe» (Τα άγνωστα νησιά της Ευρώπης) για τη δημιουργία ειδικού 12σέλιδου αφιερώματος.

Η Ήπειρος προβάλλεται σε εξειδικευμένες τουριστικές πλατφόρμες της Ολλανδίας  και του φλαμανδόφωνου Βελγίου, καθώς και από την κορυφαία ταξιδιωτική εκπομπή της ολλανδικής κρατικής τηλεόρασης 3 op reis  του καναλιού NPO 3 (με τηλεθέαση 450.000 ατόμων ανά επεισόδιο) που επισκέφθηκε επίσης την Λευκάδα και την Κεφαλονιά για τα γυρίσματα 4 επεισοδίων.

Tην ίδια στιγμή, τo ταξιδιωτικό blog Travel Valley με 300.000 μοναδικούς επισκέπτες το μήνα προβάλλει την Κεφαλονιά στο ολλανδικό  κοινό, ενώ το βελγικό περιοδικό VAB προτείνει στους αναγνώστες του να περάσουν «72 ώρες στην Κέρκυρα» για να απολαύσουν την τοπική φιλοξενία και τον βενετσιάνικο αέρα του νησιού.

Η Κως αναδεικνύεται ως ποδηλατικός προορισμός στην Ολλανδία μέσω 7σέλιδου δημοσιεύματος στο εβδομαδιαίο γυναικείο περιοδικό Margriet με 895.000 αναγνώστες, ενώ οδοιπορικό με ποδήλατο στην Στερεά Ελλάδα, τα Ιόνια νησιά και την Πελοπόννησο, θα δημοσιευθεί στα ολλανδικά περιοδικά για την ποδηλασία Wielernblad και Golden Ride με τον τίτλο «Bikepacking to Greece: From city to mountain to sea».

Το Πήλιο, η Αλόννησος και η Σκόπελος προβάλλονται στο Βέλγιο από το lifestyle περιοδικό Nevant , ενώ το μηνιαίο ολλανδικό περιοδικό Plus (455.000 αναγνώστες) παρουσιάζει τις ομορφιές της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας σε αφιέρωμα 6 σελίδων με τίτλο «Παραδεισένια Ελλάδα».

Το δημοσίευμα για την Ελλάδα του ολλανδικού περιοδικού Plus.

Εξάλλου, τον προσεχή Σεπτέμβριο, η Αθήνα και η Αττική θα προβληθούν ως ιδανικός city break προορισμός από την δημοφιλή τηλεοπτική παραγωγή Holland’s Next Top Model (HNTΜ), που μεταδίδεται από το ολλανδικό συνδρομητικό κανάλι Videoland. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε ποικίλους χώρους της Αθήνας και της ευρύτερης περιοχής, όπως το Ζάππειο Μέγαρο, το ΟΑΚΑ, το Θέατρο Πέτρας και την Αθηναϊκή Ριβιέρα, προβάλλοντας την ελληνική πρωτεύουσα στην αγορά της Ολλανδίας και ενισχύοντας την εικόνα της ως προορισμό, που προσφέρει ασφάλεια, οικειότητα, ποιοτικές υπηρεσίες, ευζωία, καθώς και αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες. Το Videoland είναι το δεύτερο δημοφιλέστερο συνδρομητικό κανάλι στην Ολλανδία μετά το Netflix, προσφέροντας εγχώριες και διεθνείς παραγωγές σε 1  εκατ. συνδρομητές και 2,7 εκατ. θεατές.

Παράλληλα με τα γυρίσματα του HNTΜ πραγματοποιήθηκε και φωτογράφιση μόδας για το περιοδικό Vogue Netherlands που θα δημοσιευτεί σε 14σέλιδο αφιέρωμα στο προσεχές τεύχος του. Σημειώνεται ότι, στο πλαίσιο της εκπομπής, παρουσιάζονται δημιουργίες Ελλήνων σχεδιαστών μόδας, γεγονός που ταυτόχρονα συμβάλει και στην διεθνή προβολή της σύγχρονης ελληνικής δημιουργίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!