Γ.Δ.
1413.54 -0,88%
ACAG
-1,86%
5.79
CENER
-1,98%
9.4
CNLCAP
+2,17%
7.05
DIMAND
+0,32%
9.51
NOVAL
-1,70%
2.6
OPTIMA
-0,31%
12.92
TITC
-0,78%
32
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
-1,62%
1.338
ΑΒΕ
-0,64%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.145
ΑΚΡΙΤ
-8,67%
0.79
ΑΛΜΥ
-0,35%
2.86
ΑΛΦΑ
-1,28%
1.5005
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,72%
11.02
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+1,17%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-4,07%
9.42
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.33
ΒΙΟ
-1,60%
5.55
ΒΙΟΚΑ
-2,76%
1.935
ΒΙΟΣΚ
-0,56%
1.79
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,48%
2.22
ΓΕΒΚΑ
-3,81%
1.515
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,93%
17.04
ΔΑΑ
-0,36%
7.71
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
-0,43%
11.45
ΔΟΜΙΚ
-2,76%
3.35
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,79%
0.305
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.6
ΕΕΕ
-1,82%
33.48
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.92
ΕΛΒΕ
-3,54%
5.45
ΕΛΙΝ
-0,49%
2.05
ΕΛΛ
+0,37%
13.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,52%
1.934
ΕΛΠΕ
-0,43%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.09
ΕΛΤΟΝ
+0,72%
1.67
ΕΛΧΑ
-1,65%
1.786
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-1,93%
1.27
ΕΤΕ
-1,03%
7.476
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.27
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-1,01%
1.96
ΕΧΑΕ
-1,32%
4.48
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-1,07%
0.37
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.64
ΙΝΚΑΤ
-0,80%
4.97
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.92
ΙΝΛΟΤ
-0,87%
1.142
ΙΝΤΕΚ
+1,03%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,85%
2.32
ΙΝΤΕΤ
-0,81%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,71%
3.05
ΚΑΡΕΛ
-1,20%
330
ΚΕΚΡ
-1,75%
1.4
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-0,64%
1.55
ΚΟΡΔΕ
-1,92%
0.46
ΚΟΥΑΛ
-0,35%
1.128
ΚΟΥΕΣ
-0,19%
5.15
ΚΡΙ
-1,21%
12.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,83%
1.115
ΛΑΒΙ
-2,70%
0.793
ΛΑΜΔΑ
-2,12%
6.92
ΛΑΜΨΑ
-1,08%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
+0,70%
0.288
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-0,40%
2.49
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
-1,03%
3.86
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.49
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-0,30%
3.335
ΜΙΝ
-4,31%
0.555
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,83%
21.46
ΜΟΝΤΑ
-1,76%
3.91
ΜΟΤΟ
-1,49%
2.65
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-0,50%
23.76
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
+1,27%
1.995
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
-0,36%
33.38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
+0,22%
0.924
ΞΥΛΚ
-1,33%
0.296
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
0,00%
20.6
ΟΛΠ
-0,37%
26.6
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,64%
15.59
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,54%
0.832
ΟΤΕ
+0,47%
14.81
ΟΤΟΕΛ
-0,71%
11.12
ΠΑΙΡ
-3,46%
0.95
ΠΑΠ
-0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
-0,77%
3.868
ΠΕΡΦ
-0,30%
6.67
ΠΕΤΡΟ
-1,48%
7.98
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.9
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,20%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
-1,37%
1.795
ΣΑΡ
-0,37%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,39%
0.355
ΣΙΔΜΑ
-1,48%
1.665
ΣΠΕΙΣ
-2,15%
6.36
ΣΠΙ
-1,84%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,21%
19.28
ΤΖΚΑ
-1,06%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,74%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-0,94%
0.21
ΦΡΛΚ
-2,68%
3.815
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Κινέζοι: Αντί για την Tesla του Έλον Μασκ προτιμούν κινεζικά

Οι Κινέζοι καταναλωτές που θέλουν να αγοράσουν ηλεκτροκίνητο όχημα θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα εμπιστευτούν την Tesla του Έλον Μασκ ή κάποια από τις δικές τους αυτοκινητοβιομηχανίες που εξειδικεύονται στα ηλεκτροκίνητα στην Κίνα.

Σύμφωνα με το CNBC, όλοι και περισσότεροι προτιμούν πλέον την εγχώρια βιομηχανία, για λόγους τιμής και αποδόσεων. Αν επικρατήσει πραγματικά αυτή η τάση, τα πράγματα θα είναι δύσκολα για την Tesla, αφού η Κίνα παραμένει η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη.

Οι κινεζικές start-up ηλεκτροκίνητων οχημάτων Nio, Xpeng και Li Auto είδαν τις παραγγελίες τους να αυξάνονται τη χρονιά που πέρασε, παρά τη γενικότερη πτώση στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας εξαιτίας της πανδημίας. 

Η Tesla παραμένει βέβαια ο υπ’ αριθμόν ένα κατασκευαστής και πωλητής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Κίνα. Ωστόσο το τηλεοπτικό δίκτυο συγκέντρωσε απόψεις από καταναλωτές που έχουν γυρίσει την πλάτη στην εταιρεία κολοσσό και αποφάσισαν να αγοράσουν κινεζικά.

Κατ’ αρχήν, μεγάλο ρόλο στην απόφαση φαίνεται πως παίζει η σημαντικότερη χαμηλότερη τιμή, αλλά και οι εναλλακτικές δυνατότητες πληρωμής.

Για παράδειγμα, οι πωλήσεις της Nio βασίζονται σε ένα συνδρομητικό μοντέλο, με τους αγοραστές να χρεώνουν μηνιαίο τέλος για την φόρτιση της μπαταρίας.

Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, άλλωστε είναι ακόμη ένα κριτήριο που μετρά στην επιλογή των Κινέζων καταναλωτών.

Σε αντίθεση με τις ΗΠΑ, τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν διαθέτουν συγκεκριμένους χώρους στάθμευσης, γεγονός που καθιστά ακόμη δυσκολότερη την πρόσβαση σε σταθμούς επαναφόρτισης μπαταριών.

Το κενό αυτό έρχονται να καλύψουν επιχειρήσεις όπως η Li Auto που σε συγκεκριμένα μοντέλα παρέχει τη δυνατότητα φόρτισης εν κινήσει.

Ταυτόχρονα, πολλοί Κινέζοι επιδίδονται σε μία άνευ προηγουμένου επιχείρηση προώθησης των κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τονίζουν την υπεροχή τους και στα δύο αυτά κριτήρια, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τα διαθέσιμα μοντέλα ειδικών ανταγωνιστών και ειδικά της Tesla.

Μεταφορά της παραγωγής της στην Ινδία στο μέλλον;

Πάντως, η αύξηση της προτίμησης στα κινεζικά ηλεκτροκίνητα οχήματα, έρχεται τη στιγμή που και η ίδια η Tesla κάνει άνοιγμα προς την Ινδία και δέχεται πρόταση για τη μεταφορά της παραγωγής της από την Κίνα στην Ινδία.

Πριν από εβδομάδες, ο Έλον Μασκ κατέγραψε την πρώτη του εταιρεία στο ινδικό μητρώο επιχειρήσεων, μία πρώτη ενέργεια που σηματοδοτεί το άνοιγμά του προς τη χώρα.

Σύμφωνα με το Ρόιτερς, η Tesla θα αρχίσει να εισάγει και να πουλά το Model 3 στην Ινδία, ενώ ο υπουργός Μεταφορών της χώρας Νιτίν Γκαντκάρι δήλωσε στο πρακτορείο πως η Ινδία είναι έτοιμη να προσφέρει κίνητρα στην Tesla προκειμένου να μεταφέρει την παραγωγή της στη χώρα.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!