Γ.Δ.
1400.61 0,00%
ACAG
0,00%
6.49
CENER
0,00%
7.05
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.98
OPTIMA
0,00%
9.79
TITC
0,00%
26.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7.5
ΑΒΑΞ
0,00%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.5
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.175
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
2.55
ΑΛΦΑ
0,00%
1.595
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.16
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.66
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.42
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.29
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.22
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.85
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.175
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.216
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.625
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.6
ΔΑΑ
0,00%
8.204
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.63
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.59
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.364
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.515
ΕΕΕ
0,00%
28.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.84
ΕΛΒΕ
0,00%
5.15
ΕΛΙΝ
0,00%
2.4
ΕΛΛ
0,00%
15.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.45
ΕΛΠΕ
0,00%
8.14
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.46
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.914
ΕΛΧΑ
0,00%
1.85
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
9.19
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.23
ΕΤΕ
0,00%
7.374
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.33
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.67
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.85
ΕΧΑΕ
0,00%
5.07
ΙΑΤΡ
0,00%
1.63
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.46
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.585
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.15
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.83
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.084
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.23
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.295
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.35
ΚΑΜΠ
0,00%
2.5
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
0,00%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.54
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.328
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.42
ΛΑΒΙ
0,00%
0.83
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.61
ΛΑΜΨΑ
0,00%
32.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.96
ΛΕΒΚ
0,00%
0.36
ΛΕΒΠ
0,00%
0.36
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.72
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.14
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
0,00%
3.965
ΜΙΝ
0,00%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.42
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.955
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.42
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.545
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.56
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.74
ΝΑΥΠ
0,00%
1.015
ΞΥΛΚ
0,00%
0.295
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0038
ΞΥΛΠ
0,00%
0.304
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.01
ΟΛΘ
0,00%
22.8
ΟΛΠ
0,00%
25.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.64
ΟΠΑΠ
0,00%
16.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.876
ΟΤΕ
0,00%
14.36
ΟΤΟΕΛ
0,00%
13.34
ΠΑΙΡ
0,00%
1.175
ΠΑΠ
0,00%
2.56
ΠΕΙΡ
0,00%
3.8
ΠΕΤΡΟ
0,00%
9.7
ΠΛΑΘ
0,00%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.32
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
0,00%
4.09
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.6
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.388
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.02
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.56
ΣΠΙ
0,00%
0.826
ΣΠΥΡ
0,00%
0.206
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.655
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.686
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.372
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.296
ΦΡΛΚ
0,00%
4.06
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Έρευνα: Απρόσιτες οι δημόσιες υπηρεσίας στη Γαλλία τηλεφωνικά

Έρευνα του γαλλικού περιοδικού «60 millions de consommateurs» (60 εκατομμύρια καταναλωτές) κατέδειξε ότι «πολύ συχνά» οι πολίτες που προσπαθούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με δημόσιες υπηρεσίες στη Γαλλία δεν βγάζουν άκρη, είτε επειδή οι κλήσεις μένουν αναπάντητες είτε επειδή οι πληροφορίες που παίρνουν αποδεικνύονται ανακριβείς.

«Σε ποια ηλικία μπορώ να συνταξιοδοτηθώ;»

«Πώς μπορώ να αποκτήσω κάρτα υγειονομικής περίθαλψης;»

Η απόκτηση πληροφοριών ή η επεξήγηση της προβλεπόμενης διαδικασίας μοιάζει με «στίβο μάχης» για πολίτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο ή δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό, σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού που άντλησε στοιχεία από τον Συνήγορο του Πολίτη.

Το 15% των Γάλλων δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο από το σπίτι

Παρότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός των δημόσιων υπηρεσιών επιταχύνεται, τα προβλήματα παραμένουν: το 15% των Γάλλων δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο από το σπίτι, ενώ το 28% δεν θεωρεί τον εαυτό του ικανό να διεκπεραιώσει ηλεκτρονικά μια συναλλαγή με το Δημόσιο – ακόμη και αν πρόκειται για νέους ανθρώπους, υπογραμμίζεται στην έρευνα.

Από τις 26 Σεπτεμβρίου έως τις 10 Νοεμβρίου 2022, καταγράφηκαν 1.532 κλήσεις σε δημόσιες υπηρεσίες από πολίτες που ανήκαν σε μία από τις παρακάτω τρεις κατηγορίες: α) κάποιον που δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, β) κάποιον που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο αλλά δεν γνωρίζει καλά τη γαλλική γλώσσα γ) έναν ηλικιωμένο με πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Οι δημόσιες υπηρεσίες που συνδέονται με την Ασφάλιση Υγείας συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ποσοστό δυσαρέσκειας. Σε 302 τηλεφωνικές κλήσεις που έγιναν, το 72% έμεινε αναπάντητο (τρεις ανεπιτυχείς προσπάθειες, κατόπιν αναμονής τουλάχιστον πέντε λεπτών), το 22% έλαβε «μια αποδεκτή απάντηση» και λιγότερο από το 5% θεώρησε ότι έλαβε «ακριβείς απαντήσεις».

Τα τηλεφωνικά αιτήματα αυξήθηκαν κατά 30% λόγω πανδημίας

Στο Ταμείο Οικογενειακών Επιδομάτων (CAF) το 54% των 408 τηλεφωνικών κλήσεων δεν απαντήθηκε. Από τους τυχερούς που έβγαλαν γραμμή, οι περισσότεροι δεν είχαν την τύχη να λάβουν ικανοποιητικές απαντήσεις: ορισμένες φορές επειδή ένας υπάλληλος τους παρέπεμπε σε ιστοσελίδα. Ορισμένοι υπάλληλοι πρότειναν προγραμματισμό ραντεβού στην υπηρεσία ή ταχυδρομική αποστολή ενός εγγράφου.

Το CAF ανέφερε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι τα τηλεφωνικά αιτήματα αυξήθηκαν σημαντικά λόγω της πανδημίας (+30% μεταξύ 2019-2021) και ξεπέρασαν τα 42 εκατομμύρια το 2022.

Για το Κέντρο Ευρέσεως Εργασίας η εικόνα είναι καλύτερη. Το 84% των κλήσεων απαντήθηκε, έστω και αν οι πληροφορίες που δόθηκαν δεν ήταν πάντα ικανοποιητικές.

Σε ό,τι αφορά τις συντάξεις, το 72% των τηλεφωνικών κλήσεων στον Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης απαντήθηκε. Παραδόξως, όμως, στην πλειοψηφία τους απαντήσεις ακόμη και για την ηλικία συνταξιοδότησης κρίθηκαν ανεπαρκείς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!