Γ.Δ.
1452.46 +1,20%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
-0,13%
7.51
CNLCAP
-1,27%
7.8
DIMAND
-0,31%
9.58
OPTIMA
+2,92%
10.58
TITC
+2,31%
28.75
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,05%
1.49
ΑΒΕ
+3,21%
0.482
ΑΔΜΗΕ
+0,23%
2.205
ΑΚΡΙΤ
-1,06%
0.93
ΑΛΜΥ
-1,07%
2.77
ΑΛΦΑ
+0,43%
1.638
ΑΝΔΡΟ
+0,59%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,24%
12.29
ΑΣΚΟ
+0,38%
2.65
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
-0,45%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+1,27%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,98%
5.66
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
2.64
ΒΙΟΣΚ
-0,79%
1.25
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,51%
1.68
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,35%
16.48
ΔΑΑ
-0,43%
8.382
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,42%
11.46
ΔΟΜΙΚ
+0,54%
4.62
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,86%
0.346
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,43%
29.88
ΕΚΤΕΡ
+0,66%
4.59
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
-0,35%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,77%
2.585
ΕΛΠΕ
+0,42%
8.3
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-4,01%
1.77
ΕΛΧΑ
+1,37%
1.93
ΕΝΤΕΡ
+0,26%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.158
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,44%
1.26
ΕΤΕ
+1,32%
7.66
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.2
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+1,31%
2.016
ΕΧΑΕ
+0,59%
5.12
ΙΑΤΡ
+3,10%
1.665
ΙΚΤΙΝ
+0,68%
0.441
ΙΛΥΔΑ
+8,36%
1.685
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.93
ΙΝΛΙΦ
+2,50%
4.92
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,29%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
4.3
ΙΝΤΕΤ
+5,93%
1.34
ΙΝΤΚΑ
+1,87%
3.535
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+5,88%
0.54
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,36%
10.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,14%
1.43
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+1,47%
6.92
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-8,57%
0.32
ΛΕΒΠ
+3,57%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+3,40%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
+4,18%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,38%
4.08
ΜΙΝ
+0,78%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,53%
26.74
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+0,67%
3
ΜΟΥΖΚ
-0,68%
0.725
ΜΠΕΛΑ
+0,28%
28.62
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,55%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
-2,05%
2.86
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.03
ΞΥΛΚ
-3,37%
0.287
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-7,88%
0.304
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+1,44%
24.6
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+1,29%
16.49
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,93%
0.9
ΟΤΕ
+0,56%
14.3
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.7
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,22%
3.969
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,63%
4.1
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,90%
4.5
ΡΕΒΟΙΛ
+1,58%
1.61
ΣΑΡ
+1,55%
11.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-1,32%
0.374
ΣΙΔΜΑ
-0,25%
1.975
ΣΠΕΙΣ
-2,52%
7.74
ΣΠΙ
-0,83%
0.714
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,77%
18.24
ΤΖΚΑ
-3,01%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,36%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-1,64%
0.36
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+1,27%
0.318
ΦΡΛΚ
-1,33%
4.08
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Έρευνα: Αυξάνεται παγκοσμίως η κατανάλωση σνακ

Τον διευρυμένο ρόλο των σνακ στη ζωή των καταναλωτών, τα οποία αντικαθιστούν όλο και περισσότερο τα παραδοσιακά γεύματα, αναδεικνύει παγκόσμια μελέτη «State of Snacking» η οποία πραγματοποιήθηκε από την Mondelēz International, σε συνεργασία με το The Harris Poll. Η έρευνα αναλύει τις στάσεις και τις συμπεριφορές αναφορικά με τα σνακ μεταξύ χιλιάδων καταναλωτών που ερωτήθηκαν σε 12 χώρες για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Από τα ευρήματα προκύπτει ότι 71% των καταναλωτών καταναλώνουν σνακ τουλάχιστον, δύο φορές την ημέρα, 78% των καταναλωτών αναφέρει ότι αφιερώνουν χρόνο για να γευτούν απολαυστικά σνακ, με το 61% των καταναλωτών να λένε ότι χρειάζονται χρόνο για να χωρίσουν τα σνακ σε μερίδες πριν τα φάνε. Οι καταναλωτές αντικαθιστούν με αυξανόμενο ρυθμό τα γεύματα με σνακ, με το 55% να αναφέρει μεγαλύτερη πιθανότητα να φάει ένα σνακ και στις τρεις τυπικές ώρες γευμάτων.

Την ίδια ώρα, η μείωση των απορριμμάτων είναι κορυφαία προτεραιότητα, με επτά στους 10 καταναλωτές να δηλώνουν ότι δίνουν προτεραιότητα στα σνακ που έχουν λιγότερη συσκευασία και 72% των καταναλωτών να δηλώνουν ότι συνήθως την ανακυκλώνουν.

Η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές αναζητούν σνακ για να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες στη ζωή τους. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών δήλωσαν ότι καταναλώνουν τακτικά σνακ για να ανταμείψουν τον εαυτό τους (78%) και για μια αίσθηση άνεσης (77%), συμπεριλαμβανομένης της συντριπτικής πλειοψηφίας των millennials (85% και για τους δύο λόγους). Επίσης, ποσοστό 67% θα αγόραζε λιγότερες από τις αγαπημένες του μάρκες σνακ παρά εναλλακτικές, ανεξάρτητα από το κόστος.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές καταβάλλουν προσπάθεια να είναι προσεκτικοί όταν καταναλώνουν σνακ, με το 78% να αναφέρει ότι χρειάζονται χρόνο για να γευτούν απολαυστικά σνακ. Πολλοί προσαρμόζονται επίσης σε μεγέθη μερίδων, λέγοντας ότι χρειάζονται χρόνο για να χωρίσουν τα σνακ σε μερίδες πριν τα καταναλώσουν (61%) και ελέγχουν τις διατροφικές ετικέτες στα σνακ πριν τα αγοράσουν (68%). Εν τω μεταξύ, λιγότεροι από τους μισούς (46%) λένε ότι αισθάνονται ένοχοι όταν καταναλώνουν ένα απολαυστικό σνακ ή λιχουδιά.

Η κατανάλωση σνακ προσφέρει, σύμφωνα με την έρευνα, μια σημαντική ευκαιρία σύνδεσης μεταξύ των ανθρώπων, με επτά στους 10 καταναλωτές να επιβεβαιώνουν ότι «το να μοιράζομαι σνακ με άλλους είναι η γλώσσα της αγάπης μου». Αυτή η τάση τού να μαζεύονται τακτικά με τα αγαπημένα τους πρόσωπα για να απολαύσουν σνακ είναι ιδιαίτερα έντονη μεταξύ των νοικοκυριών στην Ινδία και το Μεξικό.

Οι καταναλωτές εστιάζουν στον τρόπο με τον οποίο οι επιλογές σνακ που κάνουν επηρεάζουν το περιβάλλον και αναγνωρίζουν ότι, τόσο οι εταιρείες, όσο και οι καταναλωτές διαδραματίζουν βασικό ρόλο στο βιώσιμο σνακ. Συγκεκριμένα, 63% των καταναλωτών συμφωνεί ότι τα σνακ με υψηλότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο θα πρέπει να κοστίζουν περισσότερο, ειδικά η γενιά των millennials (70%) και Gen Z (69%). Ποσοστό 64% είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για σνακ που είναι καλύτερα για το περιβάλλον και 65% θα πλήρωνε περισσότερα για σνακ που περιέχουν συστατικά, η συλλογή των οποίων έχει γίνει με ηθικό τρόπο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!