Γ.Δ.
1473.53 +1,47%
ACAG
+1,28%
6.32
CENER
+4,38%
8.35
CNLCAP
+1,27%
8
DIMAND
+0,73%
9.67
OPTIMA
+2,04%
11.02
TITC
+2,73%
30.1
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+1,37%
1.482
ΑΒΕ
-2,69%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,68%
2.225
ΑΚΡΙΤ
+2,15%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+2,21%
1.6205
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+1,11%
12.79
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.68
ΑΣΤΑΚ
+1,67%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,44%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-1,21%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,60%
6.05
ΒΙΟΚΑ
+2,01%
2.54
ΒΙΟΣΚ
+3,44%
1.355
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-4,10%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-1,20%
1.65
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.58
ΔΑΑ
0,00%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,61%
11.34
ΔΟΜΙΚ
+2,14%
4.78
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,46%
0.359
ΕΒΡΟΦ
-1,49%
1.655
ΕΕΕ
+2,01%
31.42
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.475
ΕΛΒΕ
-3,81%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,82%
2.47
ΕΛΛ
+1,41%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,66%
8.33
ΕΛΣΤΡ
+0,43%
2.34
ΕΛΤΟΝ
-0,78%
1.786
ΕΛΧΑ
+3,70%
2.02
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,75%
1.33
ΕΤΕ
+4,23%
8.14
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,69%
2.034
ΕΧΑΕ
+0,19%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-2,21%
0.42
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.39
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.99
ΙΝΛΟΤ
+0,17%
1.15
ΙΝΤΕΚ
-1,27%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.5
ΙΝΤΕΤ
-2,71%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+0,27%
3.665
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,66%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,62%
1.625
ΚΟΡΔΕ
-0,38%
0.53
ΚΟΥΑΛ
-1,72%
1.256
ΚΟΥΕΣ
-1,91%
5.64
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,19%
1.4
ΛΑΒΙ
+1,42%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+1,31%
6.95
ΛΑΜΨΑ
+1,20%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,24%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.08
ΜΕΒΑ
-1,76%
3.9
ΜΕΝΤΙ
-1,01%
2.93
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
-0,63%
3.965
ΜΙΝ
+4,13%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,07%
27.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,76%
30
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,30%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+2,25%
39.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
-2,94%
0.99
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.268
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.346
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.1
ΟΛΠ
0,00%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+0,69%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,45%
15.57
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,99%
0.918
ΟΤΕ
+1,71%
14.3
ΟΤΟΕΛ
-0,31%
12.74
ΠΑΙΡ
+0,43%
1.175
ΠΑΠ
-0,38%
2.62
ΠΕΙΡ
+0,99%
3.789
ΠΕΤΡΟ
+7,71%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,13%
4.005
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,91%
4.79
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.695
ΣΑΡ
-2,03%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,54%
0.372
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.905
ΣΠΕΙΣ
+2,32%
7.94
ΣΠΙ
+2,25%
0.726
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,71%
18.46
ΤΖΚΑ
+1,25%
1.615
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,82%
1.714
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-2,68%
0.29
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.18
ΧΑΙΔΕ
-5,76%
0.655

DW: H τραγωδία στα Τέμπη μπορούσε να αποφευχθεί

«Μπορούσε να αποφευχθεί η τραγωδία στα Τέμπη;», διερωτάται η Tagesspiegel. «Η απάντηση είναι πως ξεκάθαρα ναι. Πολλοί παράγοντες έδειχναν πως μία καταστροφή ήταν για πολύ καιρό προ των πυλών». Η γερμανική εφημερίδα επισημαίνει πως «από την ιδιωτικοποίηση του ελληνικού σιδηροδρόμου υπάρχουν ελλείψεις σε προσωπικό, στις υποδομές και στους αυτοματοποιημένους σηματοδότες. Μία ματιά στο πρόσφατο παρελθόν μπορεί να εξηγήσει γιατί αναμενόταν μία τραγωδία. Πέρυσι, ο επικεφαλής του τμήματος συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου παραιτήθηκε λόγω μη πλήρωσης των προϋποθέσεων ασφαλείας. Πριν από τέσσερις μήνες, οι μηχανικοί που ήταν υπεύθυνοι για το δίκτυο τον ακολούθησαν, […] ενώ μόλις την περασμένη εβδομάδα, οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους κήρυξαν απεργία με αίτημα περισσότερη ασφάλεια στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Επομένως, το ανθρώπινο λάθος ήταν μόνο ο τελευταίος κρίκος σε μια αλυσίδα λαθών και αστοχιών που οδήγησαν στο τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα».

Η Frankfurter Allgemeine Zeitung προσθέτει πως «ήδη από το 2019, δημοσιεύθηκε έκθεση που, μεταξύ άλλων, κατέτασσε το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο ως το περισσότερο ανασφαλές σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Σύμφωνα με την έκθεση, σχεδόν 140 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε σιδηροδρομικά ατυχήματα στην Ελλάδα κατά την περίοδο 2010-2018». Τέλος, η εφημερίδα της Φρανκφούρτης δημοσιεύει από την πλευρά της πως, στον απόηχο του δυστυχήματος, «υπάρχει η υποψία ότι ο Μητσοτάκης θα μπορούσε να μεταθέσει την ημερομηνία των εκλογών κατά μερικές ακόμη εβδομάδες, με την ελπίδα ότι η συζήτηση σχετικά με τη συνενοχή της κυβέρνησης στις διαρθρωτικές ελλείψεις του σιδηροδρομικού συστήματος θα έχει καταλαγιάσει μέχρι τότε».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!