Γ.Δ.
1406.91 -2,19%
ACAG
-2,20%
5.77
CENER
-1,55%
8.91
CNLCAP
-1,33%
7.4
DIMAND
+0,49%
8.25
NOVAL
-1,97%
2.733
OPTIMA
-2,32%
11.78
TITC
-3,10%
29.7
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-2,85%
1.434
ΑΒΕ
-2,44%
0.44
ΑΔΜΗΕ
-2,32%
2.105
ΑΚΡΙΤ
-16,67%
0.75
ΑΛΜΥ
-4,42%
2.7
ΑΛΦΑ
-4,79%
1.54
ΑΝΔΡΟ
-1,81%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-2,08%
11.3
ΑΣΚΟ
+1,14%
2.67
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.44
ΑΤΤ
-3,10%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-2,13%
2.3
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,23%
6
ΒΙΟΚΑ
-4,40%
2.39
ΒΙΟΣΚ
-1,86%
1.32
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
-7,19%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,28%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-3,06%
1.425
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,36%
16.42
ΔΑΑ
-2,61%
7.9
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
-3,37%
10.6
ΔΟΜΙΚ
-4,88%
3.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,44%
0.32
ΕΒΡΟΦ
-5,50%
1.46
ΕΕΕ
-0,75%
31.56
ΕΚΤΕΡ
-3,70%
4.17
ΕΛΒΕ
+4,00%
5.2
ΕΛΙΝ
-0,88%
2.25
ΕΛΛ
-1,80%
13.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,51%
2.33
ΕΛΠΕ
-2,78%
8.03
ΕΛΣΤΡ
-2,26%
2.16
ΕΛΤΟΝ
-4,15%
1.664
ΕΛΧΑ
-2,87%
1.83
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,49%
1.32
ΕΤΕ
-1,10%
7.89
ΕΥΑΠΣ
-0,64%
3.11
ΕΥΔΑΠ
-2,44%
5.6
ΕΥΡΩΒ
-4,70%
2.047
ΕΧΑΕ
-1,39%
4.98
ΙΑΤΡ
-6,42%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,72%
0.3575
ΙΛΥΔΑ
-2,96%
1.64
ΙΝΚΑΤ
-1,79%
4.94
ΙΝΛΙΦ
-1,88%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+0,54%
1.114
ΙΝΤΕΚ
-4,78%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.66
ΙΝΤΕΤ
-1,68%
1.17
ΙΝΤΚΑ
-0,90%
3.29
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,60%
332
ΚΕΚΡ
-3,42%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,27%
1.56
ΚΟΡΔΕ
-3,78%
0.483
ΚΟΥΑΛ
-5,17%
1.138
ΚΟΥΕΣ
-2,24%
5.24
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,78%
10.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+1,72%
1.185
ΛΑΒΙ
-1,00%
0.89
ΛΑΜΔΑ
-1,52%
6.5
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
-0,52%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.292
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,46%
1.35
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.928
ΜΕΒΑ
-0,51%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-1,08%
2.75
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+0,26%
3.785
ΜΙΝ
-3,61%
0.48
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,87%
24.4
ΜΟΝΤΑ
+2,65%
3.48
ΜΟΤΟ
-3,11%
2.8
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-2,59%
25.62
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.4
ΜΠΡΙΚ
-2,13%
1.835
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
-2,01%
35.12
ΝΑΚΑΣ
-2,94%
2.64
ΝΑΥΠ
-2,49%
0.94
ΞΥΛΚ
-0,77%
0.258
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
+1,43%
21.3
ΟΛΠ
-1,38%
25
ΟΛΥΜΠ
-2,76%
2.47
ΟΠΑΠ
-0,60%
14.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,08%
0.92
ΟΤΕ
-0,95%
13.55
ΟΤΟΕΛ
-1,21%
11.44
ΠΑΙΡ
+1,38%
1.1
ΠΑΠ
-1,61%
2.45
ΠΕΙΡ
-4,26%
3.6
ΠΕΤΡΟ
-3,34%
8.1
ΠΛΑΘ
-1,40%
3.86
ΠΛΑΚΡ
+2,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
-2,77%
1.124
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-3,26%
4.595
ΡΕΒΟΙΛ
-5,14%
1.57
ΣΑΡ
-1,61%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-3,43%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-0,55%
1.82
ΣΠΕΙΣ
-2,68%
6.54
ΣΠΙ
-5,59%
0.642
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,85%
18.6
ΤΖΚΑ
-1,05%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,78%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-2,50%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-3,70%
0.208
ΦΡΛΚ
-3,23%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-9,85%
0.595

Αναβιώνουν τα σχέδια για γέφυρα που θα συνδέει Ιταλία – Σικελία

Το ιταλικό υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε χθες διάταγμα για την επανέναρξη ενός μακροχρόνιου σχεδίου για την κατασκευή γέφυρας μήκους 3.200 μέτρων που θα συνδέει το νότιο νησί της Σικελίας με την ηπειρωτική χώρα.

Το διάταγμα εισάγει «επείγουσες διατάξεις για την κατασκευή της σταθερής σύνδεσης μεταξύ Σικελίας και Καλαβρίας», ανέφερε η ανακοίνωση της κυβέρνησης.

Στόχος του διατάγματος είναι να αναβιώσει γρήγορα τα σχέδια για την κατασκευή της γέφυρας, η οποία θα συνδέει την πόλη Μεσσήνη της Σικελίας με την Καλαβρία, το άκρο της ιταλικής χερσονήσου.

Το Κοινοβούλιο έχει δύο μήνες για να μετατρέψει το διάταγμα σε νόμο. Σύμφωνα με το σχέδιο, ένα εκτελεστικό έργο θα εγκριθεί έως τις 31 Ιουλίου 2024 και η κατασκευή θα ξεκινήσει μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης.

«Έπειτα από 50 χρόνια συνομιλιών, αυτό το υπουργικό συμβούλιο εγκρίνει το χτίσιμο γέφυρας που θα συνδέει τη Σικελία με την υπόλοιπη Ιταλία και την Ευρώπη», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Ματέο Σαλβίνι, χαιρετίζοντας μια «ιστορική ημέρα».

Επικριτές των νέων σχεδίων κατηγόρησαν σήμερα την κυβέρνηση για «σπατάλη πόρων», σύμφωνα με το ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων Ansa.

Περιβαλλοντολόγοι απορρίπτουν τα σχέδια λόγω «εξαιρετικά υψηλού οικολογικού και οικονομικού κόστους».

Οι αρχαίοι Ρωμαίοι είχαν επίσης όνειρα για μια σύνδεση στο Στενό. Πριν από περισσότερα από 2.000 χρόνια ένωσαν πλωτήρες και βαρέλια για να σχηματίσουν μια γέφυρα – αλλά μια καταιγίδα κατέστρεψε τα σχέδιά τους.

Διάφορες ιταλικές κυβερνήσεις εδώ και δεκαετίες συζητούσαν το σχέδιο «Il Ponte sullo stretto».

Πιο πρόσφατα, τη δεκαετία του 2000, η κυβέρνηση του τότε πρωθυπουργού Σίλβιο Μπερλουσκόνι, του οποίου το κόμμα Forza Italia είναι μέρος του σημερινού κυβερνητικού συνασπισμού, είχε υποστηρίξει την κατασκευή της γέφυρας. Τότε το σχέδιο ήταν η κατασκευή να ξεκινήσει το 2006 και να ολοκληρωθεί έως το 2012.

Ο Μπερλουσκόνι σήμερα έκανε λόγο για «σημαντική υπόσχεση για τους Ιταλούς», σύμφωνα με το Ansa. Ανέφερε ότι η γέφυρα θα τονώσει την οικονομία της νότιας Ιταλίας.

«Αυτή τη φορά δεν θα μας σταματήσουν», τόνισε ο Μπερλουσκόνι.

Η γέφυρα θα είναι σχεδόν τρεις φορές μεγαλύτερη από τη Γέφυρα Γκόλντεν Γκέιτ στο Σαν Φρανσίσκο και πάνω από 1.000 μέτρα μακρύτερη από τη Γέφυρα Ακάσι-Καϊκιό στην Ιαπωνία, η οποία αυτή τη στιγμή κατέχει τον τίτλο της μεγαλύτερης κρεμαστής γέφυρας στον κόσμο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!