Γ.Δ.
1392.62 +0,84%
ACAG
-0,16%
6.36
CENER
+5,19%
7.3
CNLCAP
-0,74%
6.7
DIMAND
-0,72%
9.64
OPTIMA
-0,30%
9.97
TITC
+0,38%
26.5
ΑΑΑΚ
+0,73%
6.9
ΑΒΑΞ
+3,74%
1.442
ΑΒΕ
-1,65%
0.477
ΑΔΜΗΕ
+1,37%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-4,97%
0.86
ΑΛΜΥ
+1,17%
2.6
ΑΛΦΑ
+1,16%
1.568
ΑΝΔΡΟ
-1,17%
6.74
ΑΡΑΙΓ
+0,09%
11.78
ΑΣΚΟ
-1,53%
2.58
ΑΣΤΑΚ
+3,02%
7.5
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,54%
7.48
ΑΤΤ
+0,92%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.28
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+4,88%
5.59
ΒΙΟΚΑ
+5,79%
2.74
ΒΙΟΣΚ
+1,30%
1.17
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
+6,03%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,12%
16.24
ΔΑΑ
-0,49%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,28%
11.05
ΔΟΜΙΚ
+0,98%
4.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+5,16%
1.63
ΕΕΕ
+0,42%
28.42
ΕΚΤΕΡ
+3,99%
4.17
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+1,71%
2.38
ΕΛΛ
+0,35%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,60%
2.535
ΕΛΠΕ
+0,12%
8.2
ΕΛΣΤΡ
+0,84%
2.41
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.864
ΕΛΧΑ
+3,83%
1.9
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-1,37%
9.38
ΕΣΥΜΒ
+1,66%
1.225
ΕΤΕ
+0,28%
7.094
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.18
ΕΥΔΑΠ
+1,97%
5.69
ΕΥΡΩΒ
+0,19%
1.834
ΕΧΑΕ
+1,21%
5.02
ΙΑΤΡ
+6,65%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+5,30%
1.59
ΙΝΚΑΤ
+2,42%
5.08
ΙΝΛΙΦ
+1,07%
4.74
ΙΝΛΟΤ
+0,74%
1.088
ΙΝΤΕΚ
+1,48%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
+0,42%
1.205
ΙΝΤΚΑ
+3,68%
3.38
ΚΑΜΠ
+9,76%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+0,63%
1.59
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-0,33%
1.53
ΚΟΡΔΕ
+1,93%
0.528
ΚΟΥΑΛ
+7,30%
1.352
ΚΟΥΕΣ
+1,73%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,18%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,15%
1.425
ΛΑΒΙ
+0,86%
0.817
ΛΑΜΔΑ
+4,39%
6.9
ΛΑΜΨΑ
+1,89%
32.4
ΛΑΝΑΚ
+3,09%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,46%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,83%
1.07
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.84
ΜΕΝΤΙ
-3,06%
2.85
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+1,03%
3.91
ΜΙΝ
-4,20%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,23%
25.8
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.05
ΜΟΤΟ
+2,60%
2.96
ΜΟΥΖΚ
-0,67%
0.745
ΜΠΕΛΑ
+2,87%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,56%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+1,15%
37.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,42%
0.964
ΞΥΛΚ
+3,86%
0.296
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,14%
0.328
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,30%
24.5
ΟΛΥΜΠ
-0,75%
2.63
ΟΠΑΠ
+1,73%
16.43
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,15%
0.86
ΟΤΕ
-1,22%
13.81
ΟΤΟΕΛ
+0,74%
13.56
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.225
ΠΑΠ
-0,38%
2.59
ΠΕΙΡ
+0,61%
3.78
ΠΕΤΡΟ
-1,19%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-2,60%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,71%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+8,17%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+1,97%
1.55
ΣΑΡ
+1,05%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+2,77%
0.371
ΣΙΔΜΑ
+2,46%
2.08
ΣΠΕΙΣ
+1,63%
7.46
ΣΠΙ
+5,85%
0.76
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,84%
18
ΤΖΚΑ
-1,24%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+3,10%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-6,23%
0.346
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
+2,26%
4.08
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Αναβιώνουν τα σχέδια για γέφυρα που θα συνδέει Ιταλία – Σικελία

Το ιταλικό υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε χθες διάταγμα για την επανέναρξη ενός μακροχρόνιου σχεδίου για την κατασκευή γέφυρας μήκους 3.200 μέτρων που θα συνδέει το νότιο νησί της Σικελίας με την ηπειρωτική χώρα.

Το διάταγμα εισάγει «επείγουσες διατάξεις για την κατασκευή της σταθερής σύνδεσης μεταξύ Σικελίας και Καλαβρίας», ανέφερε η ανακοίνωση της κυβέρνησης.

Στόχος του διατάγματος είναι να αναβιώσει γρήγορα τα σχέδια για την κατασκευή της γέφυρας, η οποία θα συνδέει την πόλη Μεσσήνη της Σικελίας με την Καλαβρία, το άκρο της ιταλικής χερσονήσου.

Το Κοινοβούλιο έχει δύο μήνες για να μετατρέψει το διάταγμα σε νόμο. Σύμφωνα με το σχέδιο, ένα εκτελεστικό έργο θα εγκριθεί έως τις 31 Ιουλίου 2024 και η κατασκευή θα ξεκινήσει μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης.

«Έπειτα από 50 χρόνια συνομιλιών, αυτό το υπουργικό συμβούλιο εγκρίνει το χτίσιμο γέφυρας που θα συνδέει τη Σικελία με την υπόλοιπη Ιταλία και την Ευρώπη», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Ματέο Σαλβίνι, χαιρετίζοντας μια «ιστορική ημέρα».

Επικριτές των νέων σχεδίων κατηγόρησαν σήμερα την κυβέρνηση για «σπατάλη πόρων», σύμφωνα με το ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων Ansa.

Περιβαλλοντολόγοι απορρίπτουν τα σχέδια λόγω «εξαιρετικά υψηλού οικολογικού και οικονομικού κόστους».

Οι αρχαίοι Ρωμαίοι είχαν επίσης όνειρα για μια σύνδεση στο Στενό. Πριν από περισσότερα από 2.000 χρόνια ένωσαν πλωτήρες και βαρέλια για να σχηματίσουν μια γέφυρα – αλλά μια καταιγίδα κατέστρεψε τα σχέδιά τους.

Διάφορες ιταλικές κυβερνήσεις εδώ και δεκαετίες συζητούσαν το σχέδιο «Il Ponte sullo stretto».

Πιο πρόσφατα, τη δεκαετία του 2000, η κυβέρνηση του τότε πρωθυπουργού Σίλβιο Μπερλουσκόνι, του οποίου το κόμμα Forza Italia είναι μέρος του σημερινού κυβερνητικού συνασπισμού, είχε υποστηρίξει την κατασκευή της γέφυρας. Τότε το σχέδιο ήταν η κατασκευή να ξεκινήσει το 2006 και να ολοκληρωθεί έως το 2012.

Ο Μπερλουσκόνι σήμερα έκανε λόγο για «σημαντική υπόσχεση για τους Ιταλούς», σύμφωνα με το Ansa. Ανέφερε ότι η γέφυρα θα τονώσει την οικονομία της νότιας Ιταλίας.

«Αυτή τη φορά δεν θα μας σταματήσουν», τόνισε ο Μπερλουσκόνι.

Η γέφυρα θα είναι σχεδόν τρεις φορές μεγαλύτερη από τη Γέφυρα Γκόλντεν Γκέιτ στο Σαν Φρανσίσκο και πάνω από 1.000 μέτρα μακρύτερη από τη Γέφυρα Ακάσι-Καϊκιό στην Ιαπωνία, η οποία αυτή τη στιγμή κατέχει τον τίτλο της μεγαλύτερης κρεμαστής γέφυρας στον κόσμο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!