Γ.Δ.
1250.61 +0,47%
ACAG
-2,67%
14.6
CENER
+0,17%
5.95
CNLCAP
-0,69%
7.15
DIMAND
0,00%
13
TITC
+0,36%
16.52
ΑΑΑΚ
0,00%
9.45
ΑΒΑΞ
+0,36%
1.118
ΑΒΕ
0,00%
0.542
ΑΔΜΗΕ
+0,82%
1.958
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.476
ΑΛΜΥ
+7,47%
2.59
ΑΛΦΑ
+3,96%
1.536
ΑΝΔΡΟ
-0,57%
7
ΑΝΕΚ
-1,82%
0.216
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
-0,40%
9.88
ΑΣΚΟ
-1,64%
2.4
ΑΣΤΑΚ
+3,15%
7.86
ΑΤΕΚ
0,00%
0.308
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.1
ΑΤΤ
+0,32%
12.64
ΑΤΤΙΚΑ
-0,39%
2.58
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,17%
5.79
ΒΙΟΚΑ
+3,54%
2.34
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
0.736
ΒΙΟΤ
-3,51%
0.22
ΒΙΣ
0,00%
0.176
ΒΟΣΥΣ
-2,50%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,28%
14.14
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.22
ΔΕΗ
+0,95%
10.06
ΔΟΜΙΚ
+2,29%
0.804
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.33
ΕΒΡΟΦ
+3,41%
0.91
ΕΕΕ
-0,57%
27.84
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
-0,42%
4.72
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.459
ΕΛΙΝ
+1,72%
2.36
ΕΛΛ
+0,91%
16.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+4,82%
2.39
ΕΛΠΕ
-0,25%
7.96
ΕΛΣΤΡ
+7,30%
2.94
ΕΛΤΟΝ
+0,71%
2.83
ΕΛΧΑ
+1,62%
1.88
ΕΝΤΕΡ
+1,20%
5.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,25%
8.1
ΕΣΥΜΒ
+1,39%
0.732
ΕΤΕ
+1,19%
6.112
ΕΥΑΠΣ
+3,21%
3.54
ΕΥΔΑΠ
+2,58%
6.75
ΕΥΡΩΒ
+1,67%
1.5245
ΕΧΑΕ
+3,93%
5.02
ΙΑΤΡ
+4,65%
1.575
ΙΚΤΙΝ
+1,08%
0.56
ΙΛΥΔΑ
+0,76%
1.325
ΙΝΚΑΤ
0,00%
1.87
ΙΝΛΙΦ
-2,40%
3.66
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.6
ΙΝΤΕΚ
+0,30%
4.985
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.35
ΙΝΤΕΤ
-1,33%
1.115
ΙΝΤΚΑ
+0,31%
1.936
ΚΑΜΠ
+0,40%
2.49
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
+2,44%
1.26
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-0,41%
0.982
ΚΟΡΔΕ
+1,64%
0.618
ΚΟΥΑΛ
-1,13%
0.702
ΚΟΥΕΣ
-2,67%
6.19
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,75%
8.06
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.74
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
+4,49%
0.489
ΛΑΜΔΑ
-0,32%
6.27
ΛΑΜΨΑ
+1,74%
23.4
ΛΑΝΑΚ
+0,54%
0.925
ΛΕΒΚ
0,00%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.31
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,55%
0.98
ΛΟΥΛΗ
-0,36%
2.79
ΜΑΘΙΟ
+8,22%
0.79
ΜΕΒΑ
-0,48%
4.16
ΜΕΝΤΙ
+1,35%
3.75
ΜΕΡΚΟ
+1,69%
36
ΜΙΓ
-0,99%
4.99
ΜΙΝ
-2,91%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,44%
23.3
ΜΟΝΤΑ
-2,19%
0.67
ΜΟΤΟ
-1,38%
3.58
ΜΟΥΖΚ
-0,71%
0.695
ΜΠΕΛΑ
-1,17%
23.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.43
ΜΠΡΙΚ
-0,76%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
-0,20%
29.74
ΝΑΚΑΣ
+0,76%
2.66
ΝΑΥΠ
+2,05%
0.995
ΞΥΛΚ
0,00%
0.288
ΞΥΛΠ
0,00%
0.356
ΟΛΘ
+0,83%
24.3
ΟΛΠ
-0,35%
19.98
ΟΛΥΜΠ
+1,81%
2.25
ΟΠΑΠ
0,00%
16
ΟΤΕ
+0,34%
14.95
ΟΤΟΕΛ
-1,94%
14.16
ΠΑΙΡ
+1,89%
1.08
ΠΑΠ
+0,43%
2.35
ΠΕΙΡ
+0,97%
2.91
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.54
ΠΛΑΘ
-1,41%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,12%
17.6
ΠΡΔ
0,00%
0.55
ΠΡΕΜΙΑ
+0,63%
1.286
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,66%
7.65
ΠΡΟΦ
-0,49%
4.05
ΡΕΒΟΙΛ
+3,05%
1.52
ΣΑΡ
+2,70%
7.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
0.965
ΣΑΤΟΚ
-6,45%
0.029
ΣΕΝΤΡ
-0,34%
0.29
ΣΙΔΜΑ
-1,44%
2.73
ΣΠΕΙΣ
+1,45%
7
ΣΠΙ
-0,62%
0.642
ΣΠΥΡ
-10,00%
0.144
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20.16
ΤΖΚΑ
+4,02%
2.07
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.16
ΦΙΕΡ
+3,50%
0.414
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.7
ΦΡΙΓΟ
+3,20%
0.0645
ΦΡΛΚ
+2,67%
4.43
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.515
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Αναβιώνουν τα σχέδια για γέφυρα που θα συνδέει Ιταλία – Σικελία

Το ιταλικό υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε χθες διάταγμα για την επανέναρξη ενός μακροχρόνιου σχεδίου για την κατασκευή γέφυρας μήκους 3.200 μέτρων που θα συνδέει το νότιο νησί της Σικελίας με την ηπειρωτική χώρα.

Το διάταγμα εισάγει «επείγουσες διατάξεις για την κατασκευή της σταθερής σύνδεσης μεταξύ Σικελίας και Καλαβρίας», ανέφερε η ανακοίνωση της κυβέρνησης.

Στόχος του διατάγματος είναι να αναβιώσει γρήγορα τα σχέδια για την κατασκευή της γέφυρας, η οποία θα συνδέει την πόλη Μεσσήνη της Σικελίας με την Καλαβρία, το άκρο της ιταλικής χερσονήσου.

Το Κοινοβούλιο έχει δύο μήνες για να μετατρέψει το διάταγμα σε νόμο. Σύμφωνα με το σχέδιο, ένα εκτελεστικό έργο θα εγκριθεί έως τις 31 Ιουλίου 2024 και η κατασκευή θα ξεκινήσει μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης.

«Έπειτα από 50 χρόνια συνομιλιών, αυτό το υπουργικό συμβούλιο εγκρίνει το χτίσιμο γέφυρας που θα συνδέει τη Σικελία με την υπόλοιπη Ιταλία και την Ευρώπη», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Ματέο Σαλβίνι, χαιρετίζοντας μια «ιστορική ημέρα».

Επικριτές των νέων σχεδίων κατηγόρησαν σήμερα την κυβέρνηση για «σπατάλη πόρων», σύμφωνα με το ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων Ansa.

Περιβαλλοντολόγοι απορρίπτουν τα σχέδια λόγω «εξαιρετικά υψηλού οικολογικού και οικονομικού κόστους».

Οι αρχαίοι Ρωμαίοι είχαν επίσης όνειρα για μια σύνδεση στο Στενό. Πριν από περισσότερα από 2.000 χρόνια ένωσαν πλωτήρες και βαρέλια για να σχηματίσουν μια γέφυρα – αλλά μια καταιγίδα κατέστρεψε τα σχέδιά τους.

Διάφορες ιταλικές κυβερνήσεις εδώ και δεκαετίες συζητούσαν το σχέδιο «Il Ponte sullo stretto».

Πιο πρόσφατα, τη δεκαετία του 2000, η κυβέρνηση του τότε πρωθυπουργού Σίλβιο Μπερλουσκόνι, του οποίου το κόμμα Forza Italia είναι μέρος του σημερινού κυβερνητικού συνασπισμού, είχε υποστηρίξει την κατασκευή της γέφυρας. Τότε το σχέδιο ήταν η κατασκευή να ξεκινήσει το 2006 και να ολοκληρωθεί έως το 2012.

Ο Μπερλουσκόνι σήμερα έκανε λόγο για «σημαντική υπόσχεση για τους Ιταλούς», σύμφωνα με το Ansa. Ανέφερε ότι η γέφυρα θα τονώσει την οικονομία της νότιας Ιταλίας.

«Αυτή τη φορά δεν θα μας σταματήσουν», τόνισε ο Μπερλουσκόνι.

Η γέφυρα θα είναι σχεδόν τρεις φορές μεγαλύτερη από τη Γέφυρα Γκόλντεν Γκέιτ στο Σαν Φρανσίσκο και πάνω από 1.000 μέτρα μακρύτερη από τη Γέφυρα Ακάσι-Καϊκιό στην Ιαπωνία, η οποία αυτή τη στιγμή κατέχει τον τίτλο της μεγαλύτερης κρεμαστής γέφυρας στον κόσμο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!