Γερμανία: Ανακάμπτει η καταναλωτική εμπιστοσύνη

Η καταναλωτική εμπιστοσύνη αναμένεται να ενισχυθεί τον Απρίλιο στη Γερμανία. Τι έδειξε σχετική έρευνα που δημοσιεύθηκε

Γερμανία © Unsplash

Η διάθεση των καταναλωτών στη Γερμανία τον Απρίλιο αναμένεται να παραμείνει σε πορεία αργής ανάκαμψης.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα Τρίτη δείχνει ότι λιγότερα νοικοκυριά νιώθουν την ανάγκη να αποταμιεύουν, παρόλο που η αβεβαιότητα σχετικά με την οικονομική ανάπτυξη της Γερμανίας εξακολουθεί να είναι μεγάλη.

Ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος που δημοσιεύεται από κοινού από το GfK και το Ινστιτούτο Αποφάσεων Αγοράς της Νυρεμβέργης (NIM) αυξήθηκε ελαφρώς ενόψει Απριλίου, στο -27,4 από το αναθεωρημένο -28,8 του Μαρτίου, ξεπερνώντας την πρόβλεψη των αναλυτών για -27,8.

Η πτώση κατά πέντε μονάδες της τάσης προς αποταμίευση, στο 12,4, βοήθησε στην ενίσχυση του συνολικού κλίματος, δήλωσε ο Buerkl, αλλά ο υποδείκτης εξακολουθεί να είναι σχετικά υψηλός: Την ίδια περίοδο πέρυσι, ήταν 1,3.

“Η ανάκαμψη του καταναλωτικού κλίματος προχωρά αργά και πολύ υποτονικά”, δήλωσε ο Rolf Buerkl, ειδικός καταναλωτής της NIM