Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Emirates: Απολογία για το “χάος” λόγω της βροχής στο Ντουμπάι

Ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας Emirates εξέδωσε απολογητική επιστολή προς τους πελάτες της το Σαββατοκύριακο, μετά τις ιστορικές βροχοπτώσεις στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα που προκάλεσαν πλημμύρες ρεκόρ και χάος στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι.

Εκατοντάδες πτήσεις καθηλώθηκαν και χιλιάδες πελάτες έμειναν εγκλωβισμένοι ως αποτέλεσμα.

«Θα ήθελα να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη από κάθε πελάτη που τα ταξιδιωτικά του σχέδια διαταράχθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου», έγραψε ο επικεφαλής της εταιρείας, Τιμ Κλαρκ, στην επιστολή που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας το Σάββατο.

«Γνωρίζουμε ότι η αντίδρασή μας δεν ήταν τέλεια. Αναγνωρίζουμε και κατανοούμε την απογοήτευση των πελατών μας λόγω της συμφόρησης, της έλλειψης πληροφοριών και της σύγχυσης στους τερματικούς σταθμούς. Αναγνωρίζουμε ότι οι μεγάλες ουρές και οι χρόνοι αναμονής ήταν απαράδεκτοι», έγραψε.

Ενώ ο κόμβος εξυπηρέτησης της αεροπορικής εταιρείας στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι παρέμεινε ανοιχτός, «οι πλημμυρισμένοι δρόμοι εμπόδισαν την δυνατότητα των πελατών μας, των πιλότων, του πληρώματος καμπίνας και των υπαλλήλων του αεροδρομίου να φτάσουν στο αεροδρόμιο, καθώς και τη μετακίνηση βασικών προμηθειών, όπως τα γεύματα και άλλες ανέσεις πτήσης», έγραψε ο Κλάρκ.

Είπε, επίσης, ότι η αεροπορική εταιρεία άλλαξε δεκάδες πτήσεις την Τρίτη, καθώς μαίνονταν οι χειρότερες συνέπειες της καταιγίδας, και ότι «τις επόμενες 3 ημέρες έπρεπε να ακυρώσουμε σχεδόν 400 πτήσεις και να καθυστερήσουμε πολλές περισσότερες, καθώς οι εργασίες του κόμβου μας εξακολουθούσαν να αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω έλλειψης προσωπικού και προμηθειών».

Η Emirates εξέδωσε την Τετάρτη ανακοίνωση με την οποία προέτρεπε τους ταξιδιώτες να μην προσέρχονται στο αεροδρόμιο, εκτός από περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Ανέστειλε επίσης το check-in για όσους επρόκειτο να πετάξουν από το Ντουμπάι, έθεσε εμπάργκο στις πωλήσεις εισιτηρίων και σταμάτησε τις πτήσεις ανταπόκρισης από άλλες πόλεις προς το Ντουμπάι, αφήνοντας ορισμένους επιβάτες εγκλωβισμένους σε όλο τον κόσμο.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γέμισαν με οργισμένες αναρτήσεις από πελάτες που δήλωσαν ότι δεν έλαβαν καμία βοήθεια από το προσωπικό της Emirates και ότι δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με κανέναν στην εταιρεία.

«12 ώρες αναμονής σε μια ακυρωμένη πτήση και 6 ώρες αναμονής σε αυτό το γραφείο με ανθρώπους που λιποθυμούσαν, τσακώνονταν και προσπαθούσαν να διατηρήσουν τα λογικά τους και απολύτως καμία επικοινωνία από την Emirates», έγραψε ένας χρήστης του Instagram, μαζί με μια φωτογραφία που δείχνει ένα γεμάτο πλήθος ανθρώπων μπροστά από τις οθόνες της Emirates στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι. Η ώρα που αναγραφόταν στη φωτογραφία ήταν 7:05 π.μ. της Παρασκευής.

Ένας άλλος ταξιδιώτης δήλωσε στο CNBC μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: «Μου πήρε 48 ώρες για να φτάσω από το Λονδίνο στη Βαγδάτη μέσω Ντουμπάι. Πέντε ώρες στην πίστα του αεροπλάνου (στο Ντουμπάι), εκ των οποίων μία ώρα δεν υπήρχε κανείς να ανοίξει τις πύλες της γέφυρας του αεροσκάφους. Βγήκα μόνος μου… βρήκα ένα ξενοδοχείο και γύρισα πίσω, περίμενα 12 ώρες. Μπήκα σε μια πτήση και μας σέρβιραν αμύγδαλα!»

Κάποιοι δήλωσαν ότι είχαν κολλήσει στο αεροδρόμιο για πάνω από 20 ώρες, ενώ άλλοι, εγκλωβισμένοι σε ξένες πόλεις και σε αεροδρόμια ανταπόκρισης, δήλωσαν ότι έπρεπε να κλείσουν μόνοι τους την επιστροφή τους στην πατρίδα, αφού δεν έλαβαν καμία βοήθεια από την Emirates.

Ο Κλαρκ δήλωσε ότι το προσωπικό του έκανε ό,τι μπορούσε για να αντιμετωπίσει την πρωτοφανή κατάσταση και ότι «όλοι οι εργαζόμενοι σε όλο τον οργανισμό κάνουν τα πάντα για να επαναφέρουν τις δραστηριότητές μας σε λειτουργία».

Ο διευθύνων σύμβουλος έγραψε ότι η αεροπορική εταιρεία «έστειλε πάνω από 100 εθελοντές υπαλλήλους για να φροντίσουν τους πελάτες που διαταράχθηκαν στις αναχωρήσεις του αεροδρομίου του Ντουμπάι και στην περιοχή διέλευσης, δίνοντας προτεραιότητα σε ιατρικά περιστατικά, ηλικιωμένους και άλλους ευάλωτους ταξιδιώτες». Πρόσθεσε ότι δόθηκαν πάνω από 12.000 δωμάτια ξενοδοχείων για τους πελάτες στο Ντουμπάι, καθώς και 250.000 κουπόνια γεύματος που εκδόθηκαν.

Από το Σάββατο, τα κανονικά δρομολόγια των πτήσεων της Emirates είχαν αποκατασταθεί. Στην επιστολή, ο Κλαρκ ανέφερε ότι η αεροπορική εταιρεία είχε ακόμη περισσότερες από 30.000 αποσκευές να επιστρέψει στους πελάτες.

«Συγκροτήσαμε μια ομάδα εργασίας για να ταξινομήσουμε, να συμβιβάσουμε και να παραδώσουμε στους ιδιοκτήτες τους περίπου 30.000 αποσκευές που έχουν απομείνει», ανέφερε, προσθέτοντας ότι «θα χρειαστούμε μερικές ημέρες ακόμη για να ξεκαθαρίσουμε το απόθεμα των επιβατών και των αποσκευών που έχουν ξανακλειστεί» και ζητώντας από τους πελάτες «υπομονή και κατανόηση».

Καταλήγοντας, ο Κλαρκ δεσμεύτηκε να βελτιώσει τις διαδικασίες της αεροπορικής εταιρείας και ευχαρίστησε το προσωπικό του για το έργο τους, καθώς και να ζητήσει «συγγνώμη από κάθε πελάτη που επηρεάστηκε από αυτή τη διακοπή».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!